BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Την ανανεωμένη Σειρά των κόμπακτ ελκυστήρων της λανσάρει η John Deere

Ο John Deere ανακοίνωσε ότι αναβαθμίζει τη σειρά των κόμπακτ ελκυστήρων της για το 2020, στην οποία περιλαμβάνονται 13 μοντέλα σε έξι Σειρές με ισχύ από 25 έως 66 ίππους.

new_john_deere_2032r_compact_tractor_eda_

Βασίλης Σοφός

28
0

Νέες ρυθμίσεις στους κινητήρες για συμμόρφωση με τα πρότυπα Stage V, εξ ολοκλήρου νέα μοτέρ στις Σειρές 2R και 3R αλλά και 4R καθώς και τεχνολογικά συστήματα όπως είναι το Hitch Assist system για την εύκολη προσάρτηση του παρελκόμενου είναι μερικές από τις αλλαγές που συνοδεύουν τα νέα κόμπακτ μοντέλα της John Deere για το 2020.

Πιο αναλυτικά, η κύρια αλλαγή, στους κινητήρες, αποδίδεται στους πιο πρόσφατους κανονισμούς εκπομπών Stage V στην Ευρώπη, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να περιορίζουν τις εξαιρετικά «λεπτές» εκπομπές σωματιδίων σε όλους τους κινητήρες άνω των 25 ίππων (η διάμετρος των σωματιδίων αυτών είναι 700 φορές μικρότερη από τα ανθρώπινα μαλλιά).

Τα κόμπακτ τρακτέρ της John Deere με ισχύ 25 ίππων και κάτω - τα 1026R και 2026R, τα οποία παραμένουν ίδια και το νέο 3025E - πληρούν ήδη τα απαραίτητα πρότυπα. Ωστόσο τα άλλα μοντέλα των Σειρών 2R και 3R άνω των 25 ίππων εφοδιάζονται τώρα με έναν νέο τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα της Yanmar 1.6-λίτρων (TNV Series) που διαθέτει απόθεμα υψηλής ροπής, παρέχοντας υψηλή ισχύ σε βαριά φορτία. Για να επιτεχθεί ο συνδυασμός δύναμης και φιλικότητας προς το περιβάλλον, χρησιμοποιούνται τελευταίες τεχνολογίες κινητήρων που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς και το λειτουργικό κόστος.

Τα μοντέλα με το νέο κινητήρα διαθέτουν σύστημα common rail (CRS) και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU), η οποία παρακολουθεί συνεχώς τις συνθήκες του κινητήρα και προσαρμόζει την παροχή καυσίμου για να εξασφαλίσει τη βέλτιστη απόδοση. Το νέο σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων του κινητήρα αποτελείται από φίλτρο σωματιδίων (DPF) και καταλύτη οξείδωσης (DOC), παρόμοιο με αυτόν που χρησιμοποιήθηκε επιτυχώς στους μεγαλύτερους γεωργικούς ελκυστήρες της John Deere. Η εταιρεία μάς λέει ότι αυτό λειτουργεί αυτόματα για την παραγωγή χαμηλότερων επιπέδων εκπομπών καυσαερίων και μειωμένων επιπέδων θορύβου και πληροί όλες τις τρέχουσες απαιτήσεις για τα πρότυπα εκπομπών Stage V.

Στην κορυφή της γκάμας των κόμπακτ ελκυστήρων της John Deere βρίσκονται τα νέα μοντέλα 4052M και 4052R που φέρουν τώρα έναν μεγαλύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,1 λίτρων με DPF, τον ίδιο εκείνον στα μεγαλύτερα μοντέλα 4066M και 4066R, τα οποία δεν δέχτηκαν αλλαγές. Χαρακτηριστική στα μοντέλα 3R και 4R είναι η νέα λειτουργία eThrottle ενσωματωμένη στο κιβώτιο eHydro. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η τεχνολογία αυτή έχει σχεδιαστεί για να κάνει τον ελκυστήρα πιο αθόρυβο και πιο άνετο στην εργασία καθώς και πιο οικονομικό στο καύσιμο. Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι στροφές του κινητήρα συνδέονται με την τρέχουσα θέση του πεντάλ έτσι ώστε οι στροφές του κινητήρα και η ταχύτητα του ελκυστήρα να μπορούν και αμφότερες να αυξηθούν καθώς πιέζεται το πεντάλ.

Αξίζει να σημειώσουμε επίσης πως τα μοντέλα της σειράς 4R μπορούν να εξοπλιστούν με δορυφορικό δέκτη StarFire και αυτόματο σύστημα διεύθυνσης AutoTrac Universal. Σε επιλεγμένα μοντέλα, η John Deere διαθέτει και το βραβευμένο σύστημα Hitch Assist που κάνει τη σύνδεση των παρελκοκέμων στο πίσω κοτσαδόρο ή στον σύνδεσμο τριών σημείων γρηγορότερη, ευκολότερη και ασφαλέστερη. Στα άλλα τεχνολογικά βοηθήματα περιλαμβάνεται, τέλος, και το σύστημα επιλογής τρόπων λειτουργίας που περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις LoadMatch, MotionMatch και SpeedMatch οι οποίες κάνουν πιο ευέλικτο και πιο προσαρμόσιμο στην εκάστοτε εργασία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία