Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αναβαθμίσεις και νέοι κινητήρες Stage V στους τηλεσκοπικούς φορτωτές της Kramer

Η Kramer ανανεώνει σφαιρικά την γκάμα των κόμπακτ τηλεσκοπτικών φορτωτών της, τοποθετώντας στα μοντέλα νέα καμπίνα, περισσότερα συστήματα άνεσης οδηγού και βελτιωμένους κινητήρες Stage V.

KRAMER_JD_001_2

Βασίλης Σοφός

58
0

Εστίαση όχι μόνο στην συμμόρφωση με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων αλλά και στα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης έκανε η Kramer στα ανανεωμένα μοντέλα τηλεσκοπικών φορτωτών που ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει στην αγορά. Σύμφωνα με τον Christian Stryffeler, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kramer-Werke GmbH, η περαιτέρω ανάπτυξη των μοντέλων επικεντρώθηκε όχι μόνο στην επίτευξη του πιο πρόσφατου προτύπου εκπομπών, αλλά και στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών.

Αναλυτικότερα, η γκάμα περιλαμβάνει τα μοντέλα KT276, KT306, KT356, KT307, KT357, KT407, KT457, KT507, KT557, KT429, και KT559, καθένα από τα οποί έχει δεχτεί τις αλλαγές του. Το μοντέλο KT276 έρχεται στην Ευρώπη με Stage V κινητήρα 74 ίππων από την Kohler, με σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων και καταλύτη οξείδωσης πετρελαίου (DOC) ενώ θα διαθέτει και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF).

Στα μοντέλα KT306, KT356, KT307, KT357, KT407, KT457 (διάδοχος του KT447), KT507 και KT429, ο Stage V κινητήρας Deutz TCD των 3,6 αποδίδει 134 ίππους. Εδώ η μετεπεξεργασία των καυσαερίων με DOC και SCR συμπληρώνεται από το φίλτρο DPF. Τα μοντέλα με ωφέλιμο φορτίο 5,5 τόνων, KT557 και KT559, θα εφοδιάζονται με τον Stage V κινητήρα Deutz TCD 4,1 λίτρων και 154 ίππων.

Στοιχείο στο οποίο στάθηκε πολύ η Kramer ήταν η ορατότητα αλλά και οι επιλογές που δίνει στον υποψήφιο αγοραστή. Για αυτό το λόγο προσφέρει δύο εκδόσεις καμπίνας με ωφέλιμο φορτίο 3 έως 4 τόνων (KT306 to KT407) για την ιδανικότερη προσαρμογή του μηχανήματος στις εκάστοτε συνθήκες χρήσης. Το όχημα με την κανονική καμπίνα απευθύνεται σε χειριστές που εργάζονται σε χαμηλούς στάβλους και περάσματα. Με το ύψος του οχήματος στα 2,31 μέτρα -μπορεί να μειωθεί στα 2,26 μέτρα με ελαστικά 20 ιντσών- τα στενά και χαμηλά σημεία δεν πρέπει να αποτελούν πρόβλημα, λέει η Kramer. Εάν το μέγιστο ύψος του οχήματος δεν είναι περιοριστικός παράγοντας, διατίθεται προαιρετικά μια υπερυψωμένη καμπίνα ύψους 20 εκατοστών για καλύτερη ορατότητα, ειδικά προς τα δεξιά.

Εκτός από τη βελτιωμένη ορατότητα, το ντεπόζιτο πετρελαίου στη στάνταρντ καμπίνα έχει μεγαλώσει και μπορεί τώρα να φιλοξενήσει 20 λίτρα περισσότερα. Μαζί με την καμπίνα ανασχεδιάστηκε και η μάσκα που δίνει έξτρα πόντους στα επίπεδα ορατότητας και ασφάλειας αφού προστατεύει παράλληλα τον οδηγό από αντικείμενα που πέφτουν με τη βοήθεια μεμονωμένων στηριγμάτων της εξωτερικής μάσκας που κοιτούν τώρα προς τα έξω σύμφωνα με τη γωνία θέασης του ματιού. Να σημειώσουμε εδώ ότι η προστατευτική αυτή γρίλια είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού από τα μοντέλα KT457 έως το KT559 και διατίθεται προαιρετικά με την ανυψωμένη καμπίνα για τα μοντέλα με ωφέλιμο φορτίο 3 έως 4 τόνων.

Άνετη και ευέλικτη εργασία

Με μια εσοχή στο πάτωμα της καμπίνας και τα σκαλοπάτια για την επιβίβαση η είσοδος στην καμπίνα έχει γίνει πιο εύκολη και πιο ασφαλής ενώ για χαμηλότερο επίπεδο θορύβου εγκαταστάθηκε η λεγόμενη «αντλία σιωπής», η οποία μειώνει τα επίπεδα θορύβου στα 72 ντεσιμπέλ στα μοντέλα KT306 έως KT559. Στις αναβαθμίσεις των μοντέλων περιλαμβάνεται και το αριστερό υποβραχιόνιο στην καμπίνα που προσφέρει σίγουρα περισσότερη άνεση, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές.

Εκτός από αναθεωρήσεις στην καμπίνα, οι μηχανικοί της Kramer εφοδίασαν τα μοντέλα από το KT306 έως και το KT559 με ένα σύστημα υποβοήθησης της διεύθυνσης κατά το οποίο ο πίσω άξονας είναι μπλοκαρισμένος αλλά ο μπροστινός διατηρείται ελεύθερος. Σύμφωνα με την Kramer, το σύστημα υποβοήθησης του οδηγού «Smart Handling» με τις τρεις λειτουργίες του εξασφαλίζει επίσης την ταχύτερη εργασία αλλά δίνει και περισσότερη ασφάλεια, με το τζόιστικ που είναι προσαρτημένο στο κάθισμα του οδηγού και επιτρέπει την άνετη οδήγηση σε καθημερινή βάση.

Ο τηλεσκοπικός φορτωτής KT447 γίνεται KT457

Για να καλύψει τις απαιτήσεις των πελατών της, η κατασκευάστρια έχει βελτιώσει και τις επιδόσεις του νέου KT457. Εκτός από την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου των σε 4,5 τόνους, η μετάδοση ecospeedPRO διατίθεται προαιρετικά για μέγιστη ώθηση και τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα. Το όχημα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για μεγάλες απαιτήσεις, απορροφά τις πλευρικές δυνάμεις όταν πιέζεται με το σύστημα φόρτωσης χαμηλωμένο, χάρη στην πλευρική στήριξη του τηλεσκοπικού βραχίονα. Το ίδιο καλά αντεπεξέρχεται και το KT457 στα φορτία του ρυμουλκούμενου που ζυγίζουν έως και 20 τόνους, σύμφωνα με την Kramer.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία