
Σε μία από τις δυσκολότερες οικονομικές περιόδους της ιστορίας της John Deere ο Διεθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Τζον Μέι, αισιοδοξεί, βλέποντας τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου να είναι καλύτερα από τα προσδοκώμενα. Ο ίδιος αποδίδει αυτή την καλή οικονομική επίδοση στην ολοένα και αυξανόμενη χρήση των συστημάτων Remote Display Access, Service ADVISOR Remote και Expert Alerts, που δίνουν απομακρυσμένη πρόσβαση στα μηχανήματα της John Deere για έλεγχο, συντήρηση και διάγνωση. «Αυτά τα εργαλεία όχι μόνο επέτρεψαν στους πελάτες να εφαρμόζουν τις οδηγίες κοινωνικής απόστασης, αλλά μείωσαν το χρόνο διακοπής λειτουργίας του μηχανήματος και του κόστους λειτουργίας του», σχολίασε ο Μέι.
Η John Deere ανέφερε ετήσιες μειώσεις των καθαρών πωλήσεων και των καθαρών εσόδων 18% και 41% αντίστοιχα. Αυτά τα αποτελέσματα υπερβαίνουν τις προσδοκίες της Wall Street για το δεύτερο τρίμηνο, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλές εταιρείες παρουσίασαν σημαντικές μειώσεις που σχετίζονται φυσικά με την πανδημία COVID-19.
Η Νάνσυ Ποστ, διευθύντρια του τμήματος Intelligent Solutions της John Deere, θυμίζει μάλιστα ότι το σύστημα καθοδήγησης AutoTrac για τον αγροτικό εξοπλισμό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από 20 χρόνια ενώ επισημαίνει ότι από το 2011 η συνδεσιμότητα είναι στάνταρ σε όλα τα μεγάλα μοντέλα μηχανημάτων της John Deere. Χαρακτηριστικό εδώ το γεγονός ότι στην Βραζιλία μόνο έχουν ανοίξει 30 εγκαταστάσεις «Customer Data Operations Centers».
Η Ποστ υπογράμμισε μάλιστα τον βραχυπρόθεσμο στόχο που έχει η John Deere για την ανάπτυξη πλήρως αυτόνομων μηχανημάτων, κατά τη λειτουργία των οποίων δεν θα χρειάζεται καθόλου η επέμβαση του χειριστή ενώ από την άλλη πλευρά, ο Μέι ανακοίνωσε ότι οι επενδύσεις συνεχίζονται παρά την οικονομική ύφεση, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Υπό το πρίσμα των τρεχουσών συνθηκών, το βλέπουμε ως υποχρέωση να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε τεχνολογίες γεωργίας ακριβείας που υποστηρίζουν τους πελάτες και τους διατηρούν ενεργούς στις εργασίες τους».