BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πρεμιέρα για τους νέους ελκυστήρες Lamborghini Sprint του Ομίλου SDF

Τα νέα μικρά μοντέλα ελκυστήρων της Σειράς Sprint της Lamborghini έρχονται διαθέσιμα σε εκδόσεις με καμπίνα και χωρίς καμπίνα ενώ είναι εφοδιασμένα με τετρακύλινδρους κινητήρες common rail χωρητικότητας 2,2 λίτρων.

2855_2854_Sprint_60_Gallery_1920x1080_2

Βασίλης Σοφός

340
0

Τους μικρούς ελκυστήρες Sprint 50 και Sprint 60 λανσάρει η Lamborghini, εταιρεία του Ομίλου Same Deutz-Fahr. Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρείας, το Sprint 60 λέγεται ότι έχει την καλύτερη σχέση απόδοσης-βάρους στην κατηγορία, πράγμα που σημαίνει ότι αποδίδει εξίσου καλά σε πεδία όπου η συμπύκνωση του εδάφους πρέπει είναι περιορισμένη.

Η νέα Σειρά είναι διαθέσιμη προαιρετικά στην ανοικτή της έκδοση με αναδιπλούμενη μπάρα και δύο μπάρες ή στην έκδοση με μια νέα ευρύχωρη καμπίνα. Η τελευταία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και, όπως τονίζει η εταιρεία, προσφέρει πολύ καλά επίπεδα ορατότητας.

Από την άλλη πλευρά, το μοντέλο Sprint 50 διατίθεται σε μια «χαμηλή» έκδοση με πίσω ελαστικά 20 ιντσών, πακέτο που απευθύνεται σε εκείνους που εργάζονται σε στενούς χώρους. Το φαρδύ κάθισμα του οδηγού, ο προσεκτικός σχεδιασμός του εσωτερικού και ο εργονομικός σχεδιασμός των χειριστηρίων είναι στοιχεία στα οποία έδωσε μεγαλη έμφαση η κατασκευάστρια με στόχο βέβαια την παροχή άνεσης ανώτερης κατηγορίας ελκυστήρων. Την άνεση συμπληρώνει η ευελιξία καθώς στα συγκεκριμένα μοντέλα ηεταιρεία κατασκέυασε ένα μεταξόνιο 1.800 χιλιοστών και διαμόρφωσε την γωνία διεύθυνσης του τιμονιού με τέτοιο τρόπο ώστε να μη γίνονται «εκπτώσεις» σε τίποτα.

Τα Sprint κινεί ένας τετρακύλινδρος 2,2 λίτρων κινητήρας Stage V με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού common rail και απόδοση 51 και 59 ίππων στις 2600 σ.α.λ., με ροπή 145 ή 170 Nm για τα μοντέλα Sprint 50 και Sprint 60 αντίστοιχα. Σύμφωνοι με τα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών ρύπων, οι κινητήρες Stage V ενσωματώνουν σύστημα DOC και ένα παθητικό φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου, το γνωστό DPF. Χαρακτηριστικό στοιχείο το οποίο επισημαίνει η κατασκευάστρια είναι η απαλλαγή από την συντήρηση αυτών των συστημάτων, κάτι που οδηγεί φυσικά στην μείωση του κόστος χρήσης των ελκυστήρων.

Το κιβώτιο ταχυτήτων στα Sprint προσφέρει τελική ταχύτητα 30 χλμ./ώρα, με τον κινητήρα σε λειτουργία μερικού φορτίου. Στον στάνταρντ εξοπλισμό διατίθενται 12 ταχύτητες μπρος πίσω ενώ προαιρετικά υπάρχει και μετάδοση με 16/16 ταχύτητες. Σύμφωνα με την Lamborghini, το προαιρετικό κιβώτιο μπορεί να διατηρήσει ακόμη και ταχύτητα 260 μέτρων/ώρα ενώ ο κινητήρας λειτουργεί συο υψηλότερο εύρος στροφών. Και τα δύο συστήματα μπορούν να κλειδωθούν 100% με το πάτημα ενός κουμπιού. Σε ό,τι αφορά το pto, αξίζει να σημειώσουμε ότι και εδώ υπάρχει και προαιρετικός εξοπλισμός. Στον βασικό εξοπλισμό το pto δουλεύει στις 540 σ.α.λ. αλλά μπορεί να αναβαθμιστεί στην έκδοση 540 ECO ή 1000 σ.α.λ. αλλά και να τοποθετηθεί το κεντρικό pto. Επίσης, διαθέσιμο είναι και ένα μπροστινό pto 1000 σ.α.λ. και ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση ενώ υπάρχει και ο ενδιάμεσος άξονας PTO των 2.000 σ.α.λ, στον προαιρετικό εξοπλισμό. Την λίστα εξοπλισμού συμπληρώνει ο μπροστινός σύνδεσμος με ικανότητα ανύψωσης 600 κιλών χαρακτηριστικό που επιτρέπει την εργασία με βαριά μπροστινά εξαρτήματα.

Υδραυλικό σύστημα

Η υδραυλική αντλία παρέχει 30 λίτρα/λεπτό με δύναμη ανύψωσης 1.200 κιλών και για τις υδραυλικές συνδέσεις, οι οποίες στην πληρέστερη έκδοση περιλαμβάνουν έξι οπίσθιες διαδρομές, καθώς και δύο διπλές διαδρομές στο μπροστινό μέρος με δύο άλλες στην περιοχή ενδιάμεσα του άξονα. Η εταιρεία μάλιστα αναφέρει ότι μια επιπλέον αντλία 15 λίτρα/λεπτό για το υδραυλικό τιμόνι εγγυάται ευελιξία ακόμα σε συνθήκες όπου ο ελκυστήρας κινείται με χαμηλή ταχύτητα και με βαριά φορτία.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία