BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η Kubota πλέον στις κατασκευάστριες με πιστοποίηση AEF για την «επέμβαση» παρελκόμενου στον ελκυστήρα

Η πιστοποίηση AEF (Οργανισμός Ηλεκτρονικής Αγροτικής Βιομηχανίας) θα επιτρέπει στο εξής στους ελκυστήρες Kubota M7003 Premium KVT να επικοινωνήσουν με τα πιστοποιημένα παρελκόμενα AEF, επιτρέποντας στις χορτοδετικές με πιστοποίηση TIM της Kubota (Διαχείριση Παρελκόμενου Ελκυστήρα) ή άλλο πιστοποιημένο εξοπλισμό TIM τον έλεγχο των λειτουργιών του τρακτέρ, όπως το PTO, το υδραυλικό σύστημα και την ταχύτητα.

Kubota-M7003-con-coltivatore

Βασίλης Σοφός

11
0

Μεγάλα περιθώρια «ασφαλούς» άνεσης κατά την εργασία με τις χορτοδετικές αλλά και αμοιβαία επικοινωνία ελκυστήρα-παρελκόμενου δίνει τώρα στον χειριστή η πιστοποίηση AEF (Οργανισμός Ηλεκτρονικής Αγροτικής Βιομηχανίας) που έλαβε η Kubota, ως μία από τις πρώτες κατασκευάστριες που θα εφαρμόσουν κάτι τέτοιο στα μηχανήματά τους.

Σύμφωνα με την Kubota, οι ελκυστήρες της Σειράς M7003 Premium KVT και οι χορτοδετικές της Σειράς BV5 (με πιστοποίηση TIM) μπορούν να επικοινωνήσουν σαν μια ενιαία μονάδα, αφού το παρελκόμενο δύναται, με ασφάλεια, να ελέγχει λειτουργίες του ελκυστήρα (PTO, υδραυλικό σύστημα και ταχύτητα) και το αντιστροφο.

Να σημειώσουμε ότι ο AEF, στο ρόλο που έχει διεθνής οργανισμός αφιερωμένος στην τεχνολογική καινοτομία του γεωργικού εξοπλισμού, έχει την εντολή να δοκιμάσει και να διασφαλίσει ότι οι κατασκευαστές ακολουθούν το πρωτόκολλο για πιστοποίηση TIM.

Τεχνολογία TIM και πιστοποίηση AEF στην πράξη

Η τεχνολογία TIM της Kubota (Διαχείριση Παρελκόμενου του Ελκυστήρα) επιτρέπει τη διμερή επικοινωνία μεταξύ τρακτέρ και εργαλείων, επιτρέποντάς τους να εργάζονται σε απόλυτη αρμονία και να μειώνεται έτσι η πιθανότητα ανθρώπινων σφαλμάτων.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η τεχνολογία TIM έχει την ικανότητα να προσφέρει αυξημένη άνεση στον οδηγό, αφού εκτελεί αυτόματα τις επαναλαμβανόμενες ενέργειες της διαδικασίας χορτοδεσίας και δίνει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο του τρακτέρ, πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να ελέγξει την κατάσταση των δεματιών για να ολοκληρώσει τη διαδικασία της χορτοδεσίας.

Μόλις επιτευχθεί μια ακριβής διάμετρος δέματος, το τρακτέρ σταματά και αποφορτώνει, διατηρώντας πάντα το ίδιο επίπεδο συμπίεσης και επιτυγχάνοντας υψηλότερη ποιότητα εργασίας αλλά και ασφαλέστερη εκτέλεση των εργασιών.

Η Kubota σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε τονίζει μάλιστα τον ρόλο που έχει ως βασικό μέλος του AEF μέσω του Ομίλου της Kverneland. Χάρη στην πρόσφατη ίδρυση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καινοτομίας, ανέλαβε τώρα κεντρικό ρόλο στον Όμιλο Kverneland, κάτι που αποτελεί μέρος των προσπαθειών της για ενίσχυση των εταιρικών σχέσεων στον συγκεκριμένο τομέα.

Ο οργανισμός AEF

O AEF ιδρύθηκε το 2008 από επτά κατασκευαστές γεωργικών μηχανημάτων παγκόσμιας εμβέλειας και στοχεύει στη δημιουργία μιας πλατφόρμας για τον ηλεκτρονικό έλεγχο των γεωργικών μηχανημάτων που υπερβαίνουν τα όρια του εκάστοτε κατασκευαστή ενώ επί του παρόντος έχει 11 βασικά μέλη και περίπου 200 γενικά μέλη.


(https://www.aef-online.org/about-us/about-the-aef.html#/Downloads)

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία