BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Βελτιώσεις στα σημεία φέρνει μαζί με τους Stage V φορτωτές Torion η Claas

Με αφορμή την συμμόρφωση των κινητήρων στους φορτωτές Torion με τα τελευταία πρότυπα ρύπων Stage V, η Claas αναβαθμίζει τα μοντέλα με μικρές επεμβάσεις στα σημεία.

400056_27

Βασίλης Σοφός

27
0

Τους ανανεωμένους φορτωτές της Σειράς Torion παρουσίασε η Claas η οποία από αυτόν τον μήνα θα διαθέσει στην αγορά με κινητήρες Stage V και μικρές αναβαθμίσει στον τομέα της άνεσης και της απόδοσης.

Αναλυτικότερα, το μοντέλο Torion 1511 έρχεται με νέο εξακύλινδρο κινητήρα 6,8 λίτρων Stage V από την Deere Power Systems (DPS) που αποδίδει 138 kW / 188 ίππους σύμφωνα με το ISO 14396, μια αύξηση της τάξεως του 12% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο που ενσωμάτωνε τετρακύλινδρο κινητήρα. Αυξημένη είναι και η ροπή στο νέο μοτέρ αφού αυτή αγγίζει τα 741 Nm (στις 1.600 σ.α.λ. σύμφωνα με το ISO 3046).

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, το σύστημα μετάδοσης Varipower παρέχει τώρα ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία για γρήγορους κύκλους φόρτωσης, καθώς και σημαντικά περισσότερα αποθέματα στην εργασία με σφιγκτήρα. Ενισχυμένη είναι η απόδοση και στο Torion 1410, με την εταιρεία να λέει ότι η ιπποδύναμη φτάνει τους 163 ίππους (αυξημένη κατά 5%).

Τα συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων εφαρμόζονται φυσικά σε όλα τα μοντέλα, με τα φίλτρα σωματιδίων ντίζελ (DPF), τους καταλύτες οξείδωσης ντίζελ (DOC), την τεχνολογία SCR και την εξωτερική ανακύκλωση των καυσαερίων (βαλβίδα EGR) να ενσωματώνονται στους νέους Stage V κινητήρες.

Βελτιωτικές επεμβάσεις στο σύστημα ανύψωσης

Η Claas λέει ότι το σύστημα ανύψωσης έχει επανασχεδιαστεί με μεγαλύτερα έμβολα πίεσης, επιτρέποντας την αύξηση των δυνάμεων ανύψωσης κατά 20%( στα Torion 1410 και Torion 1511). Ο προαιρετικός φορτωτής Smart Loading με μεγαλύτερο εύρος λειτουργιών σημαίνει ότι η περισσότερη ισχύς συνδυάζεται με καλύτερη διαχείριση. Αυτές οι λειτουργίες περιλαμβάνουν ένα προγραμματιζόμενο σύστημα αυτόματης επιστροφής κάδου, το ύψος ανύψωσης και τον προγραμματισμό βάθους χαμηλώματος, καθώς και την αυτόματη μείωση κατά την κλίση του κάδου - το οποίο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τον κάδο υψηλών σημείων. Αυτό επιτρέπει την αποθήκευση θέσεων του κάδου για δύο διαφορετικές εφαρμογές ή δύο διαφορετικούς κάδους.

Νέες καμπίνες για τα Torion 1177, 1410 και 1511

Αναφορικά με τον τομέα της άνεσης, η Claas υιοθετεί τώρα ένα εσωτερικό καμπίνας για τα Torion 1177, 1410 και 1511 προσαρμοσμένο σύμφωνα με αυτό των δύο μεγαλύτερων μοντέλων Torion 1812 και Torion 1914. Σύμφωνα με την Claas, το νέο τερματικό αφής με την οθόνη των 9 ιντσών δίνει 70% περισσότερη περιοχή προβολής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και χάρη στην υψηλή αντίθεση διαθέτει πολύ καλή ευκρίνεια σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.

Δίπλα στο τερματικό έχει προβλεφθεί ένας επαρκής χώρος για την εγκατάσταση περαιτέρω τερματικών ή θηκών για ποτήρια ενώ το νέο υποβραχιόνιο με τα εργονομικά τοποθετημένα κουμπιά διευκολύνει ακόμη περισσότερο την εκτέλεση κάθε λειτουργίας.

Ακόμη, η κατασκευάστρια βελτίωσε την ορατότητα εμπρός αλλά και την άνεση, αυξάνοντας την περιοχή λειτουργίας του υαλοκαθαριστήρα και μεγαλώνοντας τον χώρο που έχει ο χειριστής για τα πόδια του. Στο πίσω μέρος της καμπίνας έως και έξι προβολείς τύπου led παρέχουν περισσότερο φως για νυχτερινή εργασία ή σε εργασία με χαμηλά επίπεδα φωτισμού. Εξωτερικά τα Torion ενσωματώνουν ένα νέο προστατευτικό κάλυμμα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα το οποίο είναι προσαρμοσμένο ακόμη καλύτερα στο καπό για να παραμένει καθαρό.

Να σημειωθεί, τέλος, ότι στον προαιρετικό εξοπλισμό ο ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει μια λίστα που περιλαμβάνει το ενεργό σύστημα διεύθυνσης και το αντίστοιχο joystick, ένα πλήρως ενσωματωμένο σύστημα ζύγισης καθώς και σύστημα παρακολούθησης του αέρα στα ελαστικά.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία