Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα νέα Massey Ferguson 8S οι πρεσβευτές της «νέας εποχής» για την φίρμα

Το κυρτό παρμπρίζ, η αποσύνδεση της καμπίνας από το μοτέρ, το διαισθητικό καντράν «MF vDisplay» καθώς και ο συνολικά πρωτοποριακός σχεδιασμός με το «πάντρεμα» ρετρό-μοντέρνου είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που καθιστούν τα 8S τα πρώτα δείγματα γραφής για τη νέα εποχή την οποία εγκανιάζει η φίρμα και είχε «υποσχεθεί» με το concept τρακτέρ NEXT.

MF8S_245_MF-ButterflyMower_Working_FR_0520-7411

235
0

Η Massey Ferguson λανσάρει τη νέα Σειρά γεωργικών τρακτέρ MF 8S που εγκαινιάζει μία νέα εποχή πρακτικών και αξιόπιστων τρακτέρ, προσφέροντας νέα επίπεδα άνεσης και απόδοσης για πλήρως συνδεδεμένες, έξυπνες και βιώσιμες γεωργικές εργασίες.

«Το πρωτότυπο MF NEXT που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Agritechnica το 2019, γίνεται τώρα πραγματικότητα» δήλωσε ο Thierry Lhotte, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Massey Ferguson για την Ευρώπη & τη Μέση Ανατολή. Τον περασμένο Νοέμβριο γιορτάσαμε την 50ή επέτειο της προσγείωσης στη Σελήνη, όπου το ανέφικτο έγινε εφικτό. Τώρα ήρθε η ώρα για την υλοποίηση ενός ακόμα οράματος, αυτή τη φορά στη Γη. Δεν λανσάρουμε απλά έναν γεωργικό ελκυστήρα, σηματοδοτούμε παράλληλα μία νέα εποχή για τη μάρκα.» Υπάρχουν 4 νέα μοντέλα τρακτέρ της σειράς MF 8S, τα οποία υιοθετούν τη μοναδική διάταξη καμπίνας/κινητήρα “Protect-U” και ένα επαναστατικό «νέο-ρετρό» ντιζάιν. Με ένα μεταξόνιο 3,05m προφέρουν μέγιστη ισχύ από 205hp έως 265hp, όλα, με επιπλέον 20 ίππους όταν γίνεται χρήση του EPM (Engine Power Management).

Την ίδια στιγμή, η Massey Ferguson λανσάρει νέα πρακτική, αρίθμηση. Ας πάρουμε για παράδειγμα το μοντέλο MF 8S.265: το 8 συμβολίζει τη Σειρά, το S αντίστοιχα το επίπεδο εξοπλισμού, ενώ τα τελευταία τρία ψηφία είναι η μέγιστη ιπποδύναμη.

Η Massey Ferguson στη νέα εποχή

Το λανσάρισμα της Σειράς MF 8S προαναγγέλλει μία εντελώς νέα εποχή για τη Massey Ferguson, που αναβαθμίζει την εμπειρία του χρήστη με συνδεδεμένες υπηρεσίες και έξυπνες τεχνολογίες για αγροτικές εργασίες. Προκειμένου να ικανοποιήσει τη ζήτηση για σύγχρονες, βιώσιμες αγροτικές δραστηριότητες, η Massey Ferguson συνδυάζει προηγμένα μηχανήματα με μία ολοκληρωμένη γκάμα πλήρως συνδεδεμένων υπηρεσιών, που βοηθούν τους πελάτες να διαχειρίζονται τις επιχειρήσεις τους πιο αποδοτικά.

Με το MF Connect Telemetry και το νέο MyMF Customer Portal (ανάλογα με τις χώρες) οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται τους στόλους τους με λύσεις από τη Massey Ferguson οι οποίες είναι βασισμένες στο cloud. «Αυτός ο νέος σχεδιασμός προσφέρει το επόμενο επίπεδο πρακτικών και αξιόπιστων τρακτέρ που ζητάνε οι χειριστές» δήλωσε ο κύριος Lhotte. «Μας είπαν ότι χρειάζονται έναν γεωργικό ελκυστήρα ο οποίος να είναι άνετος, με ασυναγώνιστη ορατότητα, αποδοτικός, εύχρηστος και έξυπνος. Η απάντηση της Massey Ferguson ήρθε με τη σειρά MF 8S και τις σχετικές υπηρεσίες.»

Άνεση, ορατότητα και συνδεσιμότητα στην καμπίνα

Χαρακτηριστικό που συναντάμε και εδώ, εκτός από το πρωτότυπο τρακτέρ NEXT της Massey Fergsuon, είναι το κενό ανάμεσα στην καμπίνα και τον κινητήρα, με την διάταξη «Protect-U» να απομονώνει πλήρως την καμπίνα από το θόρυβο, τη θερμότητα και τους κραδασμούς, έχοντας απόσταση 24 εκατοστών από το μοτέρ. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, με επίπεδα θορύβου μόλις 68dB, είναι από τις πιο αθόρυβες της αγοράς, ενώ με χωρητικότητα 3,4m³, είναι και από τις πιο ευρύχωρες.

Με υαλοπίνακα 6,6m², η νέα καμπίνα αποτελεί έναν φωτεινό και ευάερο χώρος εργασίας με απαράμιλλη ευρυχωρία και ορατότητα. Το συμβατικό καντράν έχει αντικατασταθεί από το νέο ψηφιακό «MF vDisplay» που τοποθετείται στη δεξιά κολώνα, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει μπροστά του μόνο το τιμόνι και το μοχλό Power Control, κάτι που μεταφράζεται σε υψηλού επιπέδου ορατότητα πάνω από το καπό.

Μέσα στην καμπίνα, οι χειριστές θα βιώσουν μία αίσθηση πολυτέλειας, με αληθινό δέρμα στο κάθισμα (προαιρετικά) και δερματίνη στο τιμόνι και τις επενδύσεις (προαιρετικά). Ειδικά για το κάθισμα, η Massey Ferguson μάς λέει ότι αυτό διαθέτει αερανάρτηση, θέρμανση, εξαερισμό και είναι εφοδιασμένο με σύστημα απορρόφησης κραδασμών. Υπάρχει, ασφαλώς, ένα αποδοτικό σύστημα αυτόματου κλιματισμού (A/C), με 14 αεραγωγούς. Η ενεργή μηχανική ανάρτηση καμπίνας αναβαθμίζει τα επίπεδα άνεσης στα μοντέλα Exclusive.

Ο εντυπωσιακός «νεο-ρετρό» σχεδιασμός τιμά την κληρονομιά της μάρκας, όπως αποτυπώνεται από μία νέα εκδοχή της θρυλικής γκρι λωρίδας στο πλάι και το μοτίβο με το περιλαίμιο του αλόγου στο καπό που υπήρχε από τη σειρά MF 100.

Στο ψηφιακό καντράν «MF vDisplay» ο χειριστής μπορεί να βλέπει όλες τις πληροφορίες του μηχανήματος με μια ματιά. «Εύχρηστο και με διαισθητική λειτουργία μπορεί να εξατομικεύεται και να αλλάζει απλά μεταβαίνοντας στις ρυθμίσεις μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη δίπλα στο τιμόνι», λέει η εταιρεία. Το νέο κέντρο ελέγχου εφοδιάζεται με έναν πρακτικό μοχλό MultiPad τελευταίας τεχνολογίας. Από αυτό τον μοχλό, που είναι συμβατός με ISOBUS, ο χειριστής μπορεί ελέγχει όλες τις λειτουργίες του τρακτέρ, ενώ περιλαμβάνει ένα ενσωματωμένο «micro-joystick» για τον έλεγχο δύο υδραυλικών βαλβίδων πρόσθετων εργασιών.

Η αναβαθμισμένη οθόνη Datatronic 5 (νέα γυαλιστερή πρόσοψη και διεπαφή χρήστη) είναι τοποθετημένη σε ένα ρυθμιζόμενο βραχίονα. Η εταιρεία λέει ότι η οθόνη αφής των 9 ιντσών είναι το ίδιο εύχρηστη και διαισθητική με ένα κινητό ή ένα tablet. Πρόκειται για σύστημα μιας οθόνης από όπου ελέγχονται οι λειτουργίες του τρακτέρ και γίνεται η διαχείριση όλων των τεχνολογιών της MF όπως: Ο αυτόματος έλεγχος διεύθυνσης MF Guide, το σύστημα ελέγχου τμήματος MF Section, το σύστημα προσαρμογής ρυθμού Rate Control καθώς και η λειτουργία καταγραφής και μετάδοσης δεδομένων MF Task Doc.

Εξακύλινδροι κινητήρες AGCO Power

Οι εξακύλινδροι κινητήρες 7.4 λίτρων της AGCO Power προδιαγραφών Stage V προσφέρουν περισσότερη ισχύ, ροπή και επιδόσεις στις χαμηλές στροφές, μειώνοντας το λειτουργικό κόστος. Το τελευταίο, σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη και αποδοτική τεχνολογία μετεπεξεργασίας All-In-One της Massey Ferguson συμβάλλει στη μείωση των λειτουργικών δαπανών καθώς αυξάνει το διάστημα συντήρησης.

Οι κινητήρες αποδίδουν από 205 ίππους έως 265 ίππους, ενώ το EPM παρέχει ωφέλιμη αύξηση ισχύος 20 ίππων για μεταφορές, για τις απαιτήσεις του PTO και για υδραυλικές εφαρμογές. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η μέγιστη ισχύς αποδίδεται ήδη από τις 1.000 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή έως τις 1.500 σ.α.λ., προσφέροντας υψηλές επιδόσεις στις χαμηλές στροφές που μειώνουν την κατανάλωση μέχρι 10% και το θόρυβο έως 6dB.

Και φυσικά, αφού πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο τρακτέρ, το ενιαίο σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) με καταλύτη αιθάλης (SC) δεν απαιτεί χρήση φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου (DPF) ή κάποιο περίπλοκο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Σχεδιασμένη μάλιστα για να υποστηρίζει το τρακτέρ σε όλη τη διάρκεια ζωής του, η μονάδα που τοποθετείται εξωτερικά με διακριτικό τρόπο, διασφαλίζοντας απρόσκοπτη ορατότητα και έχοντας πιο λεπτό σωλήνα εξάτμισης.

Λίγα λόγια για την απόσταση κινητήρα-καμπίνας

Η διάταξη «Protec-U» με κενό 24 εκατοστών μεταξύ καμπίνας και κινητήρα διαφοροποιεί τη Σειρά MF 8S από τα άλλα τρακτέρ. Εκτός του ότι περιορίζει τη μετάδοση θερμότητας, θορύβων και κραδασμών στην καμπίνα, αυτή η διάταξη βελτιώνει την ψύξη και τις επιδόσεις του κινητήρα, όπως επισημαίνει μάλιστα και η Μassey Ferguson. Αναλυτικότερα, ο αέρας που εισάγεται από τη μέση του τρακτέρ πίσω από τον κινητήρα, είναι καθαρότερος από αυτόν της στάνταρ θέσης.

Ο καθαρός αέρας μειώνει το φορτίο από το βασικό φίλτρο αέρα, βελτιστοποιώντας τις επιδόσεις του κινητήρα. Παράλληλα, η καινοτόμος σχεδίαση διευκολύνει την προσβασιμότητα για τον καθαρισμό των ψυγείων και τις εργασίες συντήρησης, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η αξιοπιστία και να μειώνεται ο μη λειτουργικός χρόνος του μηχανήματος.

Μεγάλη γκάμα σύγχρονων κιβωτίων

Με τη νέα σειρά MF 8S, η Massey Ferguson λανσάρει την επόμενη γενιά μιας πολύ αποδοτικής τεχνολογίας συστημάτων μετάδοσης. Προϊόν σχεδίασης και εξέλιξης της ομάδας μηχανικών της Massey Ferguson, το κιβώτιο ταχυτήτων Dyna E-Power διπλού συμπλέκτη συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοσης (CVT) με την αποδοτική μεταφορά ισχύος ενός μηχανικού κιβωτίου.

Αναφορικά με το νέο κιβώτιο Dyna E-Power, η Massey Ferguson λέει χαρακτηριστικά: «Η νέα μονάδα μειώνει ακόμα περισσότερο τις απώλειες ισχύος συγκριτικά με το προηγούμενο MF 7700 S Dyna-6, μέχρι 26% στις υψηλότερες ταχύτητες, πετυχαίνοντας οικονομία έως 10%!». Το Dyna E-Power χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλού συμπλέκτη για τις αλλαγές των διαφορικών κάτι που επιτρέπει προληπτικές και απολύτως ομαλές αλλαγές. Προσφέρει 4 σειρές με 7 γρανάζια, με ημι-αλληλεπικαλύψεις ιδανικά σχεδιασμένες για μεγιστοποίηση επιδόσεων στο χωράφι και στο δρόμο.

Λειτουργώντας πλήρως αυτόματα ή μηχανικά από τους διακόπτες στο MultiPad ή το μοχλό Power Control, υπάρχει επίσης δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και της ταχύτητας των πλήρως αυτόματων αλλαγών ανάλογα με την εργασία και τις συνθήκες. Όσο για τις ταχύτητες, η εταιρεία λέει ότι αυτές αλλάζουν συνεχόμενα, ομαλά και αποδοτικά, με διαφορά σχέσης μετάδοσης μόλις 9% μεταξύ των σχέσεων σε εργασίες στο χωράφι, από 5 χλμ./ώρα έως 20 χλμ./ώρα.

Για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης, τον περιορισμό των θορύβων και τη βελτίωση της άνεσης, οι μέγιστες ταχύτητες επιτυγχάνονται σε πολύ χαμηλότερες στροφές. Το τρακτέρ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 50 χλμ./ώρα (όπου επιτρέπεται) στις 1.500 σ.α.λ., ενώ για τα 40 χλμ./ώρα αρκούν οι 1.200 στροφές ανά λεπτό. Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο Dyna-7, που αποτελεί εξέλιξη του αξιόπιστου Dyna-6, με την ίδια απλή λειτουργία. Αυτό εκτός του ότι προσφέρει μία έξτρα σχέση powershift και πιο ομαλές αλλαγές, είναι και κατά 10% αποδοτικότερο από το Dyna-6 με την ίδια ιπποδύναμη για εργασίες στο χωράφι.

Το Dyna-7 χαρακτηρίζεται από εύκολη και αποδοτική λειτουργία συνολικά 28 εμπρόσθιων και οπίσθιων σχέσεων σε 4 σειρές και 7 γρανάζια για αλλαγές χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Αυτό το αποδοτικό κιβώτιο προσφέρει ομαλή και διαισθητική λειτουργία στις χειροκίνητες αλλαγές ενώ μπορεί να λειτουργεί και τελείως αυτόματα. Για όσους επιθυμούν την άνεση και τον έλεγχο ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση, η Massey Ferguson λέει ότι μελλοντικά θα διατίθεται το MF Dyna-VT για τη σειρά MF 8S.

Αρμονία μεταξύ πλαισίου και παρελκόμενου

Η Σειρά MF 8S βασίζεται σε ένα μεταξόνιο 3,05 μέτρων που παρέχει ευστάθεια και βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση όταν λειτουργεί με πλατιά και απαιτητικά παρελκόμενα, προσφέροντας σχεδόν μέχρι 10% περισσότερη ελκτική ισχύ. Η ισχύς μεταφέρεται αποδοτικά στο έδαφος μέσω ενός νέου, πίσω άξονα με 3 επιλογές διαστάσεων (με στρογγυλό, κοντό, μακρύ ακραξόνιο) ανάλογα με τη χρήση.

Νέες είναι και οι προδιαγραφές των τροχών που περιλαμβάνουν τη δυνατότητα τοποθέτησης πίσω ελαστικών διαμέτρου έως 2,05 μέτρων, μεταξύ των οποίων και η ολοκαίνουργια έκδοση VF650/75 R42 Trelleborg TM1000 PT. Με τα συγκεκριμένα τρακτέρ να διατηρούν τον γνωστό εμπρός άξονα με ανάρτηση, η ακτίνα στροφής είναι μόλις 5,7 μέτρα. Πέρα από το κλείδωμα της ανάρτησης, ορισμένα μοντέλα εφοδιάζονται επίσης με φρένα για τρακτέρ τα οποία έχουν κιβώτια που επιτρέπουν ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Εξελιγμένες και οι ελκτικές ικανότητες

Η αντοχή του συστήματος 3 σημείων έχει αυξηθεί κατά 7% στα 10,000 κιλά και, με τα ισχυρά νέα υδραυλικά, τα τρακτέρ 8S μπορούν να διαχειρίζονται μεγαλύτερα και φαρδύτερα παρελκόμενα. Στον στάνταρντ εξοπλισμό προσφέρεται ένα κλειστό υδραυλικό σύστημα με αισθητήρα φορτίου και παροχή 150 λίτρων ανά λεπτό, παρέχοντας 36% περισσότερη ροή συγκριτικά με το προηγούμενο σύστημα. Ένα σύστημα με ροή 205 λίτρων ανά λεπτό διατίθεται προαιρετικά και μπορεί να παρέχεται ως έκδοση ECO, παράγοντας τη ροή στις 1.650 σ.α.λ. (230 λίτρα ανά λεπτό στις μέγιστες ονομαστικές στροφές του κινητήρα).

Σύμφωνα με την Massey Ferguson, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν μέχρι πέντε ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πίσω βαλβίδες για πρόσθετες εργασίες. Όλα τα μοντέλα διατίθενται με 4-τάχυτο PTO στάνταρντ, με δυνατότητα επιλογής 540, 540ECO, 1,000 ή 1.000ECO, που σημαίνει ότι οι χειριστές μπορούν να επιλέγουν πάντα την κατάλληλη σχέση για ισχύ ή οικονομία. Παράλληλα, ένα νέο εμπρόσθιο σύστημα για 4.800 κιλά, πλήρως ενσωματωμένο στο τρακτέρ, διατίθεται με προαιρετική θύρα ISOBUS.

Στη νέα εποχή της συνδεσιμότητας

Τα MF 8S φέρνουν μαζί τους την υπηρεσία MF Connect Telemetry που περιλαμβάνει τριετή συνδρομή. Αυτή χρησιμοποιεί υπηρεσίες δεδομένων κινητής τηλεφωνίας για μεταφορά πληροφοριών στο MF Connect Cloud. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η εύκολη διαχείριση χρήσιμων πληροφοριών για τα μηχανήματα. Εκτός από την καταγραφή της θέσης και των δεδομένων του μηχανήματος, μπορούν επίσης να αποσταλούν και μηνύματα σφάλματος και ειδοποιήσεις για προσεχή σέρβις προς τους χρήστες και το εξουσιοδοτημένο δίκτυο αντιπροσώπων της Massey Ferguson (κατόπιν συναίνεσης).

Η υπηρεσία MF Connect Telemetry είναι ενσωματωμένη στο portal πελατών «MyMF» όπου οι χρήστες μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες και τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, από απόσταση από οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο internet. (το MyMF θα διατίθεται σύντομα σε Μ. Βρετανία, Ιρλανδία, Γαλλία και Γερμανία, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες). Φυσικά, όλα τα μοντέλα της Σειράς MF 8S Series μπορούν επίσης να εφοδιάζονται με όλη τη γκάμα Τεχνολογιών Βιώσιμης Γεωργίας.

Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται η διαισθητική οθόνη αφής Datatronic 5, που όχι μόνο διαχειρίζεται τις λειτουργίες του τρακτέρ, αλλά επιτρέπει και πλήρη έλεγχο όλων των παρελκόμενων που είναι συμβατά με το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο επικοινωνίας ISOBUS.

Δέκτης GPS με ακρίβεια RTK

Μία νέα κεραία, στο εμπρός τμήμα της καμπίνας, επιτρέπει την εύκολη τοποθέτηση μιας γκάμας δεκτών GPS με ακρίβεια RTK. Για λόγους προστασίας και ασφάλειας, η κεραία ασφαλίζει στη θέση της με κλειδί. Η προαιρετική μονάδα Fieldstar 5 μπορεί να χρησιμοποιείται για τη διαχείριση όλων των τεχνολογιών MF – μεταξύ των οποίων ο αυτόματος έλεγχος διεύθυνσης MF Guide – ενώ τα MF Section και Rate Control μπορούν τώρα να διαχειρίζονται μέχρι 36 τμήματα και πέντε προϊόντα. Επίσης καταγράφει τα όρια το χωραφιού και παρέχει αυτόματη αναγνώριση περιοχής εργασιών. Τα MF Task Doc και Task Doc Pro καταγράφουν αυτόματα και μεταφέρουν ασύρματα τις πληροφορίες και τα δεδομένα που έχουν συλλεγεί.

Όπως λέει η Massey Ferguson, αυτός είναι ένας γρήγορος, εύκολος και ασφαλής τρόπος για τη δημιουργία φακέλου με ακριβή δεδομένα που βοηθούν τους χειριστές να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς και να αποθηκεύουν χρήσιμες πληροφορίες. Το MF Task Doc Pro θα δημιουργεί επίσης προγράμματα εργασιών και συγχρονίζεται απόλυτα με το λογισμικό διαχείρισης αγροτικών εργασιών. Με το NEXT Machine Management τα δεδομένα μπορούν να μεταφέρονται απλά και με ασφάλεια μέσω του Agrirouter Cloud.

Κορυφαίες προδιαγραφές

Η έκδοση Exclusive της σειράς MF 8S είναι ήδη διαθέσιμη. Η γκάμα θα επεκταθεί με το λανσάρισμα της έκδοσης Efficient στις αρχές του 2021 και με τη δυνατότητα επιλογής κιβωτίου ταχυτήτων Dyna-VT (CVT) για όλα τα μοντέλα στα τέλη του 2021.

Η έκδοση Exclusive προσφέρει στους χειριστές εξαιρετική άνεση και πρακτικότητα καθώς και χαρακτηριστικά που αυξάνουν την απόδοση και την παραγωγικότητα. Εκτός από τη δυνατότητα επιλογής κιβωτίου Dyna-E Power ή Dyna-7, η έκδοση Exclusive προσφέρεται με κορυφαίο εξοπλισμό, όπως μοχλό ελέγχου MultiPad, πέντε ηλεκτρικές βαλβίδες για πρόσθετες εργασίες με διακόπτες και joystick. Είναι συμβατή με το MF Guide, με MF Task Doc recording και, όπως και η υπόλοιπη σειρά MF 8S, περιλαμβάνει MF Connect telemetry με τριετή συνδρομή.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία