Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Στη νέα του γενιά περνά ο τηλεσκοπικός φορτωτής Weidemann T4512

Δέκα χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμά του, ο τησκοπικός φορτωτής T4512 της Weidemann αλλάζει ριζικά με τις κύριες επεμβάσεις να εντοπίζονται στο εσωτερικό του μηχανήματος.

KBD20078-ZTG-PdM2

Βασίλης Σοφός

55
0

Την επόμενη γενιά «Next Generation» του τηλεσκοπικού φορτωτή T4512 λανσάρει η Weidemann, ύστερα από το πρώτο μοντέλο που εισήχθη στην αγορά πριν από 10 χρόνια. Οι δύο εκδόσεις των πετρελαιοκινητήρων της Yanmar, οι οποίοι εφοδιάζουν τα δύο μοντέλα παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητοι, ωστόσο η ιπποδύναμη θυσιάστηκε λίγο και τώρα είναι στους 25 και 45 ίππους αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τον Weidemann, ο νέος ηλεκτρονικά ελεγχόμενος μηχανισμός έλξης (ecDrive) διασφαλίζει ότι τα νέα μηχανήματα αξιοποιούν πλήρως τη διαθέσιμη ισχύ. Το ecDrive αποτελείται από τέσσερις τρόπους οδήγησης: Auto, Eco, M-drive και τη λεγόμενη λειτουργία προσάρτησης. Στην αυτόματη λειτουργία Auto mode, το μηχάνημα παρέχει τη συνήθη απόδοση σύμφωνα με την Weidemann. Σε λειτουργία Eco, οι στροφές του κινητήρα πέφτουν στις 2.200 μετά την επίτευξη της επιθυμητής ταχύτητας, η οποία εξοικονομεί φυσικά καύσιμο και εξασφαλίζει λιγότερο θόρυβο.

Οι δύο άλλοι προαιρετικοί τρόποι οδήγησης έχουν σχεδιαστεί για τη χρήση υδραυλικών εξαρτημάτων ενώ η λειτουργία attachment mode κάνει αυτό που λέει, δηλαδή προσφέρεται για χρήση εργαλείων. H Weidemann μάς λέει ότι οι στροφές του κινητήρα ρυθμίζεται χειροκίνητα και η ταχύτητα οδήγησης ρυθμίζεται με το πεντάλ γκαζιού. Με αυτό, οι ταχύτητες μπορούν να ρυθμιστούν σε στάδια των 0,10 χλμ./ώρα στην οθόνη. Αυτό το χαρακτηριστικό, όπως επισημαίνει η κατασκευάστρια, εξασφαλίζει σταθερή ισχύ για το εκάστοτε προσαρτημένο εξάρτημα.

Εάν το φορτίο στο εξάρτημα γίνει πολύ μεγάλο, ο κινητήρας μειώνει αυτόματα τις στροφές, έτσι ώστε το εξάρτημα να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή ισχύ. Όταν αφαιρεθεί το φορτίο, το μοτέρ επιστρέφει στην προκαθορισμένη ταχύτητα. Υπάρχει όμως και η λειτουργία M-Drive που έχει αναπτυχθεί για ανύψωση και οδήγηση όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη ακριβέστερα. Σε αυτήν τη λειτουργία, οι στροφές του κινητήρα ρυθμίζονται μέσω του γκαζιού χειρός. Η ταχύτητα οδήγησης και η πίεση του τιμονιού ελέγχονται με το πεντάλ γκαζιού.

Νέο χειρόφρενο

Στα νέα χαρακτηριστικά που φέρει ο νέος φορτωτής T4512 αξίζει να σημειώσουμε το ηλεκτρικό χειρόφρενο με την λειτουργία Auto-hold και Hillp-hold. Το φρένο ενεργοποιείται αυτόματα όταν το μηχάνημα είναι ακινητοποιημένο ενώ η κατεύθυνση κίνησης μπαίνει στην νεκρά, ακόμη και όταν ο χειριστής σηκώνεται από το κάθισμα.

Με τον ίδιο τρόπο, το χειρόφρενο απελευθερώνεται αυτόματα όταν το μηχάνημα ξεκινά με το πεντάλ γκαζιού. Το φρένο μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα μέσω του διακόπτη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία