BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Online αγορά εφοδίων από την πλατφόρμα NEXT «ανοίγει» η FarmFacts

Με προοπτικής επέκτασης και σε άλλες χώρες, η FarmFacts διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας διαχείρισης NEXT, δίνοντας στους Γερμανούς αγρότες ττην ευκαιρία να αγοράσουν online εφόδια από διάφορους προμηθευτές, χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή.

040118p5860Agrirouterleadpic_Main

Βασίλης Σοφός

14
0

Η FarmFacts GmbH βελτιώνει και επεκτείνει τις υπηρεσίες της πλατφόρμας διαχείρισης εκμεταλλεύσεων NEXT Farming με μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή αγορά. Η πλατφόρμα συναλλαγών NEXT Marketplace παρέχει στους αγρότες τη δυνατότητα να λαμβάνουν προσφορές και να συνάπτουν συμβόλαια αγοράς και παράδοσης με διάφορους προμηθευτές απευθείας μέσω του συστήματος διαχείρισης.

Σε πρώτη φάση το NEXT Marketplace θα είναι διαθέσιμο για την εμπορία ορυκτών λιπασμάτων σε πελάτες της FarmFacts στη Σαξονία και τη Θουριγγία (Γερμανία). Στο μέλλον όμως, η πλατφόρμα θα επεκταθεί, το ίδιο και η γκάμα προϊόντων, ώστε να συμπεριληφθούν και άλλα προϊόντα όπως σπόροι ή άλλα προϊόντα φυτοπροστασίας.

«Η πίεση για αλλαγή στη γεωργική επιχείρηση επηρεάζει ολόκληρη τη βιομηχανία, τον μεμονωμένο αγρότη, καθώς και τους συνεταιρισμούς και τους ιδιωτικούς εμπόρους γεωργικών προϊόντων», λέει ο Gunnar Zinkhahn, Διευθύνων Σύμβουλος της FarmFacts GmbH. «Η ψηφιοποίηση μάς προσφέρει ευκαιρίες να δημιουργήσουμε πιο αποτελεσματικές, γρήγορες και διαφανείς διαδικασίες εργασίας, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα», σχολιάζει ο ίδιος.

Με το NEXT Marketplace όλοι οι συμμετέχοντες στην αγορά θα επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα των νέων επιχειρηματικών μοντέλων, λέει η FarmFacts. Το NEXT Marketplace ουσιαστικά αποτελεί επέκταση του λογισμικού NEXT Farming και είναι δωρεάν για τους αγρότες. Έτσι, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν όλους τους συμμετέχοντες αντιπροσώπους στο σημείο παράδοσης των προϊόντων με μία μόνο ερώτηση, ακόμη και εκτός των ωρών λειτουργίας. Όπως αναφέρει η Farmfacts, η χρήση του λογισμικού είναι δωρεάν για προμηθευτές, με μία μόνο μικρή προμήθεια να χορηγείται μόνο μετά την ολοκλήρωση μιας εμπορικής συναλλαγής.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα από μία τέτοια ιδέα; Η FarmFacts λέει ότι αυτή η διαδικασία υποβολής προσφορών εξοικονομεί περιττές δαπάνες και χρόνο στους αγρότες όταν αγοράζουν εφόδια ενώ οι μικροί έμποροι δεν χρειάζεται να επενδύσουν σε πρόσθετα ψηφιακά εργαλεία ή δικές τους πλατφόρμες, και μπορούν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της εμπορικής διαδικασίας αλλά και να μεταβιβάσουν τα «νέα» πλεονεκτήματα των τιμών στους πελάτες τους.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία