Μπορεί η πρώτη παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού τρακτέρ E100 Vario της Fendt να έγινε το 2017 στην έκθεση Agritechnica αλλά τόσο το υψηλό κόστος παραγωγής όσο και οι απαραίτητες εγκρίσεις καθυστερούν την εμπορική διάθεση του μοντέλου.
Ωστόσο, η Fendt ανανεώνει το μοντέλο στα ηλεκτρικά του μέρη και τώρα εφοδιάζεται και με ένα καλώδιο φόρτισης για έως και 32 αμπέρ. Αυτό ισοδυναμεί με χωρητικότητα φόρτισης περίπου 22kW, επιτρέποντας στην μπαταρία να εξακολουθεί να φορτίζεται πλήρως σε λιγότερο από πέντε ώρες.
Επιδείξεις σε διάφορες δοκιμές πεδίου με συμβατικά εργαλεία που λειτουργούν με PTO, συμπεριλαμβανομένων χορτοξηραντικών μηχανών, μικτών τροφοδοσίας, καθώς και άλλων υδραυλικά κινούμενων μηχανημάτων, έδειξαν ότι το E100 Vario τα καταφέρνει πολύ καλά ενώ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και με ηλεκτρικά μηχανήματα.
Το πλάνο ήταν το νέο μοντέλο να ετοιμαστεί και να πωληθεί ως τρακτέρ 100kW έως το 2020. Σύμφωνα όμως με την ιστοσελίδα Mechaman.nl, η κυκλοφορία δεν θα εγίνει πριν από το 2024. Η καθυστέρηση οφείλεται στις τιμές της μπαταρίας, οι οποίες μπορεί να έχουν μειωθεί τα τελευταία τρία χρόνια αλλά εξακολουθούν να θεωρούνται πολύ ακριβές.