Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Άνετος στο δρόμο και με ευρύ πάτημα στο πεδίο ο νέος εγχυτήρας της Veenhuis

Κανοντας χρήση του προηγμένου συστήματος Quad-shiftστους άξονές του, το νέο σύστημα διανομής στη γκάμα Premium της ολλανδικής Veenhuis αποκτά μεγαλύτερη επαφή με το έδαφος και αυξημένη άνεση στο δρόμο.

11__veenhuis_quad-shift_4

Βασίλης Σοφός

69
0

Έχοντας τέσσερις τροχούς σε απόσταση κατά μήκος ενός άκαμπτου άξονα, το νέο σύστημα διανομής της ολλανδικής Veenhuis προσφέρει καλύτερη κατανομή βάρους σε μεγαλύτερη επιφάνεια με την εταιρεία να τοποθετεί και τους δύο εξωτερικούς τροχούς προς τα πλάγια για να διασφαλίσει ότι οι τροχοί του τρακτέρ και της δεξαμενής ήταν ανεξάρτητοι.

Ο Ολλανδός κατασκευαστής δοκίμασε για πρώτη φορά την ιδέα των τεσσάρων τροχών ήδη από το 2004. Αυτό οδήγησε στην ανάπτυξη της υπάρχουσας σταθερής διάταξης που εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη στα βυτιοφόρα Premium Line από 11-14m³.



Το αποτέλεσμα είναι ο υδραυλικά ρυθμιζόμενος άξονας Quad-shift στο πίσω μέρος του συστήματος, χωρητικότητας 15.850 λίτρων. Με τους εξωτερικούς τροχούς να εξέχουν έως και 65 εκατοστά σε κάθε πλευρά, η Veenhuis εκτιμά ότι οι τέσσερις εξίσου μεγάλοι τροχοί (620/80 R42) είναι μια καλή εναλλακτική λύση για τα μονοαξονικά συστήματα με ελαστικά ευρείας πλευστότητας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το ανεξάρτητο υδραυλικό σύστημα ανάρτησης διασφαλίζει ότι η πίεση κάτω από κάθε ελαστικό είναι σταθερή ενώ στο δρόμο λειτουργεί σαν ένα κανονικό μονοαξονικό βυτιοφόρο, με το σύστημα ανάρτησης να παρέχει όμως επιπλέον άνεση στον οδηγό.

Το σύστημα διατίθεται με περιστροφική αντλία ή την φυγοκεντρική έκδοση της ολλανδικής εταιρείας και μπορεί να εξοπλιστεί με βραχίονα αναρρόφησης ή περιστρεφόμενο βραχίονα αναρρόφησης στη δεξιά πλευρά της δεξαμενής.



Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται χειριστήρια ISObus, αναλογικά ρυθμιζόμενη πίεσης μαχαιριών από την καμπίνα και αυτόματο έλεγχο δοσολογίας.

Από τη άλλη πλευρά, η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει GPS, αυτόματο έλεγχο τμήματος στον εγχυτήρα και τον αισθητήρα NutriFlow NIR.

Έτσι όπως έχουν πάντως τα πράγματα σήμερα, η πρώτη παρουσίαση του συστήματος στο ευρύ κοινό μπορεί να είναι στην Agritechnica το 2021.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία