Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Το νέο της συρόμενο ψεκαστικό Aero GT 60.1 λανσάρει η Kuhn

Διαθέσιμο αρχικά με μπούμα 30, 32 και 36 μέτρων, το νέο ψεκαστικό της Kuhn έρχεται ως αντικαταστάτης του μοντέλου AGT 6036 με 25% αυξημένο ρυθμό εφαρμογής, περισσότερη ακρίβεια στον έλεγχο τμήματος και σφαιρικές βελτιώσεις.

AERO_GT_60_1_WORK__1___300__1_

Βασίλης Σοφός

38
0

Το νέο συρόμενο ψεκαστικό Aero GT 60.1 βάζει στην γκάμα της η Kuhn, με στόχο να αντικταστήσει το συρόμενο μοντέλο Aero GT 60.1. Σύμφωνα με την εταιρεία, το μηχάνημα θα είναι διαθέσιμο με πλάτος μπούμας 30, 32 και 36 μέτρα και πολλές αναβαθμίσεις.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο έρχεται με σημαντική αύξηση της τάξεως του 25% στον μέγιστο ρυθμό εφαρμογής, διαθέτει μεγαλύτερη ακρίβεια από το σύστημα ελέγχου τμήματος και φέρει βελτιώσεις στον τρόπο βαθμονόμησης αλλά και συντήρησης.

Οι υψηλότεροι ρυθμοί εφαρμογής είναι δυνατοί λόγω της αυξημένης ροής που αποδίδεται στην μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και στους σωλήνες μεγαλύτερης χωρητικότητας. Για παράδειγμα, κατά τον ψεκασμό ουρίας στα 36 μέτρα, είναι δυνατοί ρυθμοί εφαρμογής έως 320 κιλά/10 στρέμματα για το Aero GT με 15 χλμ./ώρα, σε σύγκριση με τα 250 κιλά/10 στρέμματα που απέδιδε το AGT.

Παράλληλα, ένα νέο σύστημα μέτρησης στο Aero GT ενσωματώνει έξι μεμονωμένες μονάδες που μπορούν να απενεργοποιηθούν ανεξάρτητα κατά την χρήση του αυτόματου ελέγχου τμήματος (Kuhn MULTIRATE 6). Όταν πάλι το μηχάνημα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με χάρτη μεταβλητού ρυθμού, κάθε μεμονωμένη μονάδα μπορεί επίσης να εφαρμόσει διαφορετικό ρυθμό λίπανσης. Η δυνατότητα εφαρμογής διαφορετικού ρυθμού εφαρμογής κάθε έξι μέτρα στο πλάτος του μηχανήματος είναι ιδανική για τους αγρότες που θέλουν να βελτιώσεις τον έλεγχο των εισροών τους, λέει η Kuhn.

Μια αναβάθμιση επίσης στη μονάδα ελέγχου του Aero GT δημιουργεί μεγαλύτερες συμβατότητες με τα τερματικά Isobus. Έτσι, το Aero GT μπορεί να ελεγχθεί από το τερματικό CCI 800 και το CCI 1200, ή ακόμη και από το τερματικό Isobus του τρακτέρ.

Στις άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνεται το νέο σύστημα κίνησης της μπούμας και η βαθμονόμηση που είναι απλούστερη για τον χειριστή. Επιπλέον, οι μονάδες του ανεμιστήρα διαθέτουν ρουλεμάν χωρίς ανάγκη συντήρησης ενώ το πάχος του υλικού έχει αυξηθεί στα στοιχεία που φθείρονται ευκολότερα, στοιχείο που ενισχύει την αντοχή του μηχανήματος και μειώνει τα κόστη λειτουργίας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία