BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τεσσάρων σειρών, 6 τροχών η νέα μηχανή συγκομιδής Enduro της Dewulf

Η συγκομιδή πατάτας με την Enduro της Dewulf γίνεται ακόμη πιο αποδοτική, με το 6 τροχών νέο αυτοκινούμενο μηχάνημα να κάνει πρεμιέρα στα μεγάλης κλίμακας πεδία.

dewulf_kwatro_26__1_

Βασίλης Σοφός

23
0

Ερχόμενο στην αγορά ως το μοντέλο που θα καλύψει περισσότερες ανάγκες εκείνων που είχαν στην κατοχή τους το R3060 2 σειρών, το εξάτροχο 4 σειρών Enduro της Dewulf δεν κάνει στην άκρη τις ερπύστριες για τα ελαστικά αλλά διαμορφώνει και ένα καλύτερο κέντρο βάρους.

Ο κινητήρας Stage V της Scania που εφοδιάζει το Enduro χρησιμοποιείται και στο Kwatro, μοντέλο το οποίο συνεχίζει ως η ναυαρχίδα των τεσσάρων σειρών της Dewulf. Η διαφορά είναι ότι στο Enduro η μέγιστη ιπποδύναμη είναι 450 ίπποι (500 ίπποι στο Kwatro). Φυσικά, η κύρια ορατή διαφορά με τα Kwatro είναι ο σχεδιασμός του Enduro με τους 6 τροχούς, με το κέντρο βάρους να πηγαίνει προς τα πίσω για μικρότερη πίεση στους μπροστινούς τροχούς.



Το κανονικό μέγεθος των εμπρός ελαστικών της Alliance είναι 270/95 R48 (προαιρετικά διαστάσεις VF 270/95 R48). Οι τέσσερις εκδόσεις που τοποθετούνται στον πίσω διαδοχικό άξονα είναι 750/65 R26 (επιλογή Michelin 750/65 R26 VF). Όταν τοποθετούνται και στους έξι τροχούς, τα ελαστικά VF -λέει η εταιρεία- πιέζουν σχεδόν με 1,5 κιλό/cm² το έδαφος.



Στα άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται ένα νέο τόπερ, και, όπως με το Kwatro, το Enduro παρέχει κοσκίνισμα πλήρους πλάτους (3,0m) από μπροστά προς τα πίσω. Στην καμπίνα, υπάρχει ένα νέο υποβραχιόνιο και χειριστήριο, καθώς και ένα μεγαλύτερο τερματικό με οθόνη αφής.

Η βελγική εταιρεία πιστεύει ότι η αγορά είναι τώρα έτοιμη για μια μηχανή συγκομιδής έξι τροχών και δύο πρωτότυπα Enduro (σειρές 4 x 75cm) δοκιμάστηκαν ήδη αυτή τη σεζόν. Οι πρώτες εκδόσεις παραγωγής θα είναι διαθέσιμες για την επόμενη σεζόν.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία