Ακόμα και πριν την πανδημία του CoVid-19, η Massey Ferguson είχε λάβει την απόφαση να μετακινηθεί από τις παραδοσιακές εμπορικές εκθέσεις σε πιο υβριδικούς τρόπους.
Ωστόσο, η κρίση του κορωνοϊού επιτάχυνε τις διαδικασίες και έδωσε την αφορμή για περαιτέρω αξιοποίηση όλου του ψηφιακού οπλοστασίου που είχε στα χέρια της η ομάδα NEXT, η οποία βρίσκεται πίσω από την ψηφιακή παρουσία του ομίλου AGCO, λαμβάνοντας και το αντίστοιχο βραβείο.
Όπως και άλλοι κατασκευαστές, η Massey Ferguson παρουσιάζει τις καινοτομίες της στον κόσμο σε παρουσιάσεις βίντεο. Για την ψηφιακή εκδήλωση MF 8S «Landing on Earth» από τον Ιούλιο του 2020 πήρε όμως το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία «Best Use of Digital Technology» και ένα ασημένιο μετάλλιο ως «Best B2B Digital / Hybrid Event» στο θεσμό Best Event Award 2020.
Η εταιρεία είχε οργανώσει την πρεμιέρα του 8S εξ αποστάσεως, χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες των ψηφιακών εργαλείων της ομάδας μάρκετινγκ που εδρεύει στη Γαλλία (Beauvais) και της εταιρείας NEXT Group που εδρεύει στην Ιταλία (Μιλάνο). Όλο αυτό εν μέσω του πρώτου λοκντάουν μεταξύ Μαρτίου και Ιουλίου 2020.
Εκείνη την ημέρα, 65.000 συμμετέχοντες συμμετείχαν στην ζωντανή η οποία μεταδόθηκε σε μια ειδική διαδικτυακή πλατφόρμα σε 10 διαφορετικές γλώσσες με μετάφραση σε πραγματικό χρόνο. Οι συμμετέχοντες προέρχονταν από το εργατικό δυναμικό του ομίλου AGCO και της Massey Ferguson με 900 δημοσιογράφους, εμπόρους της Massey Ferguson, 25.000 αγρότες και εργολάβους από 170 χώρες να παρακολουθούν το λανσάρισμα της νέας γκάμας τρακτέρ, στις 24 Ιουλίου 2020.
Οι φιλοξενούμενοι βίωσαν μια πλήρη παρουσίαση η οποία συμπληρώθηκε από τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας, ειδικά εφέ και, την κατάλληλη μουσική. Το πραγματικό τρακτέρ MF 8S εμφανίστηκε τελικά, με την αναλυτική παρουσίαση και τις ερωτήσεις στη συνέντευξη Τύπου να απαντώνται μέσω μια πλατφόρμα ζωντανής συνομιλίας και ζωντανών απαντήσεων από τους παρουσιαστές.