Σχεδιασμένιο για ανατροπή φορτίων αλλά και για το ενσίρωμα και κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής S355 είναι το νό βαγόνι SDT που λανσάρει η SlurryKat. Σύμφωνα με την εταιρεία, το σώμα του βαγονιού είναι φτιαγμένο από το υλικό Hardox S700 και, με τη χρήση αυτών των υλικών, το τρέιλερ γίνεται ελαφρύτερο.
«Η χρήση αυτού του υλικού υψηλής ποιότητας σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε το ρυμουλκούμενο ελαφρύτερο χρησιμοποιώντας υλικό πάχους 5 χιλιοστών στο αμάξωμα ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουμε την υψηλή δομική αντοχή που απαιτεί το τρέιλερ», λέει ο διευθύνων σύμβουλος και αρχιτέκτονας Garth Cairns της SlurryKat.
Η κατασκευάστρια λέει μάλιστα ότι το κιτ ενσίρωσης έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που να αφαιρείται γρήγορα, συμπεριλαμβανομένης της υδραυλικής πόρτας. Όταν προστεθεί το κιτ, η πόρτα του ρυμουλκούμενου απόρριψης πέφτει για να διαμορφώσει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο για εύκολη ροή του υλικού.
Το κιτ ενσίρωσης έχει σχεδιαστεί με εμπρόσθιο πάνελ με κλίση πάλι προς τα εμπρός και όταν προστίθεται στο ρυμουλκούμενο η συνδυασμένη μονάδα έχει χωρητικότητα 34m³. Εξοπλισμένο με ελαστικά 710/40 R22.5, η τυπική προδιαγραφή περιλαμβάνει υδραυλικό γρύλο.
Να σημειωθεί ότι για όλες τις βαφές η εταιρεία δίνει πενταετή εγγύηση, με τον Ιρλανδό κατασκευαστή να σχεδιάζει να προσθέσει επιπλέον μοντέλα στη γκάμα.