BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Στην ηλεκτρική εποχή ως «Evolving Hybrid» το νέο Rex 4 Electra της Landini

Ένα από τα μηχανήματα που βραβεύτηκαν στην EIMA 20/21 είναι το νέο τρακτέρ Rex 4 Electra που φέρει έναν ηλεκτρικό μπροστινό άξονα ανεξάρτητο από το πίσω μηχανικό κιβώτιο, με το κύριο πλεονεκτήματα να είναι η εξοικονόμηση καυσίμου κατά 10%, η κατά 15% πιο περιορισμένη γωνία διεύθυνσης και η υψηλότερη σταθερότητα κατά τη μεταφορά.

20110902_2

Βασίλης Σοφός

6
0

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες των αγροτών για ευελιξία, οικονομία και μεγάλη αυτονομία, η Landini ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά το REX4 Electra - Evolving Hybrid, ένα νέο «ειδικό» τρακτέρ με μπροστινό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και έναν πετρελαιοκινητήρα 110 ίππων.

Η Argo Tractors ανέπτυξε τόσο τα μηχανικά όσο και τα ηλεκτρικά εξαρτήματα αυτού του τρακτέρ, το οποίο θα εφοδιάζεται κιβώτιο Reverse Power Shuttle και 3-τάχυτο Power Shift (HML). Μεταξύ των πιο σημαντικών καινοτομιών του μοντέλου είναι η πλήρως ηλεκτρική κίνηση που έρχεται από τους εμπρός τροχούς στον άξονα, με δύο ανεξάρτητους ηλεκτρικούς κινητήρες και τους σχετικούς αισθητήρες,γεννήτρια και μπαταρία αφιερωμένη στην ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και την επιβράδυνση.

Ολόκληρο το σύστημα αναλαμβάνει να διαχειριστεί το λεγόμενο PMS (Power Management System), το οποίο επιβλέπει τη λειτουργία όλων των συσκευών, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας, μέσω των αντίστοιχων μετατροπέων, ενώ διαχειρίζεται τον κινητήρα και τη γεννήτρια.



Σύμφωνα με την Landini, αυτή η σύγχρονη προσέγγιση κατέστησε δυνατή τη δημιουργία ενός υβριδικού τρακτέρ όπου ο πετρελαιοκινητήρας, μέσω της γεννήτριας και της μπαταρίας, τροφοδοτεί τους μπροστινούς ηλεκτρικούς κινητήρες, επικοινωνεί συνεχώς με τα πίσω κιβώτια ταχυτήτων δημιουργώντας με αποτελεσματικό τρόπο ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα ανεξάρτητο από τη μηχανική αναλογία μεταξύ των πίσω και των εμπρός τροχών του τρακτέρ.

«Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογικών βελτιώσεων εγγυάται εξοικονόμηση καυσίμου 10%, βελτίωση γωνίας τιμονιού 15% και μεγαλύτερη σταθερότητα στις μεταφορές, ενσωματωμένη πλήρως με το τρέχον ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης», λέει η Landini. Για την αύξηση της άνεσης, συμπεριλήφθηκε μια νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση καμπίνας, με ένα ημι-ενεργό σύστημα παρόμοιο με αυτό που είναι ήδη διαθέσιμο στην γκάμα τρακτέρ υψηλών προδιαγραφών.

Η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με δύο παθητικές μπροστινές αναρτήσεις, ενώ στο πίσω μέρος έχει δύο υδραυλικά αμορτισέρ για μείωση των κραδασμών. Όπως αναφέρει η κατασκευάστρια, η μονάδα ελέγχου, η οποία ανιχνεύει την κίνηση του τρακτέρ και την την κλίση του εδάφους, ρυθμίζει την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο και ασταμάτητα.



Αναφορικά με τη μετάδοση, η Landini λέει ότι ένα χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών στην καμπίνα αντικαθιστά τον παραδοσιακό μοχλό ταχύτητας ενώ η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) λαμβάνει το σήμα για την αλλαγή ταχύτητας από το χειριστήριο και ενημερώνεται για την κατάσταση του οχήματος μέσω αισθητήρων. Όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την αλλαγή ταχύτητας, η ECU δίνει εντολή στους ενεργοποιητές που μετακινούν το χειριστήριο αλλαγής στην επιθυμητή θέση.



Συνολικά, πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες της Landini τα τελευταία χρόνια, καθώς οι αλλαγές ταχυτήτων αυτοματοποιούνται, το τρακτέρ γίνεται αθόρυβο και η οικονομία καυσίμου βελτιώνεται μέσω του έξυπνου υβριδικού συστήματος που το REX4 Electra - Evolving Hybrid ενσωματώνει.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία