BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Απλοποιημένη ψηφιακή πλατφόρμα διαχείρισης με εφαρμογή για κινητά από την Claas

Η γερμανική εταιρεία επεκτείνει την πλατφόρμα σύνδεσης ψηφιακών πελατών με νέες λειτουργίες ενώ μία ομοιόμορφη εφαρμογή για κινητά λανσάρεται ταυτόχρονα.

CLAAS-Tractor-digital-transformation-Dassault-Systemes

Βασίλης Σοφός

46
0

Η απόλυτα διαισθητική διαχείριση των μηχανημάτων της Claas είναι γεγονός, με τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα σύνδεσης πελατών από την Claas να αποσκοπεί στην περαιτέρω απλοποίηση της διαχείρισης των μηχανημάτων στο στόλο των οχημάτων μέσω νέων λειτουργιών και συνδέσεων.

Ο συνδυασμός σε μία πλατφόρμα με έξυπνη δικτύωση σημαντικών λειτουργιών και πρόσθετων εφαρμογών εξοικονομεί χρόνο και διευκολύνει την εύρεση σημαντικών πληροφοριών, κατάλληλων λιπαντικών και του σωστού ανταλλακτικού, λέει η εταιρεία.

Οι πελάτες μπορούν εύκολα να εγγραφούν και να συνδεθούν απλά κάνοντας εγγραφή μία φορά χρησιμοποιώντας τα στοιχεία από τον λογαριασμός που έχουν στην Claas. Παράλληλα, με τη λειτουργία κοινωνικής σύνδεσης, είναι επίσης δυνατό να συνδεθεί ο χρήστης χρησιμοποιώντας τα δεδομένα αναγνώρισης ενός λογαριασμού Apple, Google ή Facebook, υπό την προϋπόθεση ότι οι πελάτες είναι ήδη εγγεγραμμένοι εκεί.

Στο επόμενο βήμα, ο πελάτης επιλέγει τον συνεργάτη πωλήσεων που είναι υπεύθυνος για την περιοχή του. Τα μηχανήματα της Claas μπορούν στη συνέχεια να εγγραφούν ψηφιακά εισάγοντας τον σειριακό αριθμό του καθενός. Έτσι, μπορούν να αναζητηθούν ψηφιακές οδηγίες λειτουργίας ανά πάσα στιγμή για γρήγορη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες.



Ο ψηφιακός διαμορφωτής προϊόντος είναι επίσης ενσωματωμένος εκεί. Αυτό επιτρέπει σε τρακτέρ, αλωνιστικές μηχανές πρέσες, τηλεσκοπικούς φορτωτές καθώς και σε ψηφιακές εφαρμογές να διαμορφώνονται και να αποθηκεύονται στην πλατφόρμα. Στη συνέχεια, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει μια συγκεκριμένη προσφορά με βάση τα αποθηκευμένα δεδομένα και τις τιμές καταλόγου από τον έμπορο.

Νέα εφαρμογή κινητές συσκευές

Η δωρεάν εφαρμογή για κινητές συσκευές είναι επίσης διαθέσιμη από τα μέσα Φεβρουαρίου. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε, λένε. Σύμφωνα με την εταιρεία, η εφαρμογή περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες που προσφέρει η πλατφόρμα, ώστε να επιτρέπει η γρήγορη και βελτιστοποιημένη χρήση σε κινητές συσκευές ανά πάσα στιγμή.

Οι κωδικοί σφάλματος που εμφανίζονται μπορούν να εισαχθούν και να αξιολογηθούν απευθείας και χωρίς να δει κανείς τις οδηγίες λειτουργίας, προκειμένου να ξεκινήσει τα περαιτέρω βήματα για τη λύση, εάν είναι απαραίτητο. Συνδέοντας το εργαλείο εύρεσης ανταλλακτικών Parts Doc και το κατάστημα ανταλλακτικών Claas Parts Shop, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει γρήγορα και να παραγγείλει τα κατάλληλα ανταλλακτικά μέσω του αρμόδιου αντιπροσώπου.

Το Claas Farm Parts προσφέρει επίσης μια γκάμα περίπου 4 εκατομμυρίων αντικειμένων για γεωργικές ανάγκες που μπορούν εύκολα να παραγγελθούν από την άνεση του σπιτιού ανά πάσα στιγμή. Σημαντική ενημέρωη δέχεται η ψηφιακή πλατφόρμα και σε ό,τι έχει να κάνει με τον «σύμβουλο λιπαντικών». Εκεί ο πελάτης λαμβάνει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των λιπαντικών που είναι κατάλληλα για τα δικά τους μηχανήματα Claas και τις προδιαγραφές τους. Μπορεί επίσης να παραγγείλει απευθείας τα αντίστοιχα λιπαντικά και γράσα απευθείας από το ηλεκτρονικό κατάστημα ανταλλακτικών, με την επεξεργασία να γίνεται από τον αρμόδιο αντιπρόσωπο.

Η ολοκλήρωση άλλων σημαντικών λειτουργιών στην πλατφόρμα έχει προγραμματιστεί για το τρέχον έτος, με τη σημαντική μελλοντική αναβάθμιση να σχετίζεται με το σύστημα τηλεματικής «Claas Telematics-Remote Service», δήλωσε η εταιρεία πριν λίγες ημέρες.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Claas
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία