
Υψηλής ποιότητας κατασκευή μέσα-έξω, τεσσάρων σταδίων και συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων σασμάν που συνεργάζεται με κινητήρα Stage V της FPT είναι μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά που ενσωματώνουν τα τέσσερα νέα μοντέλα 7-200 V-Shift, 7-210 V-Shift, 7-230 V-Shift και 7-240 V-Shift της Landini.
H Landini επανασχεδίασε όχι μόνο την εμφάνιση των ολοκαίνουργιων μοντέλων αλλά και το σασί, το οποίο φιλοξενεί, χωρίς δονήσεις, τα ανανεωμένα κινητήρια σύνολα απόδοσης από 190 έως 240 ίππους, συμμορφωμένα φυσικά με τα πρότυπα Stage V.
Χάρη στην μεγαλύτερη χωρητικότητα του ντεπόζιτου, η απόδοση εντός πεδίου για τα νέα μοντέλα της σειράς 7 είναι σαφώς βελτιωμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Με μεταξόνιο 2.820 χιλιοστών, βάρος χωρίς φορτίο 8,3 τόνους και 13 τόνουςπλήρως φορτωμένο, έχει εμπρόσθια ισορροπία 46% και πίσω ισορροπία 54%, καθώς και υψηλή απόδοση ρυμούλκησης, λέει η κατασκευάστρια.
Οι μηχανικοί της εταιρείας του Φαμπρίκο μερίμνησαν σε σημαντικό βαθμό για την άνεση που θα προσφέρει η καμπίνα στον χειριστή, αναπτύσσοντας για τη νέα σειρά 7 μία ημι-ενεργή ανάρτηση καμπίνας, την οποία διαχειρίζεται μια μονάδα ελέγχου ικανή να τροποποιεί την απόκριση των αμορτισέρ σε όλες τις συνθήκες.
Ο χειριστής μπορεί, ανάλογα με τις επιθυμίες του, να επιλέγει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης, είτε βρίσκεται στο χωράφι είτε στο δρόμο. Όλο το «παιχνίδι» γίνεται βέβαια από το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων σασμάν των 4 σταδίων, ιδιαίτερα κατάλληλο για βαριές εργασίες, αφού προφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Τα τρακτέρ ενσωματώνουν pto τεσσάρων ταχυτήτων με ρυθμιζόμενη αυτόματη λειτουργία και χωρίς περιορισμούς ισχύος ενώ αναπτύσσουν ταχύτητες 40 χλμ./ώρα (μέγιστη 50 χλμ./ώρα).
Νέο τετρακύλινδρο Landini 5-085
Η ιταλική φίρμα λάνσαρε πριν λίγες ημέρες το νέο μικρότερο μοντέλο 5-085, με πλεονέκτημα την ευελιξία και την βιώσιμη κινητικότητα για μια ποικιλία εργασιών στο χωράφι.
Φιλοξενώντας και αυτό έναν κινητήρα FPT, αυτή τη φορά τετρακύλινδρο 3,4 λίτρων απόδοσης 75 ίππων, πετυχαίνει συμμόρφωση με τα πρότυπα Stage V χωρίς τη χρήση SCR, κάτι που εξασφαλίζει μειωμένα λειτουργικά κόστη.
Το Landini 5-085 μπορεί επίσης να φιλοξενήσει το σύστημα τηλεματικής Landini Fleet Management, σχεδιασμένο για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου, των ωρών λειτουργίας και άλλων δεδομένων, όλα ενσωματωμένα σε μια πύλη που επιτρέπει στους διαχειριστές στόλου να βελτιστοποιούν τη χρήση των τρακτέρ τους. Δείτε περισσότερα για το νέο Landini 5-085 εδώ.