Η John Deere προσφέρει τώρα τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας JDLink χωρίς επιπλέον χρέωση, διευκολύνοντας τους πελάτες να συνδέουν μηχανήματα και να παραμένουν συνδεδεμένοι. Η αλλαγή αυτή επιτρέπει την άμεση ενεργοποίηση της υπηρεσίας συνδεσιμότητας JDLink και τη διαχείριση των συνδεδεμένων μηχανημάτων στον λογαριασμό στο John Deere Operations Center, είτε μέσα από την διαδικτυακή πύλης είτε μέσα από την ανανεωμένη εφαρμογή για κινητά.
Όπως λέει η κατασκευάστρια, δεν απαιτούνται πλέον συνδρομές ή ανανεώσεις συνδεσιμότητας, ώστε οι πελάτες να μπορούν απλά να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία και να την αφήσουν να λειτουργεί. Η προσφορά αυτή έχει ισχύ από τις 14 Ιουλίου και αφού οι χρήστες συνδεθούν στο Operations Center θα ερωτηθούν εάν θέλουν να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία.
Μετά την ολοκλήρωση μερικών απλών βημάτων, η υπηρεσία συνδεσιμότητας JDLink θα έχει τη δυνατότητα να παρέχει απλή, απρόσκοπτη, συνεχή ασύρματη υπηρεσία και να επιτρέπει την παρακολούθηση μηχανημάτων και αγροκτήματος ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε. Η δυνατότητα αυτόματης εγγραφής σημαίνει ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούν για τις συνδέσεις του μηχανήματος.
Η συνδεσιμότητα JDLink παρέχει στους πελάτες μία ενιαία υπηρεσία που περιλαμβάνει ανταλλαγή μηχανολογικών και αγρονομικών δεδομένων και όλες τις δυνατότητες που διατίθενται στο Operations Center. «Αυτή η αλλαγή δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να ξεκλειδώσουν την πλήρη λειτουργικότητα από την τεχνολογία Connected Support και γεωργίας ακριβείας στο αγρόκτημά τους», δήλωσε η Jennifer Badding, διευθυντής του τμήματος γεωργίας ακριβείας της John Deere. Οι πελάτες με υπάρχουσες συνδρομές υπηρεσίας JDLink μπορούν βέβαια να παραμείνουν ενεργοί μέχρι το προηγούμενο πρόγραμμα να λήξει και να ξεκινήσουν τη νέα δωρεάν συνδρομή.
«Προηγουμένως,για κάθε μηχάνημα, οι πελάτες έπρεπε να επιλέξουν τη σωστή συνδρομή, το χρονικό πλαίσιο και την τιμή. Οι ενεργοποιήσεις απαιτούσαν πολλά βήματα και κάθε ανανέωση συνδρομής έπρεπε να διαμορφώνεται ξεχωριστά», δήλωσε η Badding. «Λόγω των απαιτούμενων επιπλέον βημάτων, ορισμένοι πελάτες ακύρωναν τις συνδρομές τους και έχαναν την ευκαιρία να συνδέσουν τα μηχανήματά τους. Ως αποτέλεσμα, αυτοί οι πελάτες έχασαν την εμπειρία του Connected Support και της γεωργίας ακριβείας», λέει χαρακτηριστικά η ίδια.