Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέα γενιά ειδικών τρακτέρ M5001 έκδοσης Narrow από την Kubota

Με «κλασικά» όπλα τους σύγχρονους και ισχυρούς κινητήρες, την άνεση λειτουργίας και τις ενδιαφέρουσες δυνατότητες ευελιξίας στα στενά του αμπελώνα ή του οπωρώνα, η Kubota ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της Γηραιάς Ηπείρου με τη νέα σειρά M5001 στην έκδοση Narrow, ειδική για τις απαιτήσεις των παραγωγών τέτοιου είδους.

Kubota-M5101N

Βασίλης Σοφός

9026
0

Σχεδιασμένη από την Kubota ειδικά για την αμπελουργία, την καλλιέργεια φρούτων και γενικά για όλες τις εφαρμογές που ενδέχεται να απαιτούν τη χρήση συμπαγούς τρακτέρ με μικρό πλάτος αλλά ταυτόχρονα με τη γνωστή ισχύ που παρέχεται από τη σειρά Μ είναι η νέα σειρά M5001 στην έκδοση Narrow.



Οι συμπαγείς διαστάσεις και η ευελιξία, σε συνδυασμό με τις ισχυρές επιδόσεις και τις ιδιότητες πρόσφυσης, διακρίνουν τη σειρά M5001 Narrow, αποτελούμενη από τρία μοντέλα με ανανεωμένο σχεδιασμό, λειτουργικό και κομψό. Τα M5071N, M5091N και M5101N, με ισχύ 73, 93 και 105 ίππων αντίστοιχα, διατίθενται και στην έκδοση DTH με ανοιχτή πλατφόρμα και ανατρεπόμενο τόξο προστασίας και με καμπίνα.



Εκτός από την εύκολη ενσωμάτωση του ISOBUS για να αξιοποιηθεί στο έπακρο το πλεονέκτημα της γεωργίας ακριβείας, η σειρά M5001 Narrow προσφέρεται με το σύστημα KFS (Kubota Farm Solutions), το ολοκληρωμένο πακέτο της εταιρείας που δίνει μια σειρά λύσεων που κυμαίνονται από έξυπνες τεχνολογίες έως εξατομικευμένες υπηρεσίες στον τομέα του επενδυτικού σχεδιασμού και της προστασίας ή της διαχείρισης χρηματοδότησης. Με αυτό η Kubota σκοπεύει να δημιουργήσει ένα εργαλείο που στοχεύει σε μια ολοένα και πιο ακριβή προσαρμογή των προϊόντων και των υπηρεσιών της στα ειδικά αιτήματα της ευρωπαϊκής γεωργικής πραγματικότητας.

Δύναμη για όλες τις εφαρμογές, όποτε χρειάζεται

Κάτω από το καπό του ειδικού τρακτέρ της ιαπωνικής φίρμας, στεγάζεται ο δυναμικός τετρακύλινδρος turbo intercooler κινητήρας της Kubota V3800 CR-TIE4 με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, 3.8 λίτρων που χρησιμοποιεί EGR και φίλτρο σωματιδίων (DPF). Επιπλέον, παρέχεται ένα ειδικό χαρακτηριστικό για τα τρακτέρ με ανοιχτή πλατφόρμα και προστατευτικό τόξο: την επίτευξη μέγιστης απόδοσης στις 2.400 σ.α.λ., αντί των 2.600 σ.α.λ. των μοντέλων καμπίνας.

Διατήρηση των στροφών του κινητήρα

Η σταθερή ταχύτητα εργασίας διασφαλίζεται από την καινοτόμο λειτουργία RPM, δηλαδή την ηλεκτρονική διαχείριση των στροφών του κινητήρα, προκειμένου να μπορεί να λειτουργεί με τη μέγιστη απόδοση με τον εξοπλισμό που κινείται από το PTO, ελαχιστοποιώντας έτσι τις αλλαγές ταχυτήτων στο τέλος της ημέρας. Παράλληλα, η όλη λειτουργία εξοικονομεί και καύσιμο, ενώ με δύο ενσωματωμένες μνήμες στροφών κινητήρα, που μπορούν να προγραμματιστούν και να ανακληθούν πατώντας ένα κουμπί, διευκολύνουν τις επαναλαμβανόμενες λειτουργίες.



Η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επίσης αναθεωρηθεί από τους σχεδιαστές της Kubota, παρέχοντας δύο ακόμη μεγάλες δεξαμενές που βρίσκονται στο κάτω μέρος της καμπίνας. Πρόθεση της αναδιαμόρφωσης αυτής ήταν η βελτίωση της ορατότητας προς τα πίσω και η μεγαλύτερη ακρίβεια του δείκτη στάθμης καυσίμου.

Διπλή επιλογή μετάδοσης και γρήγορη αλλαγή αναλογίας υπό φορτίο

Κατασκευασμένα με σκοπό τη μέγιστη ευελιξία χρήσης, και ως εκ τούτου σε θέση να λειτουργεί αποτελεσματικά τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές ταχύτητες, τα μοντέλα της σειράς M5001N, εκτός από την έκδοση Acces - είναι εξοπλισμένα με έξι συγχρονιζέ σχέσεις σε τρία εύρη για συνολικά 18 σχέσεις και στις δύο κατευθύνσεις.



Μπορούν όμως να φέρουν υψηλότερη απόδοση που εξασφαλίζεται από το άλλο κιβώτιο που διατίθεται στην «Premium» έκδοση. Στην τελευταία περίπτωση, η μονάδα αποτελείται από έξι κύριες συγχρονιζέ ταχύτητες με τεχνολογία διπλής ταχύτητας σε τρεις σειρές και σύστημα Hi-Lo, για συνολικά 36 εμπρός και άλλες τόσες πίσω αναλογίες, με ηλεκτροϋδραυλικό αντίστροφο σύστημα στην κολόνα τιμονιού. Επιπλέον, χάρη στη λειτουργία Overdrive, το κιβώτιο Dual Speed ​​μπορεί να δώσει ώθηση 40 χλμ./ώρα στο τρακτέρ με μειωμένες τις στροφές του κινητήρα.

Σύστημα διεύθυνσης με BI-SPEED

Η ευελιξία των συμπαγών τρακτέρ της Kubota προέρχεται και από ειδικό σύστημα ταχείας διεύθυνσης Bi-Speed, το οποίο ενεργοποιείται όταν η γωνία διεύθυνσης υπερβαίνει τις 35 μοίρες αυξάνοντας αυτόματα την ταχύτητα των μπροστινών τροχών, με αποτέλεσμα μια πολύ μικρή ακτίνα στροφής (μόλις 3,95 μέτρα) και ένα πιο ήπιο στρίψιμο.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης το ότι όλα τα μοντέλα στενής έκδοσης M5001 είναι εξοπλισμένα με κίνηση στους τέσσερις τροχούς που μπορούν να ενεργοποιηθούν και να απελευθερωθούν με το πάτημα ενός κουμπιού και διαθέτουν τόσο το κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα όσο και το σύστημα αυτόματου κλειδώματος κιβωτίου ταχυτήτων Park Lock (για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση). Έχουν επίσης ένα pto τριών ταχυτήτων (540/540Eco/1000) και ένα αποδοτικό υδραυλικό σύστημα, με κύρια αντλία 63 λίτρων ανά λεπτό, απόδοση η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 69 λίτρα ανά λεπτό στα μοντέλα καμπίνας M5091N και M5101N.

Εργονομία και ορατότητα οι προτεραιότητες στο σχεδιασμό της καμπίνας

Τα υψηλά επίπεδα άνεσης διασφαλίζονται από την καμπίνα έξι πυλώνων που υιοθετήθηκε από την Kubota στη σειρά M5001N, επανασχεδιασμένη για να διευκολύνει την πρόσβαση και να μειώνει τους κραδασμούς, ικανή να προσφέρει πανοραμική ορατότητα χάρη στα στρογγυλεμένα παράθυρα. Παράλληλα, προσφέρεται ένας μεγάλος εσωτερικός χώρος, με την Kubota να κάνει λόγο για βελτιωμένη ηχομόνωση αλλά και βελτιστοποιημένη κλίση έως και σαράντα μοίρες στο τιμόνι.



Προετοιμασμένη, όπως αναφέρθηκε, για να φιλοξενήσει όλες τις σύγχρονες λύσεις στον τομέα της γεωργίας ακριβείας η σειρά Kubota M5001N μπορεί να εξοπλιστεί με τερματικά οθόνης αφής για το σκοπό αυτό, όπως το IsoMatch Tellus Pro 12 ιντσών ή IsoMatch Tellus Go 7 ιντσών -της μητέρας Kverneland- με ενσωματωμένη διαχείριση ISOBUS. Η τεχνολογία ISOBUS παρέχει μια σειρά πολύτιμων λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος υποβοήθησης οδήγησης, με τη βοήθεια του κιτ IsoMatch Autodrive E.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία