BACK TO
TOP
Τεχνολογία

TONY 8700 V: Το πρώτο τρακτέρ της Antonio Carraro με συμβατικό σασί

Δίπλα στο φετινό υποψήφιο για βραβείο καλύτερου ειδικού τρακτέρ SRX 5800 της Antonio Carraro θα βρεθεί μεταξύ άλλων το ολοκαίνουργιο και ανεπτυγμένο από πρότζεκτ TONY 8700 V, που εισάγει την εταιρεία στην νέα εποχή της, αλλά ούτε έλειψε από τους φιναλίστ το 2021.

tony_8700_v_0ad_

Βασίλης Σοφός

367
0

Ένα από τα κορυφαία μοντέλα στο διακεκριμένο διαγωνισμό Tractor of the Year 2021, ξεχωρίζει και πάλι από τα υπόλοιπα με τα ιδιαίτερα και καινοτόμα χαρακτηριστικά του. Το ίδιο και η Antonio Carraro που, ύστερα από ειδικό πρότζεκτ, προσφέρει ουσιαστικά το πρώτο της τρακτέρ με συμβατικό σασί, προκειμένου να επεκτείνει την προσφορά της σε ένα ευρύ φάσμα πελατών προσφέροντας στον καθένα ό, τι χρειάζεται από ένα τέτοιο τρακτέρ Το TONY 8700 V έρχεται με ένα κιβώτιο της σειράς Tony που έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα καθήκοντα του εργαζόμενου στη γεωργία ευκολότερα, πιο ευχάριστα αλλά και ασφαλέστερα. Πρόκειται για ένα μοντέλο προσαρμόσιμο, ωστόσο κατηγοριοποιείται ως συμβατικό τρακτέρ. Σχεδιασμένο για αμπελώνες στενής σειράς και για εργασία με εξοπλισμό, προσφέρει ευελιξία, πρακτικότητα και ακρίβεια.



Το υδραυλικό σύστημα αποτελείται από μηχανικές αντλίες με γρανάζια και μια μεγάλη υδραυλική μεταβλητή αντλία με έμβολα. Σύμφωνα με την εταιρεία, η διαχείριση της ανίχνευσης φορτίου των αντλιών και του μεγάλου κυκλώματος σωλήνων έχουν στόχο να μειώσουν την απώλεια επιδόσεων, με το τρακτέρ να μπορεί να λειτουργεί σε χαμηλές στροφές και υψηλή υδραυλική απόδοση. Όλα αυτά έχουν ως στόχο φυσικά τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και τη χαμηλή περιβαλλοντική επίπτωση.



Οι διανομείς διαθέτουν έλεγχο CANbus και προσφέρουν τη δυνατότητα εξατομικευμένων χειριστηρίων, ώστε να ικανοποιούν τις απαιτήσεις όλων των χειριστών και τον τέλειο συνδυασμό όλων των τύπων υδραυλικού εξοπλισμού. Ίσως το σημαντικότερο χαρακτηριστικό στο μοντέλο της ιταλικής φίρμας να είναι οι διαστάσεις του τρακτέρ που είναι εξαιρετικά μειωμένες, χάρη μάλιστα στη συπαγή μετάδοση, φτάνοντας σε ελάχιστο πλάτος μόλις ενός μέτρου. Ο χειριστής παρά ταύτα βρίσκεται σε μια ευρύχωρη πλατφόρμα με συστήματα απομόνωσης και ηχομόνωσης που μειώνουν τους κραδασμούς και τον θόρυβο.

Οι μικρότεροι μπροστινοί τροχοί παρέχουν γωνία διεύθυνσης 55 °, εξασφαλίζοντας έτσι τη μέγιστη ακρίβεια χειρισμού. Η καμπίνα με τη ονομασία Air V Cab με 4 κολώνες προσφέρει πλήρη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Έχει σύστημα Cat 4 υπό πίεση και εγκατάσταση για σύστημα ROPS. Το αυτόματο σύστημα κλιματισμού ελέγχεται από μια ψηφιακή οθόνη στην κονσόλα, ενώ προβολείς LED είναι ενσωματωμένοι στην οροφή της καμπίνας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία