Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ενισχύει το δίκτυο της η Γ. Χίγκας με νέα δενδροκομικά τρακτέρ

Το βάρος στα τρακτέρ της κατηγορίας ειδικής χρήσης, με «αιχμή» το νέο χαμηλό δενδροκομικό της Claas και την πρόσφατη συνεργασία με την BCS, για την αντιπροσώπευση των Ferrari στην Ελλάδα, ρίχνει εφεξής η Γ. Χίγκας Γεωργοτεχνική ΑΒΕΕ, η οποία ψάχνει ήδη συνεργάτες για να ενισχύσει το δίκτυό της σε καίρια σημεία.

IMG_6940

Λεωνίδας Λιάμης

2838
0

«Τα χαμηλά τρακτέρ ειδικής χρήσης ήταν κάτι που έλειπε από τη γκάμα μας. Είναι μια κατηγορία που μας ενδιαφέρει πολύ και μπαίνουμε ακόμη πιο δυναμικά», ανέφερε στην Agrenda ο Γιώργος Χίγκας, με αφορμή την 22η διοργάνωση της εκδήλωσης «Ανοικτές Πόρτες», που και φέτος έγινε στο δεύτερο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου, αλλά για πρώτη φορά «σπαστά», σε Ορεστιάδα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα και χωρίς τον Γιάννη Χίγκα, που «έφυγε» πρόωρα.

«Είμαστε στενοχωρημένοι για το ό,τι ο εμπνευστής της εκδήλωσης, ο Γιάννης Χίγκας, δεν είναι πλέον μαζί μας, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε δυναμικά μπροστά γιατί αυτό θα ήθελε και εκείνος», σχολίασε συγκινημένος ο Γιώργος Χίγκας, ο οποίος ως εκπρόσωπος της 3ης γενιάς, έχει πλέον το τιμόνι της οικογενειακής επιχείρησης.

Αναφερόμενος στο Nexus LD της Claas, που έχουν την ευκαιρία να δουν οι επισκέπτες στις εκθέσεις της επιχείρησης, ο κ. Χίγκας υποστήριξε ότι τα χαμηλά τρακτέρ ειδικής χρήσης ήταν ένα κομμάτι που έλειπε για να αρχίσει να συμπληρώνεται πλήρως το παζλ. «Πιέσαμε αρκετά την Claas για να το εντάξει, δεδομένου ότι το 70% των ελκυστήρων που πουλιούνται είναι ειδικής χρήσης και από αυτά ένα μεγάλο μέρος είναι χαμηλής διάταξης, ώστε να μπορούν να μπαίνουν στην πλειονότητα των δενδροκομικών και αμπελουργικών καλλιεργειών στην Ελλάδα. Οπότε εμείς παίζαμε χωρίς τέτοιο τρακτέρ, για πολλά χρόνια», είπε χαρακτηριστικά. Πρόσθεσε δε, πως για φέτος η επιχείρηση θα περιοριστεί σε κάποια μοντέλα της σειράς, με 75 και 85 άλογα στην ιπποδύναμη του κινητήρα, η οποία, όμως, μέσα στο 2022, θα πλαισιωθεί και με τα υπόλοιπα μοντέλα.

Η συνεργασία, εξάλλου, με την BCS που οριστικοποιήθηκε πριν περίπου 6 μήνες, για τα Ferrari, δίνει πρόσθετο πλεονέκτημα στη Γ. Χίγκας ΑΒΕΕ, καθώς πρόκειται για ξεχωριστή κατηγορία στα τρακτέρ ειδικής χρήσης.

«Τα Ferrari μας ενδιαφέρουν πολύ. Είναι ένα ειδικό πολύ καλό ποιοτικό τρακτέρ το οποίο βρίσκει εφαρμογή σε πολλές δενδρώδεις καλλιέργειες και αμπέλια ανά την Ελλάδα», σημείωσε ο συνομιλητής μας και τόνισε πως, ήδη στο πλαίσιο αυτό «ψάχνουμε και καινούριους συνεργάτες σε περιοχές όπου ήμασταν απόντες, όπως είναι η Νότια Πελοπόννησος, όπου υπάρχουν δυνατές δεντροκαλλιέργειες. Εκεί είμαστε σε φάση αναζήτησης συνεργατών και ήδη έχουμε κάνει κάποιες συμφωνίες για τη διάθεση κυρίως των Ferrari και των καινούριων δενδροκομικών της Claas. Είναι κάτι που το βλέπουμε πολύ ζεστά».


Γενικότερα για τα τρακτέρ, ο κ. Χίγκας επισήμανε πως αναβαθμίζονται οι κινητήρες στο Stage 5 ώστε να πληρούν προδιαγραφές που θα τους κάνουν οικονομικότερους και πιο φιλοπεριβαλλοντικούς. «Από το 2023 και μετά αναμένεται να ανακοινωθούν από την Claas κάποια καινούρια μοντέλα, τα οποία, ωστόσο, θα αφορούν το οικονομικό έτος του 2023-2024», διευκρίνισε ο ίδιος.


Στο κομμάτι των θεριζοαλωνιστικών μηχανών αποκάλυψε πως έρχεται η «Trion» που αντικαθιστά την compact σειρά της «Toucano», καθώς και κάποιες παλαιότερες «Lexion» της Claas. «Από φέτος θα είμαστε διαθέσιμοι να λάβουμε παραγγελίες και να λάβουν μέρος στα αλώνια του 2002. Αλλά για να έχουμε εδώ μια τέτοια μηχανή ίσως να χρειαστεί να φτάσουμε στο νέο έτος, πιθανώς στην Agrotica», είπε ο κ. Χίγκας και υπογράμμισε πως «κατά την άποψή μου θα είναι η ιδανική μηχανή για την ελληνική αγορά. Έχει όλα αυτά που χρειάζεται για να είναι hi tech διατηρώντας, όμως, ένα προσιτό concept που και σε μέγεθος και σε ιπποδύναμη καλύπτει τις ανάγκες της ελληνικής πραγματικότητας».

Όσον αφορά στις υπόλοιπες δραστηριότητές του, ο γεωργοτεχνικός όμιλος σχεδιάζει να ενισχύσει την παρουσία του στο κομμάτι των εξοπλισμών και των συστημάτων άσκησης «έξυπνης» γεωργίας, με νέα τερματικά που μπαίνουν και στις κομπίνες και στα τρακτέρ με οθόνες αφής, συνδεσιμότητα isobus κλπ, καθώς θεωρεί πως το μέλλον για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής γεωργίας περνά μέσα από αυτά, διότι επιτρέπουν την ορθολογικοποίηση των καλλιεργειών. Ταυτόχρονα, θα προωθηθούν με την ίδια ζέση και οι υπόλοιπες αντιπροσωπεύσεις σε παρελκόμενα και μηχανήματα, όπως τα ψεκαστικά της Martignani, η πνευματική σπαρτική της Gaspardo και οι ενσιροδιανομείς της Faresin.

Για την πορεία της αγοράς ο κ. Χίγκας τόνισε πως πέρυσι και στο πρώτο μισό του έτους φέτος, η κίνηση ήταν ικανοποιητική, προέβλεψε ωστόσο επιβράδυνση των ρυθμών ενόψει της νέας καλλιεργητικής σεζόν κυρίως λόγω της αβεβαιότητας από την πανδημία, αλλά και του πόσο γρήγορα θα προκηρυχθούν κάποια νέα προγράμματα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία