BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τα τετρακύλινδρα Stage V τρακτέρ Antonio Carraro Tora έρχονται στην EIMA 2021

Η σειρά φτάνει στη διεθνή έκθεση της Μπολόνια -19 με 23 Οκτωβρίου- με ανανεωμένο υδραυλικό σύστημα, περισσότερες εκδόσεις και συνολικές αναβαθμίσεις άνεσης, με τη τελευταία να συμπληρώνεται από τον τετρακύλινδρο Stage V κινητήρα των 52 ή 66 ιππων.

srx_rgs_tora_58e_

Βασίλης Σοφός

173
0

Με 5 πολυλειτουργικά, πλήρως συμπαγή μοντέλα, τα οποία μπορούν να είναι ισοδιαμετρικά ή με μεγαλύτερους πίσω τροχούς στη ρύθμιση «περιβόλι» προσφερόμενα σε διαφορετικές εκδόσεις, όπως με το αρθρωτό σασί ACTIO, μονής κατεύθυνησης ή εξοπλισμένα με αντίστροφη κίνηση σε περιστρεφόμενο πύργο RGS (νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της εταιρείας, με ράβδο ή καμπίνα έρχονται διεθνή έκθεση EIMA τα νέα Antonio Carraro της σειράς Tora. Αυτά τα τρακτέρ μπορούν να συνδυαστούν με πολύπλοκο εξοπλισμό, όπως μηχανήματα για σειρές καλλιεργειών, ψαλίδια και υδραυλικό εξοπλισμό για αμπελώνες, χάρη στην αύξηση της υδραυλικής ισχύος με συνεχώς ρυθμιζόμενη ροή που παρέχει μέγιστο έλεγχο στη διαχείριση του εξοπλισμού.

Ιδανική λύση για εργασίες με καλή ιπποδύναμη

Το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της ιταλικής φίρμας έχει αναπτύξει αυτόν τον νέο σχεδιασμό στα μοντέλα μετατρέποντας την παραδοσιακή προσέγγιση της μελέτης για να μπορέσει να ενσωματώσει νέες τεχνικές λύσεις σε αυτό το εύρος ισχύος, όπως το κιβώτιο ταχυτήτων (16+16) και το PTO, τα οποία είναι τα ίδια όπως αυτά στις ναυαρχίδες. Τα μοντέλα φέρουν νέα πλατφόρμα για τον οδηγό στον οποίο παρέχεται άφθονος χώρος, ενώ οι εξωτερικές διαστάσεις διατηρούνται σε ιδανικά επίπεδα.



Οι διαστάσεις παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητες, λέει η εταιρεία, η οποία παλιότερα δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιεί φίλτρα σωματιδίων στους κινητήρες της και μπορούσε να εξοικονομεί χώρο. Το πρώτο μοντέλο SRX, αρθρωτό και με αντίστροφη κίνηση στις εκδόσεις 5800 (52 ίπποι) και 6800 (66 ίπποι) έκανε το ντεμπούτο του στην Eima Digital Preview τον περασμένο Νοέμβριο και έγινε ευρέως αποδεκτό από την κριτική επιτροπή η οποία εξήρε την γκάμα λόγω των διαστάσεων και του υδραυλικού κυκλώματος υψηλής απόδοσης, ενώ αναγνώρισε την αντίστροφη κίνηση και τη δυνατότητα τοποθέτησης με καμπίνα.



Η συμπαγής σχεδίαση της σεοράς SRX Tora παρέχει εξαιρετικό χειρισμό με το σφιχτό σύστημα διεύθυνσης και το αρθρωτό πλαίσιο. Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό πολύτιμο και για αυτό το εύρος ισχύος είναι η μηχανική μετάδοση με 16 ταχύτητες εμπρός και όπισθεν. Το τρακτέρ καθίσταται ιδανικό για αμπελώνες, οπωρώνες, φυτώρια, κέντρα πόλεων, καλλιέργειες σε θερμοκήπια και είναι εξοπλισμένο με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μέχρι τώρα προορίζονταν για τα κορυφαία μοντέλα της κατασκευάστριας. Όπως αναφέρθηκε, το SRX είναι ένα ιδιαίτερα στενό τρακτέρ (εξωτερικό πλάτος έως 99 εκ.) με κοντό μεταξόνιο που είναι εξαιρετικά ευκίνητο σε στενούς χώρους.

Νέο κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σύστημα Rev-Guide

Αναπόσπαστο μέρος της πολυλειτουργικότητας που ανήκει στη σειρά Tora, το SRX (αρθρωτό) και το TRX, είναι το νέο RGS Rev-Guide System, το σύστημα αντίστροφης κίνησης της φίρμας σε έναν περιστρεφόμενο πύργο που, μαζί με τον καλό εργονομικό έλεγχο, βοηθάει στην εκτέλεση εργασιών βελτιώνοντας την ακρίβεια και την ποιότητα εκτέλεσης. Το σύστημα επιτρέπει την αλλαγή της κατεύθυνσης κίνησης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα επιτρέποντάς της να λειτουργεί επαγγελματικά με εξοπλισμό ρυμούλκησης ή μπροστινό εξοπλισμό.

Με καμπίνα «REDCab»

Κατόπιν αιτήματος, τα εξειδικευμένα Tora μπορούν να συνοδεύονται από ένα joystick και ένα μηχανικό σύστημα ελέγχου ανύψωσης, καθώς και από την καμπίνα REDCab, η οποία είναι ηχομονωμένη, εξοπλισμένη με σύστημα κλιματισμού και είναι ενισχυμένη με πολλά προαιρετικά πρόσθετα χαρακτηριστικά υψηλού επιπέδου. Το φαρδύ παρμπρίζ εγγυάται στον χειριστή εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις αλλά και προς τον εξοπλισμό, κάτι που μπορεί να εκτιμηθεί κυρίως σε αντίστροφη κίνηση όταν το τρακτέρ λειτουργεί σε καλλιέργειες πολύ στενής σειράς. Οι προβολείς εργασίας LED προσφέρουν επίσης τον σωστό φωτισμό τη νύχτα και σε σκοτεινά μέρη. Η φιλοσοφία RedCab έχει απλοποιημένο σχεδιασμό και κωνικό σχήμα για να βοηθήσει την αποδέσμευση του τρακτέρ μεταξύ των καλλιεργούμενων κηπευτικών, ακόμη και σε πλαγιές.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία