Το Varipower στους τηλεσκοπικούς φορτωτές Scorpion 741, 736, 635, 1033 και 732 αντικαθίσταται πλέον από τον διπλό κινητήρα Varipower 2, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά για την Claas. H μετάδοση που ενσωματώνεται τώρα σε αυτά τα μοντέλα περιλαμβάνει δύο υδροστατικούς κινητήρες μέσα σε ένα συμπαγές περίβλημα που μοιράζονται έναν κοινό άξονα και πλάκα και έχουν χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στις ενσιρωτικές Claas Jaguar για αρκετά χρόνια, λέει η γερμανική φίρμα.
Αμφότεροα τα μοτέρ έχουν μέγιστο εύρος περιστροφής 23 μοίρες, ενώ ελέγχονται από μια κοινή μονάδα διανομής. Όπως και πριν, ο χειριστής μπορεί να επιλέξει τρεις σειρές οδήγησης - 0 έως 15 χλμ./ώρα, 0 έως 30 χλμ./ώρα και 0 έως 40 χλμ./ώρα- με το πάτημα ενός κουμπιού. Η μέγιστη ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα είναι στον βασικό εξοπλισμό, αλλά υπάρχει η επιλογή να περιοριστεί σε 30 ή 20 χλμ./ώρα, αν απαιτείται. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα επιτυγχάνεται με μειωμένες στροφές κινητήρα, χαρακτηριστικό που εξοικονομεί και καύσιμο.
Σύμφωνα με την Claas, το Varipower 2 μεταφέρει εξίσου μεγάλη ροπή στους τροχούς, κάτι που συνέβαινε και με το πρώτης γενιάς Varipower. Ο απλός, συμπαγής σχεδιασμός, ο οποίος στερείται σχέσεων μεταφοράς, εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο αντοχής στη φθορά και μεγάλη διάρκεια ζωής. Νέο χαρακτηριστικό θεωρείται και το ότι το λάδι εξάγεται συνεχώς από το κιβώτιο της μονάδας κίνησης με έναν ισχυρό σωλήνα Venturi, ο οποίος μειώνει σημαντικά τις απώλειες καύσης όταν η οδήγηση είναι επιθετική. Αυτό εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ακόμη και σε γρήγορες διαδρομές. Σημειωτέον, τα Scorpion 960, 756 και 746 θα συνεχίσουν να λειτουργούν με το Varipower(746) και το Varipower PLUS υψηλής απόδοσης (756, 960) με υδροστατική αντλία και κινητήρα δεύτερου κυβισμού.
Νέα χαρακτηριστικά για όλα τα μοντέλα
Δύο κάμερες τελευταίας γενιάς είναι προαιρετικά διαθέσιμες στο πλαίσιο της γενικής αναβαθμισης που δέχτηκαν τα μοντέλα. Αυτές οι κάμερες μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και στον τηλεσκοπικό βραχίονα ή στο πλαίσιο στερέωσης και τοποθετούνται μέσα σε μια νέα βάση για βέλτιστη προστασία. Η εικόνα μεταφέρεται σε ξεχωριστή οθόνη στην καμπίνα, η οποία αλλάζει αυτόματα για προβολή του πίσω μέρους με το που μπει η όπισθεν. Αυτό αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια και την ευκολία για τον χειριστή, όπως είναι φυσικό.
Την άνεση έρχεται να συμπληρώνει η ενσωματωμένη θέρμανση στο εσωτερικό του περιβλήματος της κάμερας, ένα έξυπνο χαρακτηριστικό που αποτρέπει την ομίχλη ή το πάγωμα του φακού όταν ο καιρός είναι κρύος ή υγρός. Επίσης, ένας νέος τετραψήφιος μετρητής είναι διαθέσιμος σε κοντινή απόσταση από το τζόιστικ για χειροκίνητη καταμέτρηση κύκλων φορτίου. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν προβολέα που αναβοσβήνει με LED, αυτόματα φλας και πρόσθετες επιλογές ελαστικών ενώ το πίσω μέρος του οχήματος είναι πλέον προσβάσιμο χωρίς την ανάγκη εργαλείων.
Τα Scorpion «παιδιά» της αυστριακής γραμμής παραγωγής
Οι νέοι φορτωτές της Claas κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Liebherr, στο Telfs της Αυστρίας. Η συνεχής επένδυση στο εργοστάσιο επέτρεψε στις διαδικασίες παραγωγής να προσαρμοστούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών και στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα των μηχανημάτων. Κατέστη δυνατή η αύξηση της χωρητικότητας, ειδικά στον τομέα της διασφάλισης ποιότητας, με την επέκταση της γραμμής συναρμολόγησης και την εγκατάσταση μιας δεύτερης σήραγγας.
Οι τηλεσκοπικοί φορτωτές συναρμολογούνται σε ένα επίπεδο χωρίς να χρησιμοποιούν περονοφόρα οχήματα σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις στην εργονομία. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι επίσης η συσκευή περιστροφής πλαισίου, η οποία παρέχει πρόσβαση 360 ° στο ύψος του αμαξώματος για τη συναρμολόγηση των αξόνων, για παράδειγμα. Στο τμήμα προσυναρμολόγησης καμπίνας, κάθε λειτουργία των προσαρμοσμένων καμπινών δοκιμάζεται σε μια εξέδρα τελευταίας τεχνολογίας χρησιμοποιώντας μια αυτοματοποιημένη διαδικασία δοκιμής. «Το αποτέλεσμα είναι ένα κορυφαίο προϊόν που μπορεί να κερδίσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτε», λέει η Claas.