BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέα καμπίνα και Stage V κινητήρα υιοθετούν τα μηχανικού σασμάν Same Frutteto για το 2022

Κινητήρες FARMotion 35 (3 κύλινδροι) ή 45 (4 κύλινδροι) με ιδιαίτερα συμπαγείς διαστάσεις, χωρίς να επηρεάζεται το μέγεθος ή ορατότητα και το ίδιο κοντό μεταξόνιο και μέγεθος καπό διαθέτουν τα ανανεωμένα Same Frutteto Stage V με την εξελιγμένη καμπίνα.

4wd-tractors-frutteto-s-80-ls-same_5_

Βασίλης Σοφός

697
2

Το Frutteto επωφελείται από μια νέα καμπίνα εμπνευσμένη από τον μεγάλο του αδερφό, το Frutteto CVT, η οποία προσφέρει άνεση αλλά και ασφάλεια (κατηγορία 4 εγκεκριμένη) με το επίπεδο δάπεδο να δίνει και περισσότερο χώρο για τα πόδια.



Η δεξιά κονσόλα πολλαπλών λειτουργιών συγκεντρώνει όλους τους διανομείς, τις μνήμες στροφών κινητήρα, τα χειριστήρια σύνδεσης. Η κολόνα του τιμονιού έχει επίσης εκσυγχρονιστεί για να διευκολύνει την πρόσβαση στην καμπίνα. Η νέα δομή της καμπίνας παρέχει επίσης οροφή υψηλής ορατότητας εμπρός και πίσω.



Ένα άλλο πλεονέκτημα του Frutteto είναι η ευελιξία του και η ικανότητά του να προσαρμόζεται σε κάθε προφίλ χρήστη. Επομένως, διατίθεται σε έκδοση μηχανικής (LS) ή ηλεκτροϋδραυλικής (GS) όπισθεν. Παράλληλα, παρέχει τη λειτουργία Stop & Go (σταμάτημα του τρακτέρ χωρίς απεμπλοκή), ConfortClutch (κουμπί αλλαγής ταχυτήτων χωρίς απεμπλοκή) και SenseClutch (5 επίπεδα επιθετικότητας της όπισθεν).



Από την πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων, το Frutteto Powershift έρχεται με 12 + 12 με 3 ταχύτητες υπό φορτίο ή 30 + 30 με 2 ταχύτητες υπό φορτίο. Η πίσω σύνδεση προσφέρει ικανότητα διαχείρισης μέχρι 3,9 τόνους (έκδοση F) και ελέγχεται πλέον ηλεκτρονικά. Το pto μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ανάλογα με τη θέση του κοτσαδόρου για να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στον χρήστη.



Η εκ νέου ανεπτυγμένη κολόνα τιμονιού διαθέτει πλέον επιλογέα ταχύτητας PTO καμπίνας (540 / 540E / 1000). Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό και το σύστημα ActiveDrive που κυκλοφόρησε το 2016 στο Frutteto. Αυτή η ανάρτηση μπροστινού άξονα με ανεξάρτητους τροχούς μεγιστοποιεί την απόδοση πρόσφυσης χάρη στους τροχούς που παραμένουν 100% σε επαφή με το έδαφος αλλά και χάρη στο έξυπνο DTC κλειδώματος διαφορικού. Η ηλεκτρονική του διαχείριση παρέχει λειτουργίες Anti-Dive, Anti-Roll και Anti-Pitch για αύξηση της ασφάλειας και της άνεσης. Επομένως, η ενεργή ισοπέδωση παραμένει στο τρακτέρ όλη την ώρα.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Same
Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

04-04-2023 09:40ionitouth

2002, 97 5 1067 1074 <a href=http://acialis.top>buy cialis pro</a> However, despite the medical background, when the drug was relaunched in 2006, it was as a dietary supplement, and it is in this field where demand is still primarily focused

Απάντηση

02-11-2021 21:58Gialantzi agrotis

Για τις τιμές δε μάθαμε αν θα κινηθούν προς τα πάνω ελέω του μεγαλύτερου πριμ εγκατάστασης

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία