Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

H Massey Ferguson κλείνει 175 χρόνια το 2022 και ανανεώνει εταιρική ταυτότητα και λογότυπο

Η Massey Ferguson, παγκόσμιο brand της AGCO, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει μία φρέσκια, νέα εμφάνιση για το εμβληματικό της λογότυπο με τα τρία τρίγωνα (Triple Triangle) και τη νέα της εταιρική ταυτότητα “Born to Farm”, προς τιμήν της 175ής επετείου της το 2022.

MF_Logo_Red_Grey_RGB

108
0

«Η Massey Ferguson προσφέρει στους αγρότες σε όλο τον κόσμο λειτουργικά και αξιόπιστα μηχανήματα από τότε που ιδρύθηκε, σχεδόν πριν από 175 χρόνια. Λίγες φίρμες σε όλο τον κόσμο μπορούν να υπερηφανευτούν για μία τόσο μακροχρόνια επιδραστική παρουσία στην αγροτική βιομηχανία. Η Massey Ferguson ήταν πραγματικά ‘Born to Farm' δήλωσε ο Eric Hansotia, Πρόεδρος Δ.Σ., Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) του ομίλου AGCO.

Ο Luis Felli, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Γενικός Διευθυντής της Massey Ferguson, πρόσθεσε, «Η Massey Ferguson πλέον εξελίσσεται από έναν απλό κατασκευαστή γεωργικών μηχανημάτων σε πάροχο φιλικών προς το χρήστη και αξιόπιστων εμπειριών που προσφέρουν βέλτιστη αξία για τους αγρότες  και καθιστούν τις επιχειρήσεις τους πιο επικερδείς και βιώσιμες. Η φιλοσοφία ‘farmer-first που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες του αγρότη και εφαρμόζεται με συνέπεια σε όλο τον κόσμο, επιτρέπει στους πελάτες να βιώνουν τη μεταμόρφωση της μάρκας με μοναδικό τρόπο παντού. Με την υποστήριξη ενός συντονισμένου παγκόσμιου οργανισμού, είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή για ένα νέο λογότυπο που θα σηματοδοτήσει ένα πρωτοφανές ορόσημο στην ιστορία μας.»

«Το 2022 θα είναι ‘Η’ χρονιά της νέας παγκόσμιας φίρμας Massey Ferguson» δήλωσε ο Francesco Murro, Αντιπρόεδρος Global Marketing, Προώθησης Πωλήσεων & Συνεργασιών της Massey Ferguson. «Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τη δημιουργία νέου λογοτύπου από τότε που αποκαλύψαμε το MF NEXT Concept στην Agritechnica 2019.  Η MF New Era άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά από τον Ιούλιο του 2020 με την παρουσίαση του MF 8S. Ακολούθησε μία πλήρης σειρά προϊόντων τους τελευταίους 18 μήνες, ενώ ιδιαίτερης μνείας αξίζει η ψηφιακή μας εκδήλωση ‘Born to Farm’ που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2021. Ο Νοέμβριος είναι ένας εμβληματικός μήνας για τη μάρκα, καθώς συμπίπτει με την ανακοίνωση για τη δημιουργία του ‘brand’ και του εμβληματικού λογοτύπου του, πριν από 63 χρόνια ακριβώς. Καθώς γιορτάζουμε την επέτειο των 175 χρόνων από την ίδρυση του πρώτου συνεργείου γεωργικού εξοπλισμού του Daniel Massey το 2022, θεωρήσαμε ότι ήταν η ιδανική στιγμή για να ανανεώσουμε το λογότυπο και να παρουσιάσουμε ένα νέο, μεστό εταιρικό σλόγκαν.»

Τα Τρία Τρίγωνα της Massey Ferguson – Το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο από το 1958

«Το σχήμα με τα τρία τρίγωνα είναι ένα ισχυρό σύμβολο που αντιπροσωπεύει την Massey Ferguson από το 1958. Το νέο λογότυπο είναι ένα μίγμα της ισχυρής κληρονομιάς μας και των νέων αξιών της φίρμας. Τα τρία τρίγωνα επικαλύπτονται  ώστε να αποτυπώνουν την αμοιβαία επωφελή σχέση και εμπιστοσύνη μεταξύ αγροτών, εμπόρων και φίρμας» πρόσθεσε ο κ. Murro.

«Εργαζόμενοι ως μία Παγκόσμια Ομάδα της Massey Ferguson, στοχεύουμε να καταστήσουμε τις αγροτικές δραστηριότητες ευκολότερες, πιο επικερδείς και πιο βιώσιμες σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο  Alfredo Jobke, Διευθυντής Marketing Global της Massey Ferguson. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το νέο λογότυπο για να προσελκύσουμε τους αγρότες, περισσότερο από ποτέ, να γίνουν μέλη της οικογένειας Born to Farm Massey Ferguson. Επίσης, μας δόθηκε η ευκαιρία περάσουμε σε μία σύγχρονη, κομψή και επίπεδη σχεδίαση, δίνοντας ταυτόχρονα ζωή στο λογότυπο μέσω της διάδρασης των τριών τριγώνων που περιπλέκονται μεταξύ τους. Η αποτύπωση με απλότητα, σταθερότητα και σαφήνεια, δημιουργεί την αίσθηση της κίνησης. Η επίπεδη σχεδίαση αντανακλά τον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο μας, καθώς μας επιτρέπει τη διαχείριση και προσαρμογή του λογοτύπου για χρήση σε ιστότοπους, εφαρμογές σε smartphones και smartwatches ή ακόμα και στις οθόνες των ίδιων των μηχανημάτων.»

«Η εκδήλωσή μας Born to Farm το Σεπτέμβριο του 2021 ήταν η πρώτη έκφραση του νέου λογοτύπου και του εταιρικού σλόγκαν “Born to Farm”. Τα εξαιρετικά σχόλια και ο απίστευτος ενθουσιασμός που εισπράξαμε, μας έδωσαν την ώθηση για το επόμενο βήμα. Το νέο εταιρικό σλόγκαν μεταφέρει τη μοναδική  ‘πρόταση αξίας’ (value proposition) της φίρμας μας και διαφοροποιεί την Massey Ferguson στην αγορά και στις κοινότητες που δραστηριοποιούμαστε» είπε ολοκληρώνοντας ο κ. Murro.

Νέα Παγκόσμια Ταυτότητα Φίρμας για την Massey Ferguson το 2022

Το νέο λογότυπο, προοδευτικά θα τύχει εφαρμογής σε όλο τον κόσμο. Έχει ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιείται σε ψηφιακά κανάλια και μελλοντικά θα ενημερωθεί όλο το υλικό μάρκετινγκ της Massey Ferguson. Αυτή η αλλαγή χτίζει ‘momentum’ καθώς προετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε την 175η Επέτειο από τον Ιανουάριο του 2022.

Η ανανέωση του λογοτύπου και του εταιρικού σλόγκαν της Massey Ferguson μας προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε  τα βασικά μηνύματα της φίρμας εστιάζοντας στη φιλοσοφίαfarmer first’ και στις αξίες της φίρμας για τη δημιουργία απλών, αξιόπιστων, προσιτών και βιώσιμων προϊόντων. Αγρότες σε όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη νέα ταυτότητα  φίρμας της Massey Ferguson για πρώτη φορά αρχής γενομένης από το τέλος του 1ου τριμήνου 2022. Επίσης θα προχωρήσουμε σε μία σταδιακή παρουσίαση στις εγκαταστάσεις, τα εργοστάσια και τα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο καθώς και στο Δίκτυο Εμπόρων Massey Ferguson, με τη χρήση του νέου λογοτύπου να ξεκινά από το 2022.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία