Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Έλεγχος από την καμπίνα για την «ISObus» έκδοση του αρότρου Lemken Juwel 8i

Με το κιτ iQ και ένα επανασχεδιασμένο περιβάλλον ή ένα τερματικό συμβατό με ISObus, ο χρήστης των νέων αρότρων της Lemken καθοδηγείται διαισθητικά μέσα από όλες τις ρυθμίσεις του μοντέλου 8i.

LEMKEN_Juwel_8i_5_2

Βασίλης Σοφός

205
0

Η έκδοση Juwel 8i του νέου αρότρου της Lemken επιτρέπει, μεταξύ άλλων, την εμφάνιση και ρύθμιση του πλάτους της πρώτης αυλακιάς και την αποθήκευση αυτών των παραμετροποιήσεων στο τερματικό. Χάρη στη μηχανική ρύθμιση βάθους στον τροχό πίεσης, το Juwel 8i αποτελεί βασική έκδοση ISObus αρότρου με καλή σχέση ποιότητας τιμής, λέει η Lemken.

Η άροση με έλεγχο ISOBUS είναι όλο και πιο δημοφιλής στους χρήστες, καθώς η απλή ρύθμιση της στροφής, της κλίσης, του πλάτους εργασίας και του βάθους εργασίας μέσω του τερματικού εξοικονομεί χρόνο και επιτρέπει μεγαλύτερη απόκριση σε δύσκολες συνθήκες και αλλαγές εδάφους.



Η σύζευξη είναι επίσης γρήγορη, καθώς χρειάζεται να συνδεθούν μόνο τρεις υδραυλικοί σωλήνες. Το νέο Juwel 8i με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα περιστροφής επιτρέπει τον προγραμματισμό έως και οκτώ διαφορετικών θέσεων, οι οποίες μπορούν να ανακτηθούν ανάλογα με τις ανάγκες.



Με μία μόνο κίνηση, για παράδειγμα, η τελευταία αυλακιά διατηρείται πάντα επίπεδη κατά το όργωμα στο κεφαλάρι, για να αποφευχθεί ένα βαθύ εγκάρσιο αυλάκι στο χωράφι. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι η υδραυλική ρύθμιση της κλίσης του άροτρου μπορεί να πραγματοποιηθεί, ανεξάρτητα, προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, προκειμένου να παραχθεί η ιδανική άροση σε όλες τις συνθήκες.



Όπως και το μεγάλο αδερφάκι, το Juwel 10, έτσι και το Juwel 8i ταξιδεύει στο δρόμο στον τροχό Unirad εύκολα και δεν χρειάζεται να αποσυνδεθεί από τον βραχίονα. Αυτό αυξάνει την ασφάλεια και την άνεση, καθώς δεν είναι πλέον απαραίτητο να προστεθεί κάτι μεταξύ του τρακτέρ και του παρελκόμενου. Ο κύλινδρος περιστροφής του πλαισίου αποσυμπιέζεται για οδικές μετακινήσεις και μπορεί έτσι να «αντισταθμίσει» το ανώμαλο έδαφος.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία