BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Συμπαγή, με ισχυρό pto και ικανότητες φόρτωσης τα L3302 και L3902 της Kubota

Τα δύο τελευταία μοντέλα της ιστορικής σειράς συμπαγών τρακτέρ L της Kubota, το L3302 και το L3902, είναι μηχανήματα με σύστημα τετρακίνησης, προστασία από ανατροπή (ROPS), διαθέτουν νέο και πιο ισχυρό pto και είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη.

900x0_s3-55421-MNSW-KUB-NG-LEGACY-L-2

Βασίλης Σοφός

498
0

«Οι αναβαθμίσεις στα νέα μας συμπαγή τρακτέρ L02 ήταν στρατηγικές και καθολικές για τη σειρά», είπε ο διευθυντής προϊόντων στο τμήμα Kubota Compact Tractor, Beau Woodbury, μετά το λανσάρισμα των νέων κόμπακτ τρακτέρ L3302 και L3902 της σειράς L.

«Προσθέσαμε χαρακτηριστικά άνεσης και στυλ, διατηρώντας παράλληλα τις προσιτές τιμές στο επίκεντρο. Με τα νέα L3302 και L3902, παρουσιάζουμε επίσημα την επόμενη γενιά της δημοφιλούς σειράς Standard L Series. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που προσφέρονται νέα χαρακτηριστικά άνεσης, καθώς και βελτιωμένα βασικά λειτουργικά χαρακτηριστικά, όπως το νέο ανεξάρτητο PTO στα μοντέλα HST», δήλωσε ο ίδιος.

Άνετο στη λειτουργία

Το Kubota L3302 έχει ισχύ 33 ίππων, ενώ το L3902 αποδίδει 37,5 ίππους (28 kW). Οι αποδοτικοί πετρελαιοκινητήρες των δύο νέων και πιο πρόσφατων μοντέλων κατασκευάζονται από την Kubota και έχουν σχεδιαστεί για να ελαχιστοποιούν τον θόρυβο και τους κραδασμούς. Χρησιμοποιούν σύστημα διανομής καυσίμου Common Rail με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό.



Ο κατασκευαστής λέει ότι ένα μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου 42 λίτρων κρατά τα τρακτέρ στη δουλειά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τα L3302 και L3902 διαθέτουν περισσότερο χώρο για τα πόδια του οδηγού καθώς και ένα βελτιωμένο κάθισμα με ανάρτηση και προαιρετικά υποβραχιόνια. Οι προβολείς LED και τα πλαϊνά φώτα εργασίας διατίθενται στον βασικό εξοπλισμό των τρακτέρ, όπως και τα πατάκια από καουτσούκ υψηλής πρόσφυσης.

Νέο PTO και επιλογές μετάδοσης

Η Kubota διαθέτει τα L3302 και L3902 είτε με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με κιβώτια ταχυτήτων HST. Το συμβατικό περιλαμβάνει οκτώ ταχύτητες εμπρός και οκτώ όπισθεν, ενώ το πεντάλ γκαζιού του τρακτέρ ελέγχει την ταχύτητα και την κατεύθυνση του τριπλού εύρους HST.



Τα διπλά πεντάλ φρένων επιτρέπουν στον οδηγό να μικρύνει ακόμη περισσότερο την ακτίνα στροφής του τρακτέρ προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Στα υδροστατικά μοντέλα, ένας απλός διακόπτης χωρίς συμπλέκτη μπορεί να ενεργοποιήσει το ανεξάρτητο PTO καθώς λειτουργεί το τρακτέρ. Το PTO 540 σ.α.λ. αποδίδει 26,1 ίππους στο L3302 για εξαρτήματα με κίνηση και 30,3 ίππους στο L3902. Τα δύο τρακτέρ έχουν κοτσαδόρο τριών σημείων Κατηγορίας 1.

Ευελιξία στις προσαρμογές εργαλείων

Η Kubota προσφέρει επίσης τον νέο, βαθύτερο μπροστινό φορτωτή LA526, λέγοντας μάλιστα ότι αυτός ταιριάζει με τα επίπεδα απόδοσης των L3302 και L3902. Ο νέος φορτωτής μπορεί να σηκώσει έως και 519 κιλά και παρέχει έως και 2.388 χιλιοστά ύψος ανύψωσης στον πείρο. Η υδραυλική βαλβίδα του φορτωτή LA526 έχει ένα κύκλωμα ανάκτησης και επιτρέπει την ταυτόχρονη λειτουργία του βραχίονα και του κάδου. Αυτό επιταχύνει τις κινήσεις του φορτωτή και τους χρόνους απόρριψης. Ο φορτωτής αφαιρείται εύκολα από το τρακτέρ χωρίς εργαλεία, λέει η Kubota, και δεν απαιτεί πρόσθετο κιτ βάσης στάθμευσης.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία