Ένα σημαντικό βήμα της John Deere προς την ηλεκτροκίνηση έρχεται να προστεθεί δίπλα στο αυτόνομο John Deere που έκανε πρεμιέρα πριν λίγες ημέρες. Η νέα ανθεκτική λύση για τρακτέρ άνω των 400 ίππων είναι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων eAutoPowr, που κέρδισε το «χρυσό» ως καινοτόμο στη γερμανική έκθεση Agritechnica το 2019.
Το νέο κιβώτιο -ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό CVT- βάζει τα υδραυλικά εξαρτήματα στην εποχή της ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες λέγεται ότι ουσιαστικά έχουν μηδενική φθορά. Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν βελτιωμένη απόδοση κιβωτίου ταχυτήτων, μειωμένο κόστος συντήρησης, πιο αθόρυβα επίπεδα ήχου στην καμπίνα, ενώ ο οδηγός επωφελείται επίσης από τον καλό έλεγχο ταχύτητας και τη βελτιωμένη επιτάχυνση.
Δεδομένου ότι οι ταχύτητες έως και 5,0 km/h έρχονται αποκλειστικά ηλεκτρικά, η αλλαγή κατεύθυνσης διαδρομής είναι ταχύτερη και πιο ομαλή, λέει η John Deere. Με τη βοήθεια του E-Drive, ενεργοποιείται η ηλεκτρική κίνηση για να αποτραπεί τυχόν ολίσθηση τροχού.
Το όριο ολίσθησης μπορεί να οριστεί από τον οδηγό και αυτό επιτρέπει στο σύστημα να υποστηρίζει το τρακτέρ μόνιμα ή μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις, για παράδειγμα, κατά την ανηφορική κίνηση. Τα οφέλη του ηλεκτρομηχανικού αυτού κιβωτίου ταχυτήτων eAutoPowr και του έξυπνου συστήματος e8wd περιλαμβάνουν αυξημένη πρόσφυση και μειωμένη ολίσθηση τροχών.
Αξίζει να σημιεωθεί ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε όχι μόνο να τροφοδοτεί την κίνηση, αλλά και να παρέχει έως και 100 kW ηλεκτρική ισχύ για εξωτερικά εργαλεία μέσω τριφασικού εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) μεταβλητής συχνότητας 480 V. Μια πρώτη εφαρμογή έχει αναπτυχθεί από την John Deere σε συνεργασία με την Joskin.
Σε συνδυασμό με την κίνηση του άξονα του ρυμουλκούμενου της Joskin, δύο άξονες κινούνται ηλεκτρικά και έτσι το βάρος του ρυμουλκού χρησιμοποιείται για πρόσφυση. Αυτό σημαίνει αυξημένη πρόσφυση, λιγότερη ολίσθηση και ακριβή παρακολούθηση.