Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη νέα λύση τηλεμετρίας που μηδενίζει τις καθυστερήσεις εγκαινιάζει η Case IH

Στόχος της Case είναι ο όσο το δυνατόν μικρότερος χρόνος διακοπής λειτουργίας, ύστερα από βλάβη, των μηχανημάτων της και σε αυτό συμβάλλουν οι νέες υπηρεσίες Control Room και Connected Services που εγκαινιάζει.

fiches_caseih_optum_afs_connect_road15

Βασίλης Σοφός

400
0

Παρελθόν θέλει να κάνει η Case IH την επίσκεψη στο συνεργείο ή την πολύωρη τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη της με την αντιπροσωπεία και για το 2022 παρουσιάζει την πιο προηγμένη λύση τηλεμετρίας που έχει εφαρμόσει ποτέ.

Πρόκειται για τις υπηρεσίες Control Room και Connected Services, δύο ολοκληρωμένα συστήματα για τους αγρότες και τους εργολάβους, που τους εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση του μηχανήματος και αποτρέπει τη διακοπή λειτουργίας. Οι αντιπρόσωποι μπορούν να χρησιμοποιούν απομακρυσμένα διαγνωστικά για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους ταχύτερα και καλύτερα, και η Case IH, ως κατασκευαστής, κερδίζει πολύτιμες πληροφορίες για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και της εξυπηρέτησης πελατών.



Για τη χρήση των «Συνδεδεμένων Υπηρεσιών» απαιτείται μονάδα τηλεμετρίας Case IH, ενεργή άδεια χρήσης και συναίνεση του ιδιοκτήτη για ανταλλαγή δεδομένων στην πύλη My Case IH. Στη συνέχεια, τα δεδομένα αποστέλλονται μέσω της πύλης AFS Connect μόλις το εν λόγω μηχάνημα εκκινήσει.

Συνδεδεμένες υπηρεσίες: Πέντε στοιχεία-κλειδιά

Η υπηρεσία Connected Services αποτελείται από πέντε στοιχεία προκειμένου να λειτουργήσει, ενώ ο αντιπρόσωπος λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του μηχανήματος και τις απαραίτητες εργασίες μέσω του «My Fleet». Μπορεί να παρέχει στους πελάτες του ενημερωμένες πληροφορίες και να προγραμματίζει τις αντίστοιχες εργασίες εξυπηρέτησης και έτσι αυτό βελτιστοποιεί τη διαθεσιμότητα του μηχανήματος για αδιάκοπη λειτουργία.



Παράλληλα, με το «Break Down Support» από τον «Χώρο Ελέγχου», ο αντιπρόσωπος λαμβάνει μια ειδοποίηση και πληροφορίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων στο «eTIM» του, εάν παρουσιαστεί σφάλμα σε ένα μηχάνημα συνδεδεμένο στο δίκτυο. Χάρη στο «Remote Fault Code History», ο αντιπρόσωπος έχει μια επισκόπηση όλων των κωδικών σφαλμάτων στο μηχάνημα και μπορεί να σχεδιάσει τα κατάλληλα πλάνα για την αποκατάστασή τους.



Τέλος, η «Υπενθύμιση συντήρησης» ενημερώνει τον αντιπρόσωπο δύο εβδομάδες ή 50 ώρες λειτουργίας πριν από την ημερομηνία λήξης της συντήρησης και αυτό συμβαίνει ξανά όταν λήγει η προθεσμία. Σύμφωνα με την Case IH, αυτό διατηρεί στην καλύτερη δυνατή κατάσταση το μηχάνημα. Το πέμπτο στοιχείο, η «Αναφορά Ιστορικού Μηχανήματος», δίνει στον αγρότη ή τον εργολάβο μια πολύτιμη επισκόπηση της συνολικής χρήσης και της κατάστασης των συνδεδμένων μηχανημάτων του με βάση μια αναφορά που δημιουργήθηκε στο eTIM.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία