Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αρνείται LiDAR επενδύοντας στην Light για τα αυτόνομα τρακτέρ η John Deere

Η John Deere εξαγοράζει τώρα την Light, μια νεοφυή εταιρεία που ειδικεύεται στην ανίχνευση και στις κάμερες για αυτόνομα οχήματα, δείχνοντας ήδη, με το αυτόνομο 8R, ότι το σύστημα LiDAR δεν είναι τόσο ικανό να καθοδηγεί με ακρίβεια, λόγω των συνθηκών στις οποίες κινείται ένα τρακτέρ.

john-deere-autonomous-tractor

Βασίλης Σοφός

239
0

Η John Deere πραγματοποίησε άλλη μια εξαγορά που σχετίζεται με την ανάπτυξη των αυτόνομων τρακτέρ της και αυτή τη φορά εξαγοράζει την Light από την Καλιφόρνια, η οποία ειδικεύεται στην ανίχνευση και την αντίληψη με βάση την κάμερα, για αυτόνομα οχήματα. Η είδηση της εξαγοράς αναφέρθηκε αρχικά από το The Next Web και έκτοτε επιβεβαιώθηκε από το The Robot Report. Σύμφωνα με την τελευταία ειδησεογραφική ιστοσελίδα, η John Deere θα ενσωματώσει την πλατφόρμα της Light, Clarity, στα αυτόνομα τρακτέρ της.



Φαίνεται ότι η John Deere χρησιμοποιεί μια προσέγγιση διαφορετική λοιπόν, αφού το νέο αυτόνομο τρακτέρ 8R διαθέτει έξι ζεύγη στερεοφωνικών καμερών και δεν χρησιμοποιεί LiDAR. Και ενώ το LiDAR έχει γίνει συνηθισμένο για αυτόνομα οχήματα που λειτουργούν στους δρόμους, φαίνεται να είναι λιγότερο σημαντικό για την πλοήγηση σε ένα αγρόκτημα. Η John Deere λέει μάλιστα ότι η προσέγγιση που βασίζεται στην όραση είναι καλύτερη για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση των ζιζανίων σε πραγματικό χρόνο. Η Tesla, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί μια παρόμοια προσέγγιση που αφορά μόνο την όραση για το σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 του Autopilot.

Ωστόσο, η Light δε σταματά να λέει ότι «η ανθρώπινη όραση είναι το κλειδί για να επιτρέψει στα μηχανήματα να πλοηγούνται στο περιβάλλον τους με ακρίβεια και ασφάλεια». Ο Willy Pell, αντιπρόεδρος αυτονομίας και νέων επιχειρήσεων στην Blue River Technology, μιας εταιρείας εξαγορασμένης από την John Deere, δήλωσε πρόσφατα στο The Robot Report Podcast ότι το LiDAR δεν είναι μια καλή επιλογή αισθητήρα για αυτόνομα τρακτέρ. Η απόκτηση της Light φαίνεται να υποστηρίζει καλύτερα το μέλλον.

«Υπήρχαν πολλοί λόγοι που επιλέξαμε να μην χρησιμοποιήσουμε το LiDAR, αλλά η σκόνη ήταν ένας από τους σημαντικότερους. Απλώς δεν έχουν τόσο καλή απόδοση στη σκόνη», είπε ο Willy Pell. «Ένας άλλος λόγος είναι ότι τα LiDAR έχουν κινούμενα μέρη και λειτουργούν σε πραγματικά δύσκολα περιβάλλοντα. Και ο άλλος λόγος είναι ότι στην πραγματικότητα δεν πάμε τόσο γρήγορα. Πηγαίνουμε 10 μίλια την ώρα και δεν χρειάζεται να δούμε 90 μέτρα μπροστά μας. Πρέπει να δούμε 20 μέτρα μπροστά μας. Έτσι καταλήξαμε στις στερεοφωνικές κάμερες», σημειώνει ο ίδιος.



Σύμφωνα με την Light, η πλατφόρμα αντίληψης που βασίζεται στην κάμερα μπορεί να δει τρισδιάστατες δομές σε εύρος από 10 έως 1000 μ. και καταγράφει 95 εκατομμύρια σημεία ανά δευτερόλεπτο. Χρησιμοποιεί επεξεργασία σήματος για να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη άποψη του περιβάλλοντος 30 φορές το δευτερόλεπτο.



Χαρακτηριστικά η Light αναφέρει για τη τεχνολογία της: «Η πλατφόρμα αντίληψης βάθους πολλαπλών καμερών βελτιώνει τα υπάρχοντα συστήματα στερεοφωνικής όρασης χρησιμοποιώντας πρόσθετες κάμερες, νέα βαθμονόμηση, καθώς και μοναδική επεξεργασία σήματος για να παρέχει πρωτοφανή ποιότητα βάθους σε όλο το οπτικό πεδίο της κάμερας. Με χρονικά συνεπές, πλήρες βάθος οπτικού πεδίου που είναι εγγενώς ενοποιημένο με την εικόνα της κάμερας αναφοράς σε επίπεδο pixel, οι μηχανικοί απαλλάσσονται από τους υπάρχοντες περιορισμούς του εύρους βάθους, της συχνότητας, ακόμη και των σφαλμάτων που αποδίδονται σε καλή λειτουργία των αισθητήρων».

Πηγή: the robot report

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία