Τα τρακτέρ Luxxum της Case IH περνούν από μια ουσιαστική αναβάθμιση όχι τόσο ως προς την αισθητική τους αλλά στην καρδιά τους και αυτή είναι ο νέος κινητήρας και άλλα καίρια χαρακτηριστικά, συνεχίζοντας τη θέση τους ως βασική επιλογή μεταξύ των τρακτέρ γενικής χρήσης.
Τα τρία ολοκληρωμένα μοντέλα, σχεδιασμένα για μεσαίου μεγέθους κτηνοτροφικά και μικτά αγροκτήματα αποδίδουν 101, 110 και 117 ίππους, προσφέρουν ακόμα καλύτερη απόδοση ενώ πληρούν τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Stage V. Σε συνδυασμό με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ActiveDrive 4, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας FPT Stage V παρέχει περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη απόδοση.
Ο νέος κινητήρας F5 μεγαλύτερης χωρητικότητας είναι τώρα 3,6 λίτρα, ωστόσο καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τον προηγούμενο κινητήρα, διατηρώντας το συμπαγές συνολικό μέγεθος του Luxxum. Όπως αναφέρει η εταιρεία, ο νέος κινητήρας έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα απόδοσης, όπως αυξημένη ισχύ. στο χαμηλότερο άκρο της εμβέλειας και έως 5% υψηλότερα επίπεδα ροπής , παρέχοντας υψηλότερη παραγωγικότητα και καλύτερη οδηγικά χαρακτηριστικά.
Η μέγιστη ροπή επιτυγχάνεται τώρα σε μόλις 1.300 σ.α.λ., κάτι που βελτιώνει την απόκριση στο φορτίο και την ικανότητα εκκίνησης κάτω από βαριά φορτία. «Το Luxxum είναι ήδη ένα πολύ δημοφιλές μοντέλο για μικτές και κτηνοτροφικές εργασίες τόσο σε ορεινές όσο και σε πεδινές περιοχές», λέει ο Can Tümer, Product Marketing Manager στην Case.«Χάρη στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας που ενσωματώνουν τα μοντέλα, έχουν συνολικά μεγαλύτερη δύναμη σε μια πλαγιά ή σε μία δύσκολη διαχείριση έλξης.
Νέο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων
Τα νέα τρακτέρ Luxxum διαθέτουν ένα νέο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, τη λύση «Compact HI-eSCR2» χωρίς ανάγκη συντήρησης, στοιχείο που έχουν υιοθετήσει και άλλα ομόσταβλα μοντέλα. Για την τήρηση των προδιαγραφών Stage V, τα τρακτέρ ενσωματώνουν έναν καταλύτη οξείδωσης πετρελαίου (DOC), ένα φίλτρο σωματιδίων -χωρίς ανάγκη συντήρησης- και μια μονάδα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR).
Ο χαμηλός ρυθμός ανακυκλοφορίας καυσαερίων του κινητήρα, ο οποίος είναι κάτω από το 10% -αυτή τη στιγμή ο καλύτερος στην αγορά, σύμφωνα με την Case- συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της καύσης, ενώ ελαχιστοποιεί το σύστημα του SCR σε μια ενιαία συμπαγή διάταξη. Όλα αυτά βρίσκονται τακτοποιημένα κάτω από το καπό. Ως αποτέλεσμα, η ορατότητα του χειριστή προς τα εμπρός δεν επηρεάζεται, όπως και η ικανότητα ελιγμών του τρακτέρ. Το σύστημα μετεπεξεργασίας Compact HI-eSCR2 δεν απαιτεί συντήρηση, όπως αναφέρθηκε, πράγμα που σημαίνει ότι δεν γίνεται αντικατάσταση εξαρτημάτων ή καθαρισμός καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του τρακτέρ.
Περισσότερα χαρακτηριστικά στην καμπίνα και νέος μπροστινός φορτωτής της σειράς L
Οι άλλες νέες επιλογές στα μοντέλα αφορούν την καμπίνα αλλά και τους νέους φορτωτές. Ένα προαιρετικό δερμάτινο τιμόνι και χαλί στο πάτωμα της καμπίνας θα είναι διαθέσιμα όπως είναι στα μεγαλύτερα αδέρφια του, καθώς και δύο νέοι προβολείς εργασίας, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό σε δέκα, για ευκολότερη και ασφαλέστερη λειτουργία τη νύχτα και τις σκοτεινές μέρες.
Ως τρακτέρ για όλες τις χρήσεις, η λειτουργία του μπροστινού φορτωτή είναι το κλειδί για τους ιδιοκτήτες του Luxxum. Τα νέα μηχανήματα θα έχουν ένα πλήρως συμβατό ηλεκτροϋδραυλικό joystick που επιταχύνει τους ρυθμούς εργασίας. Αυτό συνδυάζει τα χειριστήρια του μπροστινού φορτωτή με αυτά του κιβωτίου ταχυτήτων, επομένως δεν χρειάζεται να γίνει εναλλαγή μεταξύ του Multicontroller και του joystick.
Το joystick λειτουργεί με τους νέους μπροστινούς φορτωτές της σειράς L, οι οποίοι διατίθενται σε διαφορετικές σειρές για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Πιο συγκεκριμένα, η σειρά «A» είναι ένα λειτουργικό, απλό, αξιόπιστο και οικονομικό προϊόν, ενώ η σειρά «U» είναι ιδανική για καθημερινές εργασίες χειρισμού, λέει η εταιρεία. Η ναυαρχίδα «T» είναι σχεδιασμένη για εντατικές εργασίες χειρισμού.