BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Φαβορί από το Μιλάνο για «Τρακτέρ της Χρονιάς 2023» τα νέα McCormick X6

Πολλά από τα τρακτέρ που θα συμμετέχουν στο θεσμό «Tractor of the Year 2023» παρουσιάστηκαν στις 16 Ιουνίου στο Μιλάνο, ανάμεσά τους και η ολοκαίνουργια γενιά X6 της McCormick, που πρόκειται να προκαλέσει «ταραχή. στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των utility τρακτέρ.

MC_RP6D_X6_4-full-screen_2

Βασίλης Σοφός

2032
0

Με τρία νέα σύγχρονα μοντέλα, παράγωγα των μεγαλύτερων τρακτέρ της, McCormick βρίσκεται ξανά εντός ανταγωνισμού στην κατηγορία των 100-150 ίππων με τα X6. Διεκδικόντας και όχι άδικα την πρώτη θέση στην κατηγορία utility, τα τρία νέα και πρόσθετα στην παράχουσα γκάμα X6 μοντέλα υιοθετούν το εξατάχυτο powershift που ονομάζεται Prodrive και αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τη μητρική εταιρεία της McCormick, την Argo Tractors. Συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων ομάδων, ο χειριστής έχει 24 επιλογές προς τα εμπρός και 24 επιλογές πίσω.



Μεταξύ 4 και 12 χ.α.ω, μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τουλάχιστον 16 ταχύτητες. Τα τρία νέα μοντέλα από 125 έως 145 ίππους δεν αποτελούν αντικατάσταση αλλά επέκταση, όπως είπαμε, της υπάρχουσας σειράς X6. Η εταιρεία αποκαλεί την τεχνολογία στο κιβώτιο ταχυτήτων Smart Auto Power Shift. Αυτό σημαίνει ότι επεμβαίνει ένα έξυπνο λογισμικό που προσαρμόζει την επιθετικότητα της αλλαγής ταχυτήτων ανάλογα με το φορτίο ή, εναλλακτικά, μπορεί ο χειριστής ακόμη και να το ρυθμίσει χειροκίνητα.



Διατίθεται επίσης: λειτουργία stop-and-go που επιτρέπει τόσο την παύση όσο και την αποσύμπλεξη μέσω των φρένων. Στην καμπίνα συναντάται ένας μοχλός μετάδοσης κίνησης πολλαπλών λειτουργιών που ελέγχει τις στροφές του κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα υδραυλικά συστήματα, το PTO και τη διαχείριση του ακρωτηρίου.



Οι ταχύτητες μεταφοράς είναι καλά επιλεγμένες, με την κατασκευάστρια να λέει ότι τα 50 χ.α.ω έρχονται στις 1.950 σ.α.λ., τα 40 χ.α.ω. στις 1.570 σ.α.ω. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας είναι ότι ο κατασκευαστής παρέχει ξεχωριστά φρένα πολλαπλών δίσκων, τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Η ανανεωμένη καμπίνα διαθέτει πολύ μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που εκτείνονται για μεγαλύτερη άνεση. Η τελευταία ενισχύεται από τον γνωστό μπροστινό άξονα ανάρτησης δια χειρός Carraro, το ίδιο και η μηχανική ανάρτηση καμπίνας.



Τα τρία νέα μοντέλα, X6.413, X6.414 και X6.415 με ισχύ 125, 135 και 145 ίππων χρησιμοποιούν σύστημα ώθησης και, εάν χρησιμοποιείται PTO ή εκτελούνται εργασίες μεταφοράς, προσφέρονται επιπλέον 10 ίπποι. Ο κινητήρας είναι FPT 4,5 λίτρων που πληροί φυσικά τις απαιτήσεις εκπομπών Stage V, ενώ το βάρος των μοντέλων είναι περίπου 5,5 τόνους. Τα συστήματα Isobus και GPS είναι από την Topcon, η οποία μπορεί να παρέχει εκ των υστέρων στα νέα X6 τα συστήματα τηλεματικής, isobus και GPS.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία