Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Διπλή διάκριση για τα Fendt 900 και 1000 Vario στο DLG Field Days του 2022

Η Fendt τιμάται με το μετάλλιο DLG άλλη μια φορά για καινοτόμο σύστημα καθαρισμού των φίλτρων που ενσωματώνουν οι κινητήρες των σειρών 900 και 1000 της Fendt αλλά και για τη συμβολή της στο φιλόδοξο πρότζεκτ H2Agrar, που ουσιαστικά είναι το τρακτέρ υδρογόνου που μπαίνει στην παραγωγή του χρόνου.

59eef3d499469035188b456d_1623968674_web_en-US

Βασίλης Σοφός

866
0

Στα φετινά βραβεία DLG, που ανακοινώθηκαν στον θεσμό DLG Field Days 2022, η Fendt κέρδισε διπλό βραβείο, φεύγοντας στις 16 Ιουνίου με δύο μετάλλια από το Μάνχαΐμ της Γερμανίας. Η εταιρεία του ομίλου AGCO κέρδισε ένα ασημένιο μετάλλιο DLG για το σύστημα αυτοκαθαρισμού υοθ φίλτρου αέρα που είναι διαθέσιμο για τρακτέρ Fendt 900 Vario και 1000 Vario. Κέρδισε επίσης ένα βραβείο DLG Agrifuture Concept για τη συνεισφορά της στο πρωτότυπο τρακτέρ υδρογόνου H2Agrar, το οποίο ο κατασκευαστής λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά το 2023. 




Ο Walter Wagner, Διευθύνων Σύμβουλος Έρευνας και Ανάπτυξης της AGCO/Fendt, λέει ότι το αυτοκαθαριζόμενο φίλτρο αέρα της Fendt παρέχει πλεονεκτήματα ιδιαίτερα σε περιοχές όπου η παραγωγή βαριάς σκόνης αποτελεί πρόβλημα, όπως η Νότια Ευρώπη, η Βόρεια Αμερική και η Νότια Αμερική. Το σύστημα συνδυάζει τη συνεχή αναρρόφηση σκόνης με τον ενεργό καθαρισμό του φίλτρου σε έναν κύκλο καθαρισμού 30 δευτερολέπτων, με το ίδιο το φίλτρο να έχει διάρκεια ζωής περίπου δύο ετών.



«Ο αυτόματος έλεγχος του αυτοκαθαριζόμενου συστήματος φίλτρου αέρα επιτρέπει στους χειριστές να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς διακοπές κατά τη λειτουργία», λέει ο Christoph Gröblinghoff, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της AGCO/Fendt.



«Επιπλέον, ο τακτικός αυτοματοποιημένος καθαρισμός αυξάνει τη μακροζωία του μηχανήματος, κάτι που είναι αποκλειστικά προς το συμφέρον των πελατών μας». 
 Η κατασκευάστρια σημειώνει μάλιστα λέγοντας ότι το βραβευμένο πρότζεκτ H2Agrar δοκιμάζει πολλά πρωτότυπα τρακτέρ που κινούνται με υδρογόνο σε φάρμες σε τακτική βάση για πρώτη φορά. Το συγκεκριμένο πρότζεκτ επιδιώκει επίσης να δημιουργήσει μια υποδομή καυσίμου υδρογόνου για γεωργική χρήση στην περιοχή Έμσλαντ της Γερμανίας.



Στην καθιερωμένη εκδήλωση DLG Field Days, η Fendt παρουσίασε επίσης το αυτοκονούμενο ψεκαστικό Fendt Rogator 665, το τρακτέρ 516 Vario με μπροστινό φορτωτή CargoProfi και το νέας γενιάς τηλεσκοπικό φορτωτή Cargo T740. Αναφορικά με τη σειρά ψεκαστικών -σε τρία μοντέλα- Rogator 600 της Fendt, που απευθύνονται σε αγρότες μεγάλων εκτάσεων στην Ευρώπη, κυμαίνονται σε πλάτος εργασίας από 24 έως 36 μέτρα και σε χωρητικότητα δεξαμενής από 3.850 έως 6.000 λίτρα.



Το Fendt 516 Vario από τη σειρά 500 Vario διαθέτει νέο ενσωματωμένο σταθμό εργασίας FendtONE και προαιρετικό joystick 3L. Το Cargo T740, που παρουσιάστηκε φέτος, διαθέτει καμπίνα ανύψωσης TopViewCab νέας γενιάς με μέγιστο ύψος ανύψωσης 7,7 μ. και μέγιστη ικανότητα ανύψωσης 4 τόνων.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία