Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Novacat V10000: Το πρώτο χορτοκοπτικό Pöttinger με αυτόματο κεφαλάρι

Διαθέσιμο με κεφαλή για μπροστινά χλοοκοπτικά των 3,0 ή 3,5 μ., το Novacat V10000 που λανσάρει μαζί με άλλα προϊόντα του κλάδου Pöttinger έχει μέγιστο πλάτος εργασίας 10,02 μ., ενώ ενσωματώνει σύστημα ελέγχου τμήματος για αυτόματη ανύψωση και κατέβασμα μεμονωμένων μονάδων στο κεφαλάρι, ανάλογα με τη θέση που καθορίζει το GPS.

0_519_

Βασίλης Σοφός

508
0

Έχοντας αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών και υδραυλικών, το Novacat V10000 της Pöttinger διαθέτει ενσωματωμένο υδραυλικό πλευρικό σύστημα. Αυτό επιτρέπει στην κοπτική ράβδο να μετακινείται έως και 370 χιλιοστά σε κάθε πλευρά κατά την εργασία σε πλαγιές και σε γωνίες του χωραφιού.

Το τυπικό σύστημα ελέγχου είναι η πιο πρόσφατη προεπιλεγμένη μονάδα με δυνατότητα ISObus. Το προαιρετικό σύστημα, συμβατό με ISObus, επιτρέπει τον έλεγχο χρησιμοποιώντας το τερματικό του τρακτέρ -με ISObus- ή το νέο τερματικό Power control τρίτης γενιάς, Expert 75 ή CCI1200.



Όλες οι λειτουργίες, όπως η μεμονωμένη ανύψωση των μονάδων κοπής, η ρύθμιση πλάτους εργασίας, η αναδίπλωση του πλευρικού προφυλακτήρα και το κλείδωμα μεταφοράς ελέγχονται απευθείας, με ορισμένες ενσωματωμένες σε αυτόματες λειτουργίες.

Στις προαιρετικές επιλογές περιλαμβάνεται η αυτόματη προσαρμογή της πίεσης του εδάφους στο πλάτος εργασίας και ένα αυτόματο σύστημα κλίσης. Αυτό, όπως αναφέρθηκε, μετατοπίζει αυτόματα τα χορτοκοπτικά για να μην αφήνουν άκοπες λωρίδες κατά την εργασία σε πλαγιές.

Μετάδοση

Το πατενταρισμένο κιβώτιο Y DRIVE στα νέα μοντέλα διαθέτει άξονα εξόδου στην αντίθετη πλευρά. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μακρύτεροι άξονες τυπικού PTO με μικρότερη γωνία λειτουργίας. Το αποτέλεσμα είναι ομαλή λειτουργία και υψηλή απόδοση, ακόμη και σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες, αλλα και στο κεφαλάρι.

Νέα υδραυλικά

Τα υδραυλικά χρησιμοποιούνται επίσης για την αναδίπλωση του πλευρικού προφυλακτήρα, ο οποίος είναι προαιρετικός, για τη ρύθμιση του πλάτους εργασίας και για τη λειτουργίατου κλειδώματος μεταφοράς. Το τερματικό ελέγχου διαθέτει ενσωματωμένη ένδειξη συντήρησης, ενώ εμφανίζει τις επόμενες εργασίες συντήρησης (σημεία λίπανσης και αλλαγή λαδιών) που πρέπει να εκτελεστούν στο μηχάνημα, ανάλογα με τις ώρες εργασίας.



Η δεύτερη επιλογή ελέγχου είναι το σύστημα που είναι συμβατό με ISObus. Το Novacat V 10000 μπορεί να ελεγχθεί είτε χρησιμοποιώντας τερματικό ISObus από το τρακτέρ είτε με το νέο Power Control τρίτης γενιάς, το Expert 75 ή το τερματικό ελέγχου CCI 1200.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία