BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ferrari Vega 85 Dualsteer: Με διπλό σύστημα διεύθυνσης για μέγιστη ευελιξία

Το ισοδιαμετρικό τρακτέρ της Ferrari έδειξε τις αμπελουργικές του ικανότητες στον θεσμό Enovitis 2022, όπου τα πεδία γέμισαν με ειδικά τρακτέρ, αρωγούς του οινικού κλάδου.

ferrari8

Βασίλης Σοφός

1298
0

Ένα από τα τελευταία μοντέλα ειδικών τρακτέρ της Ferrari είναι το Vega 85 Dualsteer, τρακτέρ δύο κατευθύνσεων με πλατφόρμα και κινητήρα Stage V της Kohler 75 ίππων. Στην πρόσφατη έκθεση Enovitis 2022, το ειδικό τρακτέρ έδειξε τις ικανότητές του, οι οποίες εστιάζουν στον αμπελουργικό κλάδο και εκτείνονται λίγο πιο πέρα.



Σημαντικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου μοντέλου το σύστημα Dualsteer, ένα διπλό σύστημα διεύθυνσης που ενώνει την κεντρική άρθρωση του πλαισίου με το σύστημα διεύθυνσης των μπροστινών τροχών: αυτό επιτρέπει μια συνολική γωνία διεύθυνσης 70 °. Λίγα δευτερόλεπτα μετά την επιλογή ο χειριστής περιστρέφει τη μονάδα που αποτελείται από κάθισμα, τιμόνι, ταμπλό και κρεμαστά πεντάλ 180°.

Η μικρή ακτίνα στροφής σε συνδυασμό με τη σταθερότητα στις πλαγιές, καθιστά το Vega Dualsteer κατάλληλο για χρήση σε στενούς χώρους στο τέλος του ακρωτηρίου, ακόμη και σε πλαγιές, σε θερμοκήπια ή δημοτικές επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας. Μένοντας στο τελευταίο, αξίζει να αναφερθούμε στα άλλα οφέλη της πολύ μικρής ακτίνας στροφής, η οποία επιτρέπει τη μετάβαση απευθείας από τη μία σειρά στη διπλανή με μία μόνο στροφή, χωρίς πρόσθετους ελιγμούς.



Η υψηλή ευαισθησία στο τιμόνι βελτιστοποιεί τη χρήση του τρακτέρ ακόμα και με όπισθεν και με μπροστινά εξαρτήματα που είναι τοποθετημένα στο ανυψωτικό, όπως πιρούνια ή ψαλίδια. Έτσι, κατά τη διάρκεια των ελιγμών, οι μπροστινοί τροχοί ακουμπούν και οι δύο εντός της τροχιάς του τρακτέρ με το πλεονέκτημα την απόλυτη σταθερότητας.

Ικανό μοτέρ της Kohler προδιαγραφών Stage V

Κάτω από αυτό το καπό, ένα τετρκύλινδρο σύνολο Kohler KDI 75 και 2500 κυβικά εκατοστά, με τη μονάδα ελέγχου κινητήρα που διατηρεί συνεχώς το DPF καθαρό με αποκλειστική διαχείριση των θερμοκρασιών του κινητήρα, φροντίζει ώστε τα τρακτέρ Vega 85 να είναι ικανά να αντεπεξέρχονται εντός του πεδίου με περισσευούμενη δύναμη, ενώ υιοθετούν ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο συμπλέκτη. Το τελευταίο συνοδεύει το Power Clutch System, ένα κουμπί στο μοχλό ταχυτήτων που επιτρέπει την αλλαγή κατεύθυνσης ή την αλλαγή ταχύτητας χωρίς να χρησιμοποιηθεί το πεντάλ του συμπλέκτη.



Το τρακτέρ είναι επίσης εξοπλισμένο με το Smart Brake & Go, ένα σύστημα που ενεργοποιείται με κουμπί που επιτρέπει την παύση του μηχανήματος και την επανεκκίνηση μόνο πατώντας το πεντάλ του φρένου, χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη. Στη συνέχεια, υπάρχει η λειτουργία Easy Plus, η οποία φιλτράρει κάθε κακή χρήση του πεντάλ από τον χειριστή για να διασφαλίζει πάντα την προοδευτική εμπλοκή, χωρίς φθορά.

Αθόρυβη καμπίνα, ανεξάρτητη από το τρακτέρ

Η καμπίνα του Vega 85 -Vista Clima με 4 κολόνες- είναι μια μονοκόκ κατασκευή από χάλυβα τοποθετημένη σε μια πλατφόρμα αναρτημένη σε αθόρυβα μπλοκ, εντελώς ανεξάρτητα από το πλαίσιο του τρακτέρ. Αυτή έχει κωνικό και συμπαγές προφίλ για απεμπλοκή σε στενές σειρές, ακόμη και σε πλάγια κλίση, και σε περιβάλλοντα πλούσια σε βλάστηση. Χάρη στις μεγάλες γυάλινες πόρτες προσφέρει ορατότητα 360 μοιρών, λέει η εταιρεία. Το νέο joystick χρησιμοποιεί τεχνολογία CAN-bus και ενσωματώνει το κουμπί PTO και το ποτενσιόμετρο για τη ρύθμιση της υδραυλικής ροής.



Το νέο υποβραχιόνιο είναι πιο συμπαγές για να προσφέρει περισσότερο χώρο και άνεση στον χειριστή, ενώ στην πλατφόρμα τα πεντάλ του φρένου και του συμπλέκτη έχουν επανασχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη άνεση στη χρήση και να αυξήσουν τον χώρο. Ο ουρανός είναι σχεδόν 8 εκατοστά χαμηλότερος από την προηγούμενη γενιά προς όφελος της ορατότητας του χειριστή, με τα νέα φώτα εργασίας LED στο βασικό εξοπλισμό να προσφέρουν την απαραίτητη ασφάλεια.

Πηγή: omnitrattore

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία