Συμπαγές, με μικρές απαιτήσεις ισχύος και με ρότορες ικανούς να επεξεργάζονται σε συνολικό πλάτος εργασίας 10,70 μέτρων είναι το αναβαθμισμένο χορτοξηραντικό HIT V 11100 που εισάγει στην γκάμα της η Pöttinger. Συγκεκριμένα, η κοντή κεφαλή τριών σημείων τοποθετεί το κέντρο βάρους πολύ κοντά στο τρακτέρ, ενώ, χάρη στη συμπαγή σχεδίαση διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία σε απότομες ανηφόρες, ακόμη και στο ακρωτήριο, και ο ασφαλής χειρισμός κατά τη μεταφορά. Όσον αφορά τν αποθήκευση, το HIT παίρνει τα εύσημα, καθώς καταλαμβάνει πολύ λίγο χώρο, όπως σημειώνει η εταιρεία.
Περιστρεφόμενη κεφαλή
Όλα τα μοντέλα HIT διαθέτουν περιστρεφόμενη κεφαλή. Το νέο HIT V 11100 είναι εξοπλισμένο με σφαιρικό στέλεχος και ράβδο σύνδεσης σε συνδυασμό με δύο υδραυλικούς κυλίνδρους κεντραρίσματος από τον βασικό εξοπλισμό. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, το μηχάνημα «παρακολουθεί» με ακρίβεια το υλικό του εδάφους, με την υψηλή δύναμη κεντραρίσματος των υδραυλικών κυλίνδρων να εξασφαλίζει ομαλή καθοδήγηση των δέκα ροτόρων χωρίς ταλάντευση. Η πίεση προφόρτισης των κυλίνδρων εμποδίζει το μηχάνημα να τρέχει μπροστά κατά την οδήγηση σε κατηφόρα. Κάθε υδραυλικός κύλινδρος είναι εφοδιασμένος με συσσωρευτή αζώτου για την απορρόφηση των οριζόντιων κινήσεων, ενώ μια πρόσθετο ελαστικό στέλεχος απορροφά τους κραδασμούς.
Στιβαρό και ασφαλές στο δρόμο
Το HIT V 11100 χρειάζεται μόνο 3,40 μ. σε ύψος και 2,99 μ. σε πλάτος όταν είναι σταθμευμένο. Το χαμηλό κέντρο βάρους του εξασφαλίζει ενισχυμένη ασφάλεια κατά τη μεταφορά και στη θέση μεταφοράς οι δύο εξωτερικοί ρότορες σε κάθε πλευρά διπλώνονται κατά 180°. Σημειωτέον ότι, προαιρετικά, διατίθεται ηλεκτρικό κλείδωμα μεταφοράς. Τα προειδοποιητικά σήματα και τα φώτα δρόμου LED ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Υψηλή τεχνολογία
Η καρδιά του μηχανήματος φιλοξενεί τον καινοτόμο ρότορα Dynatech. Ο ρότορας έχει διάμετρο 1,42 μέτρα, ενώ έξι βραχίονες μαζεύουν τη χορτονομή προσφέροντας ένα ιδανικό μοτίβο απλώματος χάρη στην ιδανική γωνία που έχει διαμορφωθεί.
Το σύστημα τροχών τζόκεϋ Multitast συμβάλλει στην καλή παρακολούθηση του εδάφους. Ο προαιρετικός τροχός στην περιστρεφόμενη κεφαλη αγκαλιάζει το έδαφος ακριβώς μπροστά από τη διαδρομή του δοντιού και ανταποκρίνεται σε κάθε κυματισμό, με το κενό μεταξύ των δοντιών και του εδάφους να διατηρείται.