BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Σύμμαχος στις μικρές φάρμες το βαγόνι Pöttinger Boss 3000 Master

Ανάμεσα στα νέα προϊόντα χορτονομής που παρουσιάζει η Pöttinger βρίσκεται και το βαγόνι της σειράς Boss 3000 Master, ικανό να αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις των μικρών αγροτικών επιχειρήσεων.

BOSS_3240_MASTER_Linder_Heu_Ernte_6__2

Βασίλης Σοφός

238
0

Μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης και υψηλή ικανότητα ροής του υλικού διαθέτει η νέα γενιά βαγονιών Boss 3000 Master της Pöttinger, μονάδα σχεδιασμένη για μικρές αγροτικές επιχειρήσεις. Η κατασκευάστρια προσθέτει νέες έξυπνες επιλογές, που προηγουμένως ήταν διαθέσιμες μόνο σε μεγαλύτερα βαγόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό το ισχυρό αλλά συμπαγές βαγόνι ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις για μέγιστη διατήρηση της χορτονομής. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, από 18,7 έως 26,5 κυβικά μέτρα, με δύο από αυτές να διαθέτουν ρότορες χτυπητήρι.

Όσον αφορά την απόδοση και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας, η καινοτόμος μονάδα φόρτωσης Evomatic προσφέρει 25% περισσότερη ισχύ φόρτωσης και λειτουργεί εξαιρετικά ομαλά, τονίζει η εταιρεία. Τα στοιχεία μεταφοράς είναι βιδωμένα σε έναν άξονα και ως αποτέλεσμα, η φθορά και οι εργασίες συντήρησης μειώνονται σημαντικά. Η γεωμετρία των δοντιών και το στέλεχος μεταφοράς που αυξάνεται σε διατομή προς τα πίσω διασφαλίζουν ότι η καλλιέργεια κινείται απαλά.



Τα βαγόνια Boss δε φέρουν μαχαίρια. Προαιρετικά, μπορούν να τοποθετηθούν όμως έξι από αυτά. Η τράπεζα μαχαιριών με 16 ή 31 μαχαίρια μπορεί να διπλωθεί με ένα προαιρετικό υδραυλικό σύστημα και στη συνέχεια να αιωρείται μέσω του Easymove. Όλα τα μαχαίρια προστατεύονται ξεχωριστά, με τη νέα μονάδα φόρτωσης να είναι κατάλληλη για την εισαγωγή του καθημερινού βασικού σιτηρέσιου, των κλασικών εργασιών ενσίρωσης και για τη συγκομιδή σανού και άχυρου με τρακτέρ έως 130 ίππους. Χάρη στις πολυάριθμες επιλογές εξοπλισμού ως βαγόνι φόρτωσης υψηλού ή χαμηλού προφίλ με μονούς ή διπλούς άξονες, το Boss είναι εξαιρετικά ευέλικτο. Για παράδειγμα, ένα μονοαξονικό μοντέλο χαμηλής φόρτωσης χωρίς ανάρτηση, σε συνδυασμό με χαμηλή ράβδο έλξης, εξασφαλίζει μέγιστη σταθερότητα σε απότομο έδαφος.

Ένας διπλός άξονας με ανάρτηση και παράλληλη ράβδο ανύψωσης παρέχει την καλύτερη οδήγηση με ταχύτητα έως και 40 χλμ./ώρα στο δρόμο. Τα μοντέλα με ρότορες-χτυπητήρια είναι διαθέσιμα με χωρητικότητα φορτίου 20,5 και 23,1 κυβικά μέτρα –τα Boss 3210 DB και Boss 3240 DB. Οι δύο ρότορες με χτυπητήρια μπορούν να συμπληρωθούν από ένα τρίτο, εάν απαιτείται. Για την εργασία με σανό, οι ρότορες μπορούν τώρα να αφαιρούνται εύκολα σε λίγα μόνο λεπτά, αυξάνοντας τον χώρο φόρτωσης κατά περίπου ένα κυβικό μέτρο. Το πικ απ με ενεργό πλάτος 1.800 χιλιοστά έχει ελευθερία κινήσεων 120 χιλιοστών στο πιο εξωτερικό δόντι, ενώ ένας τροχός τζόκεϊ βελτιώνει την παρακολούθηση του εδάφους σε ιδιαίτερα απαιτητικό έδαφος.



Η παρακολούθηση του εδάφους μπορεί επίσης να βελτιστοποιηθεί με την ενεργή γραμμή παράλληλης ανύψωσης Autotast. Αυτό δίνει στο πικ απ το μέγιστο «τόξο» κίνησης σε ανώμαλο έδαφος. Ένα άλλο από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πικ απ είναι ότι κινείται από ιμάντα V. Αυτός δεν φθείρεται και μπορεί ιδανικά να φιλοξενήσει την αιωρούμενη δράση του πικ απ. Φυσικά, οι πέντε φορείς δοντιών ελέγχονται από το πλάι από μια τροχιά έκκεντρου. Αυτό εξασφαλίζει καθαρή και τακτοποιημένη συλλογή και ασφαλή μεταφορά χορτονομής στη μονάδα φόρτωσης υπό όλες τις συνθήκες. Ο κύλινδρος καλλιέργειας ανήκε στον βασικό εξοπλισμό.

Πέρα από τα πλεονεκτήματα της ελαφριάς προέκτασης ξηρής χορτονομής με δυνατότητα υδραυλικής αναδίπλωσης, η καλλιέργεια μπορεί να κολλήσει μεταξύ των αντηρίδων ή να πέσει. Αυτό ανήκει πλέον στο παρελθόν: μπορούν να χρησιμοποιηθούν -προαιρετικά- δίχτυα για την επένδυση του θαλάμου. Αυτά τοποθετούνται εύκολα και είναι πολύ ελαφριά. Το σύστημα καθαρισμού και συγκράτησης φορτίου έχουν επίσης βελτιωθεί σημαντικά. Επιπλέον, ένα πρακτικό σύστημα αυτόματης φόρτωσης είναι διαθέσιμο για την επέκταση της ξηρής χορτονομής.

Όπως αναφέρθηκε, τα νέα μοντέλα Boss Master 3000 διατηρούν το πλεονέκτημα της μικρής ανάγκης συντήρησης. Εκτός από τη μειωμένη συντήρηση όμως, χάρη στη νέα μονάδα φόρτωσης Evomatic και τη μετάδοση κίνησης με ιμάντα V του πικ απ, οι χρήστες μπορούν να είναι σίγουροι και για άλλες πτυχές συντήρησης. Ένα σύστημα λίπανσης λιπαίνει την αλυσίδα μετάδοσης κίνησης στη μονάδα φόρτωσης στάνταρ. Η βελτιστοποιημένη υδραυλική δρομολόγηση, τα μεγάλα διαστήματα συντήρησης, τα πλαστικά πάνελ και οι λοξοί λασπωτήρες διευκολύνουν τον καθαρισμό του βαγονιού στο τέλος της σεζόν.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία