Μετά την εμπορική επιτυχία των νέας γενιάς αρότρων Kverneland 2300 S Variomat και 3300 S Variomat, η Kverneland εισάγει στην αγορά τα 2300 S και 3300 S, αναστρέψιμα άροτρα μεταβλητού βήματος, με τον σχεδιασμό τους να ακολουθεί τη φιλοσοφίας της εταιρείας, που θέλει ευκολία ρύθμισης και υψηλές αποδόσεις στο όργωμα.
Ασφαλέστερη μεταφορά (επιλογή TTS)
Η λύση που η Kverneland ονομάζει Trailer Transport (TTS) κάνει το άροτρο να συμπεριφέρεται σαν ρυμουλκούμενο. Αυτό μεγιστοποιεί την ασφάλεια για τον οδηγό και οποιονδήποτε βρίσκεται στη γύρω περιοχή. Το σημείο περιστροφής του συνδυασμού τρακτέρ-αρότρου βρίσκεται στο κέντρο. Επομένως, δεν υπάρχει ανατροπή.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι η ευκολία και η ταχύτητα προσαρμογής, αφού Χρειάζεται ένα λεπτό για να ρυθμιστεί το άροτρο από τη μεταφορά στο όργωμα και αντίστροφα.
Bελτιστοποίηση της ροής του υλικού
Για τη βελτιστοποίηση του οργώματος σε όλες τις συνθήκες, η αεροδυναμική σχεδίαση του προφίλ και η απόσταση 80 εκ. κάτω από τη δοκό βελτιώνουν τη ροή του υλικού σε συνθήκες ύπαρξης πολλών υπολειμμάτων. Όπως είναι φυσικό, με την αποφυγή πιθανών εμποδίων, αυξάνεται η παραγωγικότητα και η απόδοση του οργώματος.
Ελατήρια σούστας για προσαρμογή στις συνθήκες του εδάφους
Το σύστημα αυτόματης επαναφοράς χρησιμοποιεί φύλλα ελατηρίων. Η πίεση απελευθέρωσης μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις συνθήκες του εδάφους αφαιρώντας ή προσθέτοντας 1 φύλλο ελατηρίου. Παράλληλα, το μηχανικό σύστημα προστασίας δεν απαιτεί συντήρηση, με τα σώματα να αποδεσμεύονται ανεξάρτητα το ένα από το άλλο και να επιστρέφουν στο ακριβές βάθος για να εξασφαλίσουν καλή απόδοση οργώματος. Τα σκίμερ διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην τοποθέτηση των υπολειμμάτων εντός του προφίλ του εδάφους. Για το σκοπό αυτό, είναι δυνατή η εύκολη ρύθμιση της γωνίας του στροφαλοφόρου άξονα με ένα μόνο μπουλόνι.
Επίσης, η αλλαγή του βάθους εργασίας των σκίμερ είναι γρήγορη και εύκολη χάρη σε μια κεντρική ρύθμιση: το δεξιό και το αριστερό βάθος εργασίας ρυθμίζονται ταυτόχρονα και συνολικά αυτές οι εύκολες ρυθμίσεις επιτρέπουν ένα ιδανικό όργωμα. Σημειωτέον ότι οι λείοι, οδοντωτοί δίσκοι 45 εκ. (18 ίντσες) και 50 εκ. (20 ίντσες) μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε άροτρο Kverneland.
Μονός κύλινδρος μνήμης
Στα κεφαλάρια είναι δυνατό να μειωθεί στο ελάχιστο η επιβάρυνση στις εισόδους και εξόδους με τον τροχό, ενώ το καθορισμένο βάθος του αρότρου παραμένει σωστό ακόμα και μετά την όπισθεν, χάρη στον μοναδικό κύλινδρο μνήμης Kverneland. Αυτό έχει πολυάριθμα γεωπονικής φύσης πλεονεκτήματα, λέει η εταιρεία.
Περιορίζοντας τα «τρίγωνα» στο κεφαλάρι και επομένως το διπλό όργωμα τους, τα ζιζάνια ελέγχονται περισσότερο, τα κεφαλάρια είναι πιο επίπεδα και ο σπόρος είναι υψηλότερης ποιότητας. Ο τροχός είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος για να εξασφαλίσει την καλύτερη σταθερότητα του άροτρου και συνεπώς την καλύτερη απόδοση στο όργωμα.
Εύκολη ρύθμιση του πλάτους εργασίας
Ανάλογα με τις συνθήκες του εδάφους, την ταχύτητα και τα υπολείμματα, η αλλαγή του πλάτους εργασίας επιτρέπει καλύτερα αποτελέσματα στο όργωμα. Η ρύθμιση γίνεται εύκολα, μετακινώντας μόνο ένα μπουλόνι.
28-06-2023 18:01ontoneNog
<a href=https://tadalafi.cfd>cheapest cialis online</a> Kazarian said Japonica was one of the larger, if not the largest holder of Greek government bonds, after excluding Greek public pension funds roughly 6 billion euro holdings
Απάντηση14-03-2023 21:21Meepeable
Surv Ophthalmol 2001; 45 Suppl 2 S199 S202 <a href=https://propecia.bond>propecia long term side effects</a>
Απάντηση