BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πλούσια σε χαρακτηριστικά «ευρωπαϊκών» απαιτήσεων τα νέα Powerfarm Landini

Έχοντας δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση, στα κιβώτια ταχυτήτων αλλά και στα υδραυλικά, η Landini αναβαθμίζει διαχρονικά τη σειρά τρακτέρ Powerfarm, φέρνοντάς την ακόμη πιο κοντά στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγροτών.

LA_RP23_Powerfarm_Field_Mower_ZA_008-scaled

Βασίλης Σοφός

351
0

Πολλές εναλλακτικές στη διαμόρφωση του κιβωτίου, σύγχρονη καμπίνα, υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες της Perkins και νέα εξωτερική σχεδίαση φέρνουν τα αναβαθμισμένα Powerfarm II της Landini, που «άκουσαν» τις απαιτήσεις των σύγχρονων επαγγελματιών. Η σειρά Powerfarm εφοδιάζεται με κινητήρα 4,4 λίτρων με ισχύ που κυμαίνεται από 93 έως 110 ίππους για τα τρία μοντέλα 100, 110 και 120 αντίστοιχα. Το δυνατό σημείο της σειράς είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέσιμο στη βασική έκδοση 12+12 ταχυτήτων ( 40 χ.α.ω.) ή 16+16 (με αργό), σε Syncro Shuttle και 12+12 Power Shuttle (συμπλέκτης με ψύξη λαδιού).



Προαιρετικά διατίθενται επίσης εκδόσεις με συνδυασμένο υδραυλικό μοχλό όπισθεν τριών powershift (H-M-L) που τριπλασιάζει τις ταχύτητες του βασικού κιβωτίου ταχυτήτων, παρέχοντας συνολικά 36 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν και 48+16 με HML και κίνηση αργού (Creeper).



Η υδραυλική απόδοση που βοηθά τις βαλβίδες του πίσω κοτσαδόρου και της βαλβίδας των 52 λίτρων (βασικό) αποκτά ως καινοτομία την επιλογή για απόδοση 60 λίτρων/λεπτό. Η αντλία που είναι αφιερωμένη στο σύστημα διεύθυνσης προσφέρει εξίσου καλά αποτελέσματα στα 30 λ./λ.

Παράλληλα, η ικανότητα του πίσω κοτσαδόρου αυξάνεται σε 4500 κιλά κατ' ανώτατο όριο (με δύο επιπλέον κυλίνδρους) με ηλεκτρονικό έλεγχο κοτσαδόρου διαθέσιμο προαιρετικά.



Βελτιωμένη είναι και η καμπίνα των Powerfarm, με «ευρωπαϊκό» στιλ, πλήρως ανανεωμένη και με ιδιαίτερη προσοχή στο συνολικό χώρο, στην εργονομία του καθίσματος του οδηγού, στα χειριστήρια και στη συνολική ορατότητα που παρέχει η δομή των 4 κολόνων. Συνολικά, ο εξωτερικός σχεδιασμός των μοντέλων είναι ομολογουμένως πιο μοντέρνος, αφού, όπως λέει η Landini, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη σχεδίαση, από το καπό μέχρι πίσω.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία