Ούτε ένας χρόνος δε πέρασε από την άφιξη στην αγορά της νέας σειράς τηλεσκοπικών και τροχοφόρων φορτωτών TM και η JCB έχει ήδη κάνει απολογισμό των μοντέλων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, τοποθετώντας το TM320 στο επάνω σκαλί του βάθρου, ένα μηχάνημα κατάλληλο για εφαρμογές σε αγροκτήματα, για χειρισμό δεματιών, σπόρων και σακουλών λιπασμάτων. Αυτό το μοντέλο, διαθέσιμο και στην έκδοση TM320S, είναι εξοπλισμένο με μεγαλύτερη ισχύ και υδραυλική ροή, σε συνδυασμό με μια σειρά χαρακτηριστικών που στοχεύουν στη βελτίωση της οδηγικής και εργασιακής εμπειρίας των χειριστών. Ανάμεσα στα σημαντικά χαρακτηριστικά βρίσκεται το αρθρωτό σύστημα διεύθυνσης, τα υψηλά επίπεδα ορατότητας και η υψηλή ταχύτητα πορείας.
Στην καρδιά του TM320 βρίσκεται ο κινητήρας 4,8 λίτρων JCB 448 DieselMAX με ιπποδύναμη 97 kW (132 ίπποι) και 550 Nm μέγιστης ροπής και ανταποκρίνεται στις ευρωπαϊκές απαιτήσεις εκπομπών ρύπων Stage V. Ο κινητήρας συνεργάζεται με το κιβώτιο οκτώ σχέσεων JCB powershift -τοποθετημένο σε όλους τους τηλεσκοπικούς τροχοφόρους φορτωτές TM- και βασίζεται στα αποδεδειγμένα εξαρτήματα της τρέχουσας μονάδας έξι σχέσεων, αλλά με δύο επιπλέον ταχύτητες προς τα εμπρός που παρέχουν βέλτιστη ελκτική δύναμη για διαφορετικές ανάγκες και ομαλές και προοδευτικές αλλαγές σχέσεων.
Διαθέσιμος στην έκδοση των 40 χ.α.ω., ο φορτωτής δύναται να μετακινηθεί σβέλτα από αγρόκτημα σε αγρόκτημα, αθόρυβα και πιο οικονομικά, με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Η μετάδοση κίνησης JCB TorqueLock είναι διαθέσιμη σε κάθε ταχύτητα, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων ταχυτήτων όπισθεν, έτσι ώστε οι χειριστές να επιτυγχάνουν βέλτιστη απόδοση τόσο όταν εργάζονται στο πεδίο με επαναλαμβανόμενες κινήσεις προς τα εμπρός και προς τα πίσω, όσο και όταν ταξιδεύουν στο δρόμο και κυρίως όταν έρχονται αντιμέτωποι με λόφους και κλίσεις κατά τη ρυμούλκηση.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά συμπληρώνονται από το κλείδωμα του μετατροπέα ροπής που διατίθεται στις ταχύτητες 5 έως 8 προς τα εμπρός, με το καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τη JCB, να μπορεί να λειτουργήσει χειροκίνητα, αλλάζοντας ταχύτητες με τα κουμπιά του joystick ή με εναλλαγή σε έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από 5η έως 8η. Στην αυτόματη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων ανταποκρίνεται στην ελαφριά χρήση του πεντάλ γκαζιού, μετακινώντας το πάνω-κάτω με σχετικά σταθερές στροφές για βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Η πιο επιθετική χρήση του πεντάλ έχει ως αποτέλεσμα καθυστερημένες αλλαγές ταχυτήτων για να αξιοποιηθεί πλήρως η ισχύς και να επιτευχθεί μέγιστη επιτάχυνση και παραγωγικότητα.
Πολυτελής καμπίνα
Τα TM320 και TM320 S μοιράζονται τη νέα καμπίνα της JCB, Command Plus, με όλη τη γκάμα εξοπλισμένη με μεγάλο παρμπρίζ για υψηλή ορατότητα ακόμη και προς τα πάνω και πάνω από το κεφάλι του χειριστή. Η κατασκευάστρια μιλάει με αριθμούς και μας λέει ότι το οπτικό πεδίο μπροστά είναι στην πραγματικότητα αυξημένο κατά 13%, ενώ η επιφάνεια γυαλιού είναι 52% μεγαλύτερη από την προηγούμενη έκδοση.