
Τα Claas Xerion αναβαθμίζονται με τη σημαντική καινοτομία για το 2023 να είναι η αλλαγή από τα προηγούμενα κιβώτια ZF Eccom 5.0 και Eccom 4.5 στο νέο Eccom 5.5. Όπως και τα προηγούμενα μοντέλα, το νέο κιβώτιο προσφέρει τέσσερις αυτόματες αλλαγές εμβέλειας προς τα εμπρός, με τη μηχανική περιοχή κίνησης να βελτιστοποιείται περαιτέρω.
Η μέγιστη ταχύτητα προς τα εμπρός, 40 ή 50 χλμ/ώρα μπορεί να επιτευχθεί με εξοικονόμηση καυσίμου σε λειτουργία κινητήρα στις 1.246 ή 1.558 σ.α.λ., ενώ στην όπισθεν είναι δυνατή η μέγιστη ταχύτητα των 30 χ.α.ω. με τρεις αυτόματες σειρές οδήγησης. Οι κινητήρες του μπροστινού και του πίσω άξονα συνδέονται άκαμπτα μεταξύ τους, έτσι ώστε να μην απαιτείται διαμήκες διαφορικό.
Υψηλή απόδοση υδραυλικών έως και 422 λ./λ.
Η μετάβαση στο νέο Eccom 5.5 επιτρέπει ακόμη πιο ισχυρό υδραυλικό σύστημα λειτουργίας για τις έξι πίσω βαλβίδες διπλής ενέργειας.
Χάρη σε ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων μεταφοράς αντλίας και την προαιρετική διπλή αντλία, μια ροή λαδιού έως και 422 λ.λ., μπορεί να διατεθεί σε εξωτερικά μηχανήματα ακόμη και με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει επαρκής διαθέσιμος όγκος λαδιού για εξαρτήματα με ιδιαίτερα υψηλή απαίτηση λαδιού. Μπορούν να παρέχονται έως και δύο βαλβίδες με έως και 140 λ./λ. και το προαιρετικό ή τυπικό υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φορτίου.
Επιπλέον, δύο βαλβίδες στον βασικό εξοπλισμό και τρεις βαλβίδες όταν είναι εξοπλισμένες με την προαιρετική διπλή αντλία μπορούν να ελέγχονται από το σύστημα CEBIS, για να δοθεί προτεραιότητα στο λάδι όπου απαιτείται.
Ένα ξεχωριστό και βελτιστοποιημένο υδραυλικό σύστημα ισχύος 90 kW με 250 λ./λ. στα 260 bar είναι διαθέσιμο για παρελκόμενα όπως δεξαμενές υγρής κοπριάς και για εργαλεία που τοποθετούνται μπροστά, με την Claas να σημειώνει ότι το Xerion προσφέρει έτσι την υψηλότερη υδραυλική ισχύ από οποιοδήποτε τρακτέρ της αγοράς.
Και προκειμένου να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η άνεση του χειριστή, το μενού υδραυλικών συστημάτων στο CEBIS έχει αναπτυχθεί περαιτέρω και έχει γίνει ακόμη πιο σαφές. Με μια γρήγορη ματιά, ο χειριστής ελέγχει ποια αντλία τροφοδοτεί τις διαθέσιμες μονάδες ελέγχου με λάδι και τι μέγιστους ρυθμούς ροής επιτρέπουν τα κυκλώματα ελέγχου.
Η ιεράρχηση των μονάδων ελέγχου και η αντιστοίχιση των μονάδων ελέγχου στα πλήκτρα λειτουργιών στο joystick CMOTION μπορούν επίσης να γίνουν γρήγορα και διαισθητικά.