BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Με ερπύστριες στους τέσσερις τροχούς και υδροστατικό σασμάν ο φιναλίστ της EIMA Antonio Carraro Mach4 Tony

Μεταξύ των φιναλίστ του θεσμού «Tractor of the Year 2023«, στην κατηγορία «Best of Specialized», βρέθηκε το νέο τρακτέρ Mach4 Tony της Antonio Carraro, που έρχεται με βελτιωμένο υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων, διατίθεται σε δύο κινητήρες, έναν με Stage V 73,2 ίππων και έναν άλλο με 96,7 ίππων Stage 3B για την ιταλική αγορά.

Antonio-Carraro-cop

Βασίλης Σοφός

2286
0

Φιλοδοξώντας να καλύψει τις ανάγκες των χειριστών που εργάζονται καθημερινά ανάμεσα σε σειρές αμπελώνων και περιβολιών σε ανώμαλο έδαφος, η Antonio Carraro έχει στην γκάμα της το Mach4 TONY, την τελευταία γενιά τρακρέρ στο εξειδικευμένο τμήμα της, φιναλίστ στο θεσμό «Tractor of the Year 2023» στην κατηγορία των ειδικών τρακτέρ. Το Mach4 TONY είναι εξοπλισμένο με τέσσερις ελαστικές ερπύστριες με ελάχιστο πλάτος 1300 χιλιοστά και διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά.

Τα σημεία στα οποία ξεχωρίζει το Mach4 TONY

Το Mach 4 είναι αρθρωτί και αντί για τροχούς έχει τέσσερις ανεξάρτητες ερπυστριες που είναι πάντα ενεργοποιημένες. Επιπλέον, είναι αναστρέψιμο και έχει συνεχή μετάδοση. Όλα συνοδεύονται από ηλεκτρονικά στοιχεία ικανά να εκτελέσουν λειτουργίες και αυτοματισμούς προς όφελος του χειριστή.



Ωστόσο, το πραγματικό άλμα ποιότητας σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση με το παραδοσιακό κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει το κιβώτιο ταχυτήτων «Tony». Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων δεν απαιτεί επάμβαση στο συμπλέκτη, αποφεύγοντας επικίνδυνες στιγμές ρελαντί και κυρίως κρατά το όχημα σε πρόσφυση ακόμα και χωρίς φρένο.

Ιδανικό τρακτέρ για να κινείται ανάμεσα σε σειρές

Ο αριθμός των αυτοματισμών που διαχειρίζεται ηλεκτρονικά το σύστημα SIM (Shift-In-Motion) ποικίλλει. Αφού επιλεγεί ο τύπος προόδου μεταξύ της «Λειτουργίας Αυτοκινήτου», ιδανική για μεταφορές, στην οποία η πίεση στο πεντάλ του γκαζιού είναι ανάλογη με την ταχύτητα και τις στροφές του κινητήρα, ή τη «Χειροκίνητη λειτουργία», η οποία σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις στροφές του κινητήρα και να προσαρμόσετε την ταχύτητα του πεντάλ , χρήσιμο σε εφαρμογές PTO, ο χειριστής μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει τρία προκαθορισμένα στυλ οδήγησης.



Επομένως, τα ηλεκτρονικά του οχήματος θα είναι αυτά που διαχειρίζονται τις στροφές του κινητήρα (Eco ή Power) και τη μέγιστη ταχύτητα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης ή της κατανάλωσης ανάλογα με τη χρήση. Ως εκ τούτου, η συμπεριφορά στο πεδίο είναι προσαρμόσιμη και καλά διαμορφωμένη και επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος των 98 ίππων που αποδίδει ο τετρκύλινδρος Kubota V3800 στην έκδοση Stage 3B (παρέχεται εξαίρεση στην Ιταλία για αυτόν τον τύπο τρακτέρ).

Η εξαιρετικά συμπαγής και αποδοτική ιαπωνική μονάδα ισχύος προσφέρει μέγιστη ροπή 330 Nm (33,7 Kgm) στις 1.500 σ.α.λ. που εξασφαλίζει την απαραίτητη ανταπόκριση σε οποιαδήποτε κατάσταση λειτουργίας. Η μέγιστη ταχύτητα με πιστοποίηση δρόμου (δεν παρέχεται σε κλασικά ερπυστριοφόρα οχήματα) είναι 30 χ.α.ω.



Το Mach4 TONY διαθέτει τη νέα καμπίνα «Air» με έγκριση Fops and Rops Κατηγορίας 4, που προστατεύει τον χειριστή από επιβλαβή εισπνοή σκόνης και αερολυμάτων. Όλες οι ρυθμίσεις που σχετίζονται με τον κλιματισμό και την πίεση είναι εγκατεστημένες στην οροφή, όπου υπάρχουν έως και 10 αεραγωγοί μεταξύ της ανακυκλοφορίας, της ροής και της αποθάμβωσης.



Η καμπίνα έχει σχεδιαστεί για να εναρμονίζεται με το υπόλοιπο μηχάνημα, και ταυτόχρονα απαντά στις υψηλότερες απαιτήσεις όσον αφορά την άνεση και την ορατότητα. Στα πλεονεκτήματα της καμπίνας πρέπει να αναφέρουμε το σύστημα αναστρεψιμότητας -πρακτικό και απλό στην εκτέλεση σε λίγα δευτερόλεπτα- και την ομαδοποίηση των περισσότερων χειριστηρίων στο δεξί υποβραχιόνιο με το εργονομικό joystick πολλαπλών λειτουργιών στο άκρο που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ταυτόχρονα την αλλαγή κατεύθυνσης, ανύψωση/χαμήλωμα και ορισμένες υδραυλικές λειτουργίες.

trattoriweb

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία