Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Στην αυλή του Κουιμτζή στη Λάρισα για πρώτη φόρα τα Fendt Gen 7 με 300 άλογα

Το µοντέλο 728 Vario της Fendt, την τελευταία «ψηφίδα», µε την οποία ολοκληρώνεται η «µεγάλη εικόνα» µιας απολύτως επιτυχηµένης σειράς γεωργικών ελκυστήρων, της Gen-7, είχαν την ευκαιρία, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, να δουν από κοντά και να ενηµερωθούν για τις πολλαπλές δυνατότητές του, αγρότες του Θεσσαλικού κάµπου.

20-37_37

Λεωνίδας Λιάμης

16790
1

Τα αποκαλυπτήρια του νέου «γίγαντα» της Fendt, µε τον κινητήρα των σχεδόν 300 ίππων, έγιναν την Τρίτη 13 ∆εκεµβρίου στη Λάρισα, στο 2ο χιλιόµετρο της εθνικής οδού Λάρισας – Τρικάλων, όπου βρίσκονται οι νέες εγκαταστάσεις του οµίλου Κουιµτζή, επίσηµου αντιπροσώπου της κατασκευάστριας εταιρείας στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά.

Παρουσία πλήθους κόσµου, Γερµανοί και Έλληνες τεχνικοί, ανέλυσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της σειράς Gen-7, επικεντρώνοντας στο 728 Vario που είχε και την τιµητική του. «Πρόκειται για ένα value for money µηχάνηµα, που έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα κι έχει πολλές διαφορές σε σχέση µε τον προκάτοχό του», ανέφερε στην Agrenda  ο Άγγελος Τούσκας, τεχνικός διευθυντής του οµίλου Κουιµτζή. Φέρει κινητήρα AGCO power ή SISU όπως είναι γνωστός στο ευρύ κοινό. «Είναι ένας εξαιρετικός κινητήρας, από τους κορυφαίους», σηµείωσε ο κ. Τούσκας και συµπλήρωσε πως η νέα σειρά ξεκινά από το µοντέλο 720 και φτάνει στο 728, µε ισχύ από περίπου 200 - 203 ίππους µέχρι και 285-300 ίππους, αντίστοιχα.

Σε επίπεδο νέας τεχνολογίας η νέα σειρά ενσωµατώνει το Vario Drive, το οποίο µέχρι στιγµής υπήρχε µόνο στα 900άρια και τα 1000άρια τρακτέρ της Fendt. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο τρακτέρ η κίνηση στον µπροστά, όσο και στον πίσω άξονα, να µεταδίδεται ξεχωριστά από διαφορετικές αντλίες στο σασµάν Vario. Στο µοντέλο υπάρχει και επιλογή για µπροστινό φορτωτή, ενώ η καµπίνα είναι κατασκευασµένη µε τη φιλοσοφία και την τεχνολογία Fendt One και περιλαµβάνει τα γνωστά συστήµατα δορυφορικής πλοήγησης. Όσο για την οικονοµία; Σύµφωνα µε δεδοµένα που παρουσιάστηκαν, ο κινητήρας «SISU» µε το σύστηµα tractor management system, το Fendt ID (σ. σ. λειτουργία χαµηλών στροφών) και το συνδυασµό µε το σασµάν vario κάνει τη βέλτιστη διαχείριση στροφών και καυσίµου.

«Φτιάξαµε εδώ στη Λάρισα µια ποιοτική φωλιά για τον Έλληνα επαγγελµατία παραγωγό, προκειµένου να µπορεί να εξυπηρετείται σωστά κι αποτελεσµατικά, γιατί δεν γινόταν να λείπει η Fendt από τον κάµπο που χτυπά η καρδιά του αγροτικού τοµέα», ανέφερε για το νέο υποκατάστηµα ο επικεφαλής του οµίλου Κουιµτζή, Θανάσης Κουιµτζής. «Θεωρούµε ότι η σειρά Gen -7 είναι εξαιρετική για την ελληνική αγορά, διότι περιλαµβάνει µοντέλα µε ιπποδύναµη από 200 έως και 200 άλογα για τα οποία υπάρχει ζήτηση και νοµίζουµε πως θα έχει επιτυχία και θα χρησιµοποιηθεί και θα αγαπηθεί από τους Έλληνες αγρότες», σχολίασε ο Edward Snieder, Business Manager της Fendt για την κεντρική Ευρώπη ο οποίος βρέθηκε στη Λάρισα για την πρώτη παρουσίαση του 728 Vario.


Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία