BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τι νέες εκδόσεις βαγονιών της σειρά GX γενικής χρήσης λανσάρει η Krone

Με αυτήν την έκδοση, η οποία έχει πλευρικά τοιχώματα, η Krone επεκτείνει τη γκάμα των βαγονιών μεταφοράς γενικής χρήσης GX.

F-Krone-GX-multi-purpose-Trailer-2

Βασίλης Σοφός

9
0

Από τη σεζόν 2022/23, η Krone προσφέρει το βαγόνι μεταφοράς γενικής χρήσης GX και με άκαμπτα πλευρικά τοιχώματα ως έκδοση της υδραυλικά τηλεσκοπικής επέκτασης χώρου φόρτωσης. Με αυτήν την έκδοση, η οποία έχει πλέον διαμορφωθεί ως βασικός εξοπλισμός, η Krone επεκτείνει τη γκάμα των βαγονιών GX.

«Από την κυκλοφορία τους στην αγορά το φθινόπωρο του 2021, έχουν αποδειχθεί πολύ καλά βαγόνια, μια ανταπόκριση από υφιστάμενους πελάτες, από το τμήμα συγκομιδής τροφών όσο και από νέους πελάτες από αροτραίες καλλιέργειες και καλλιέργειες κηπευτικών, με αποτέλεσμα η ζήτηση να αυξάνεται σταθερά. Μια θετική επίδραση των άκαμπτων πλευρικών τοιχωμάτων είναι η μείωση του νεκρού βάρους περίπου 600 κιλά.



Το ύψος του μπροστινού τοιχώματος και της πόρτας του χώρου αποσκευών καθορίζεται, όπου η πόρτα του χώρου αποσκευών μπορεί ακόμη και να ανοίξει λίγο πιο μακριά από ό,τι στο μηχάνημα με τα υδραυλικά πλευρικά τοιχώματα. Αυτό απλοποιεί τη φόρτωση του βαγονιού από πίσω, για παράδειγμα κατά τη φόρτωση παλετών ή δεματιών αχύρου. Σύμφωνα με την εταιρεία, το GX με άκαμπτα πλαϊνά τοιχώματα προσφέρει όλα τα γνωστά χαρακτηριστικά άνεσης που κάνουν το βαγόνι ένα αποτελεσματικό μέσο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το χρόνο.

Η κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας φιλοσοφία ενός πλαισίου και τα λοξά φτερά αποφεύγουν τις περισσότερες εναποθέσεις στο όχημα, ενώ, χάρη στην πολύ λεία επιφάνεια τους, τα πλαϊνά πάνελ τοιχώματος GRP ελαχιστοποιούν την αντίσταση τριβής κατά την εκφόρτωση.



Το κινητό, διαφανές μπροστινό τοίχωμα δίνει στον οδηγό του τρακτέρ μια καθαρή θέα του χώρου φόρτωσης. Ο ισχυρός και εξαιρετικά ελαστικός ιμάντας μεταφοράς, λέει η Krone, μπορεί να κινείται εμπρός και πίσω, αφού είναι μόνιμα τεντωμένος, παραμένει ήρεμος ακόμα και όταν κινείται άδειος. Με αυτό το τρόπο, η Krone λέει ότι είναι πάντα εγγυημένη η ιδιαίτερα ήπια φόρτωση, ακόμη και όταν τα ευαίσθητα μεταφορικά εμπορεύματα, όπως πατάτες ή διάφορα είδη λαχανικών, ανατρέπονται στην περιοχή φόρτωσης.



Επιπλέον, η νέα έκδοση GX διαθέτει και το καινοτόμο Krone ExactUnload, το οποίο βραβεύτηκε με το ασημένιο μετάλλιο DLG. Αυτό επιτρέπει την εναπόθεση του φορτίου εν μέσω μιας διαδρομής. Εάν, για παράδειγμα, πρόκειται να δημιουργηθεί ένα νέο σιλό, ο χειριστής μπορεί απλώς να εισαγάγει το επιθυμητό μήκος εκφόρτωσης. Το μηχάνημα ρυθμίζει την ταχύτητα εκφόρτωσης ανεξάρτητα και προσαρμόζεται στην ταχύτητα οδήγησης του τρακτέρ. Αφού φτάσετε στο καθορισμένο μήκος, το βαγόνι είναι εντελώς άδειο. Με τη νέα έκδοση GX, η Krone ανταποκρίνεται έτσι στην αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες στον αγροτικό τομέα, που θέλουν όμως και τα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά άνεσης αυτού του βαγονιού.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Krone
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία