BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Επέκταση της Fendt μετά την οικονομική «ώθηση» του 2022, επίσημο το ηλεκτρικό Fendt

Η Fendt το 2022 έσπασε το φράγμα παραγωγής των 20.000 τρακτέρ, προσβλέποντας σε νέο άλμα το 2023. Μετά τις επενδύσεις ύψους 345 εκατομμυρίων ευρώ, η εταιρεία δίνει τα βασικά σημεία του νέου της οράματος, που εκτείνεται σε επίπεδο επενδύσεων, στρατηγικών και επέκτασης μοντέλων.

Στιγμιοτυπο_οθονης_2023-05-30__11_57_01_πμ

Βασίλης Σοφός

229
0

Η εισαγόμενη από την Ουκρανία κρίση το 2022 δεν ταρακούνησε τόσο τη Fendt, ωστόσο αυτό που πέτυχε το 2022 φιλοδοξούσε να το πετύχει το 2020, αλλά την πρόλαβε η πανδημία. Πάντως το 2022 η Fendt εδραίωσε τη θέση της και στο Press Breakfast, που πραγματοποιήθηκε στο Hotel Veronesi La Torre στο Dossobuono (VR) στις 23 Μαΐου, ο Γερμανός κατασκευαστής συγκέντρωσε μια μικρή ομάδα εκπροσώπων του εμπορικού Τύπου για να κάνει έναν απολογισμό του περασμένου έτους και των μελλοντικών στόχων, εστιάζοντας στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν και στις σειρές προϊόντων στις οποίες εστιάζει.



Ο Christoph Gröblinghoff, Αντιπρόεδρος και Brand Manager της Fendt, δήλωσε υπερήφανος για τις προσπάθειες της AGCO να συνεχίσει να κρατά τον πήχη ψηλά όσον αφορά την ποιότητα και την τεχνολογία, επενδύοντας συνολικά 345 εκατομμύρια ευρώ σε όλες τις γραμμές παραγωγής της Fendt τόσο στη Γερμανία όσο και στην Ιταλία από τον Ιανουάριο του 2022 έως τον Απρίλιο του 2023.

Βασικός ο ρόλος των νέων κιβωτίων ταχυτήτων και της ναυαρχίδα της μάρκας

Το μεγαλύτερο κομμάτι της επένδυσης διατέθηκε στα κιβώτια ταχυτήτων, με το σημαντικό ποσό των 151 εκατομμυρίων ευρώ: το κιβώτιο ταχυτήτων Vario αποτελούσε πάντα τη ναυαρχίδα στα κιβώτια και το σήμα κατατεθέν της Fendt, με τη τελευταία να συνεχίζει να εξελίσσει τα κιβώτιά CVT.



Τα κιβώτια ταχυτήτων κατασκευάζονται στο Marktoberdorf, την έδρα της Fendt στη Βαυαρία, όπου κατασκευάζονται και τα τρακτέρ: Για αυτά έχουν προβλεφθεί 39 εκατομμύρια ευρώ, επενδύοντας στην ανανέωση ορισμένων σειρών προϊόντων και στην ανάπτυξη νέων πρότζεκτ.

Κοιτάζοντας το μέλλον μαζί με το υδρογόνο

Οι πιο εντυπωσιακές καινοτομίες αφορούν τους κινητήρες του μέλλοντος, με ιδιαίτερη έμφαση στο υδρογόνο και τον εξηλεκτρισμό. Τον Φεβρουάριο παρουσιάστηκε το πρώτο πρωτότυπο Fendt Hydrogen, το οποίο τροφοδοτείται με υδρογόνο μέσω πέντε δεξαμενών, που η καθεμία μπορεί να χωρέσει 4,2 κιλά υδρογόνου. Το τρακτέρ κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 100 κιλοβάτ, χάρη σε μια μπαταρία χωρητικότητας 25 κιλοβατώρων.

Το 2024 το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ

Η Fendt εργάζεται όχι μόνο επάνω στο υδρογόνο αλλά και πάνω σε ένα ηλεκτρικό τρακτέρ, που θα παρουσιαστεί το 2024. Κατά πάσα πιθανότητα θα πρόκειται για το e-100, ένα τρακτέρ για το οποίο γίνεται ήδη λόγος εδώ και αρκετό καιρό και θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό τρακτέρ της εταιρείας με απόδοση 77 ίππων και αυτονομία άνω των πέντε ωρών.



Παρά τα σημαντικά αυτά σχέδια, η Fendt αποκλείει έναν πλήρη εξηλεκτρισμό σε ολόκληρη την γκάμα. Ο λόγος; Οι μπαταρίες δεν προσφέρουν ακόμη αρκετή αυτονομία και οι μεγάλες μάζες τους κινδυνεύουν να είναι αντιπαραγωγικές σε τρακτέρ υψηλής και υπερυψηλής ισχύος.

Στην Agritechnica του 2023

Η Agritechnica 2023, η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση για τα γεωργικά μηχανήματα, θα αποτελέσει το βήμα για την παρουσίαση σημαντικών καινοτομιών της εταιρείας. Στην έκθεση στο Ανόβερο θα γίνει και το ντεμπούτο των νέων προϊόντων, που καλύπτουν διάφορους τομείς της πλήρους σειράς που προσφέρει η Fendt. Αναμφίβολα, μία από τις καινοτομίες θα είναι η νέα γενιά αυτοκινούμενων μηχανημάτων Katana, έτοιμων να κάνουν την επιστροφή τους με στυλ και τεχνολογικό «φορτίο» υψηλού επιπέδου.


Meccagri

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Fendt
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία