BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Νέος κινητήρας και συνολικά έξι εκδόσεις για το Carraro Agricube Pro

Η ιταλική φίρμα βάζει τα εξειδικευμένα Agricube Pro στα ειδικά διαμορφωμένα πεδία της έκθεσης Enovitis in Campo 2023 και παρουσιάζει τα 2,8 λίτρων και έξι εκδόσεων οικονομικά μοντέλα της.

Carraro-3_2

Βασίλης Σοφός

75
1

Vigneto, Vigneto Largo, Frutteto, Frutteto Largo, Frutteto Basso, Vigneto Largo Basso. Στην ιταλική γλώσσα, οι έξι συνολικές εκδόσεις είναι αυτές στις οποίες μπορεί να παραγγείλει ο υποψήφιος αγοραστής τα νέα στενά τρακτέρ Carraro Agricube Pro, τα οποία, κατά τη μετάβαση στην εποχή Stage V, διατήρησαν τα συμπαγή χαρακτηριστικά τους χάρη στην επιλογή του κινητήρα FPT F28. Τα μοντέλα έχουν συνολικό πλάτος μεταξύ 1,1 και 1,7 μέτρων, το οποίο αυξάνεται σε 1,5-2 μέτρα για τα μοντέλα οπωρώνων. Τα V και VL διατίθενται μόνο με καμπίνα 1.100 χιλιοστών, τα VLB και FB μόνο με προστατευτικό τόξο, τα F και FL και με τα δύο (καμπίνα 1.200 χιλιοστών).

Κινητήρες F28 της FPT: «Downsizing» στα τρακτέρ

Κάτω από το καπό βρίσκονται οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες FPT F28 Stage V. Παρά το γεγονός ότι ο κυβισμός τους είναι μόλις 2,8 λίτρα, προσφέρουν επιδόσεις εφάμιλλες ενός μοτέρ -ή του προηγούμενου- 3,4 λίτρων. Ο κινητήρας αποδίδει 75, 91 ή 102 ίππους με μέγιστη ροπή 358, 382 και 416 Nm αντίστοιχα (στις 1.500 σ.α.λ).



Με τη βοήθεια μονάδων DOC και DPF για τον κινητήρα των 75 ίππων και τη χρήση SCR στα δύο ισχυρότερα μοντέλα, το τρακτέρ καθίσταται αποδοτικό και οικονομικό τραυτόχρονα. Το ύψος του καπό αυξάνεται κατά μόλις 5 εκατοστά στα οχήματα άνω των 75 ίππων για να υπάρχει χώρος για τη διάταξη SCR και EGR πάνω από τη μονάδα ισχύος. Το καπό διαθέτει ένα νέο μεταλλικό γκρι χρώμα που απηχεί το στυλ που έχει ήδη υιοθετηθεί στα Compact, καθώς και αρκετές εισαγωγές αέρα και κωνικές γραμμές που συνοδεύουν τα φώτα LED στο μπροστινό μέρος.

Μετάδοση και άξονες από την Carraro

Το κιβώτιο ταχυτήτων T100+30 διατίθεται σε 2 διαμορφώσεις. Η πρώτη με PowerReverse και ηλεκτροϋδραυλικό HiLo προσφέρει 24 ίππους + 12WD, η δεύτερη με μηχανική ρεβέρσα και HiLo προσφέρει 24 ίππους + 24WD. Η τετρακίνηση μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά ή, προαιρετικά, υδραυλικά. Η διαθεσιμότητα των έξι εκδόσεων εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη δυνατότητα τοποθέτησης διαφορετικών εμπρόσθιων και οπίσθιων αξόνων, όλοι κατασκευασμένοι από την Carraro, ενώ το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί κατά 30 χιλιοστά, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα και βελτιωμένη ικανότητα διεύθυνσης, διευκολύνοντας τους ελιγμούς μεταξύ των σειρών.



Να σημειωθεί επίσης πως η κίνηση στους 4 τροχούς εμπλέκεται αυτόματα χάρη σε έναν αισθητήρα γωνίας τιμονιού που τοποθετείται στον μπροστινό άξονα, ο οποίος φέρει ένα σύστημα ανάρτησης που αποτελείται από δύο υδραυλικά έμβολα με διαδρομή 80 χιλιοστών. Είναι επίσης δυνατό να διαφοροποιηθεί το ύψος της ανάρτησης από την καμπίνα, προσαρμόζοντας έτσι την εργασία που πρέπει να γίνει και διευκολύνοντας την προσάρτηση και την αφαίρεση του μπροστινού εξοπλισμού.

Αναβαθμισμένα υδραυλικά

Όσον αφορά τα υδραυλικά, υπάρχουν έξι διαθέσιμα πακέτα, τέσσερα από τα οποία έχουν πλευρικά ή εμπρόσθια τοποθετημένα εργαλεία. Κυμαίνονται από το βασικό πακέτο με 2 αντλίες, διαχωριστή ροής και 2 μηχανικές βαλβίδες περιστροφής έως το κορυφαίο πακέτο με 3 αντλίες και 4 ηλεκτροϋδραυλικές βαλβίδες περιστροφής (προσφέρεται μόνο στα μοντέλα με καμπίνα). Στα απλούστερα συστήματα, η αντλία τιμονιού αποδίδει από 11,7 έως 27 λίτρα ανά λεπτό ανάλογα με τις στροφές ανά λεπτό και οι βαλβίδες ανύψωσης και οι βαλβίδες περιστροφής από 26 έως 60 λίτρα ανά λεπτό. Η πιθανή τρίτη αντλία, που προορίζεται για τον πίσω σύνδεσμο, παρέχει 11,7 έως 27 λίτρα ανά λεπτό.

Βελτιώσεις και στην καμπίνα

Η εργονομία βελτιώνεται από την κονσόλα στη δεξιά πλευρά, όπου βρίσκονται όλα τα κύρια χειριστήρια. Στην μπροστινή θέση υπάρχουν το αναλογικό joystick δύο αξόνων (το οποίο ελέγχει δύο διανομείς) και τα χειριστήρια για τους άλλους δύο ηλεκτροϋδραυλικούς διανομείς. Στη συνέχεια, δύο κουμπιά ανεβοκατεβάζουν τη σύνδεση και ενεργοποιούν το PTO.



Υπάρχει επίσης ένα ηλεκτρονικό γκάζι, ενώ είναι επίσης δυνατή και η ρύθμιση δύο επιλογών λειτουργίας του κινητήρα που μπορούν να ανακληθούν με το απλό πάτημα ενός κουμπιού για να απλοποιηθούν οι εργασιακές δραστηριότητες και οι στροφές στο κεφαλάρι. Ο χώρος στα αριστερά είναι καλά οργανωμένος, με την παρουσία του μοχλού για την επιλογή του τρόπου λειτουργίας του PTO και μια χρήσιμη θήκη για μπουκάλια καθώς και ένα ντουλαπάκι.

Με πληροφορίες από omnitrattore

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία