
Ξεκινώντας από τα βασικά, ο υπερσύγχρονος ελκυστήρας, «φοράει» έναν νέο κινητήρα 3,6 λίτρων με σύστημα DPF, SER, Turbo και intercooler ο οποίος τροφοδοτεί το τρακτέρ σε τριες εκδόσεις, 90 ίππων, 105 και επιπλέον την καινούρια έκδοση 115 ίππων ονομαστικής ιπποδύναμης. Το χαμηλωμένο καπό κατά 11 εκατοστά από τον προκάτοχο του, το φίλτρο DPF μέσα στο καπό, το ίσιο πάτωμα καμπίνας είναι μερικές από τις σημαντικές αλλαγές που έχουν γίνει στο νέο 5G.
Tα πλάτη παραμένουν τα ίδια με το προηγούμενο μοντέλο και για στενότερα αμπέλια φυσικά υπάρχει η έκδοση 5GN . Για ειδικές περιστάσεις σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας φυσικά υπάρχει η καθαρή αμπελουργική σειρά 5GV.
Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 3 εκατοστά μόλις, ενώ το συνολικό ύψος καμπίνας έχει παραμείνει το ίδιο με πριν. Τα συνολικά βάρη κατά την παραλαβή από το εργοστάσιο αγγίζουν τα 3.400 κιλά και αν υπολογιστούν τα αντίβαρα εμπρός, αντίβαρα, τροχοί, πετρέλαιο, ο ελκυστήρας ξεπερνάει κατά πολύ τους 4 τόνους τοποθετώντας τον στα πιο ισχυρά δενδροκομικά της αγοράς από άποψη έλξης.
Ανασχεδιασμένη είναι επίσης και η καινούρια καμπίνα, η οποία εκτός της νέας οροφής, φέρει υαλοκαθαριστήρες, ίσιο πάτωμα, οθόνη LCD 5 ιντσών, φώτα LED και καινούρια χειριστήρια. Σημειώνεται ότι προσφέρεται και η δυνατότητα προστασίας επιπέδου 4 κατά τον ψεκασμό. Βέβαια, μπορεί να επιστρέψει στην κατηγορία 2 όταν γίνεται ο ψεκασμός για να μεγαλώσει η διάρκεια ζωής του φίλτρου κατηγορίας 4.
Η μπαταρία έχει τοποθετηθεί κάτω από το καπό, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαδρομή καθίσματος, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μετατοπιστεί στις πλευρικές μεριές του τρακτέρ.
Μόλις κάτσει κανείς για πρώτη φορά στο τρακτέρ και πιάσει τον λεβιέ καταλαβαίνει αμέσως ότι πρόκειται για ένα νέο σύστημα μετάδοσης 5 ταχυτήτων το οποίο συνολικά έχει 30 ταχύτητες σε 3 περιοχές με 2 hi low. 5 επί 3 επί 2.
Οι βαλβίδες στο συγκεκριμένο τρακτέρ είναι ηλεκτροϋδραυλικές με χειρισμό joystick, παράλληλη διπλή χρήση πίσω χειριστηρίων και του πλαϊνού ντάκου χειριστηρίων όπου μπορεί να συνδεθεί ένας κορφολογητής, ένα αποφυλλωτικό ή κάποιο άλλο παρελκόμενο αμπελουργίας. Στη θέση αυτών φυσικά μπορεί κανείς να ζητήσει και μηχανικά χειριστήρια στην πιο απλή έκδοση.
Το ανανεωμένο υδραυλικό σύστημα μέγιστης ανύψωσης 3100 κιλών με διπλούς εξωτερικούς κυλίνδρους πλέον μπορεί να παραγγελθεί είτε με ηλεκτρονικό χειρισμό, είτε με μηχανικό χειρισμό. Το υδραυλικό σύστημα αγγίζει τα 126 λ το λεπτό, το οποίο τροφοδοτείται από 3 αντλίες στην περίπτωση που το τρακτέρ φέρει ηλεκτρονικά χειριστήρια. Όταν η παραγγελία αφορά σε μηχανικά χειριστήρια, τότε δίνεται η δυνατότητα να υπάρχουν είτε 2 είτε 3 αντλίες.
Το συγκεκριμένο τρακτέρ επίσης είναι εξοπλισμένο με αυτόματη απενεργοποίηση διαφορικού στα κεφαλάρια, υδραυλικές κόντρες και υδραυλικά φρένα ρυμούλκας.
Τέλος, εκτός από τη δυνατότητα σύνδεσης οθόνης και παρελκομένων μέσω isobus, το συγκεκριμένο τρακτέρ έχει και προεγκατεστημένο το σύστημα jdlink χωρίς συνδρομή. Είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα τηλεματικής της αγοράς. Αυτό το σύστημα δίνει τη δυνατότητα απόλυτου ελέγχου και διαχείρισης των εργασιών και του τρακτέρ απομακρυσμένα.