Τα άροτρα Servo 3000 διατίθενται με τρεις έως πέντε αυλάκιές, καθώς και με διάφορες αποστάσεις μεταξύ σημείων και αποστάσεις. Η σειρά περιλαμβάνει τώρα το Servo 3000 Standard και το Servo 3000 N με υδραυλική προστασία Nova από πέτρες, ενώ το Servo 3000 P έρχεται με ρύθμιση πλάτους αυλακιάς Plus.
Το Servo 3000 PN διαθέτει τόσο την υδραυλική προστασία από πέτρες όσο και τη ρύθμιση πλάτους αυλακιάς. Το πρόσφατα σχεδιασμένο κέντρο ελέγχου Servomatic με τον σύνδεσμο τεσσάρων αρθρώσεων επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη, σωστή ρύθμιση του αρότρου και την προσαρμογή του σε διαφορετικές γεωμετρίες τρακτέρ.
Ο καμπύλος χυτός ζυγός σημαίνει ότι το πλάτος της μπροστινής αυλακιάς μπορεί να ρυθμιστεί με τρόπο που να καλύπτει πλάτη εσωτερικού ίχνους του τρακτέρ από 1.000 έως 1.500 χλστ. Μια ευδιάκριτη κλίμακα βοηθά στην εύρεση των σωστών μετρήσεων του άξονα, ενώ προαιρετικά διατίθεται υδραυλική ρύθμιση.
Παράλληλα, ο άξονας των δοκών βρίσκεται μέσα στο περίβλημα και έτσι προστατεύεται από τη βρωμιά. Το σημείο έλξης είναι προεπιλεγμένο στο εργοστάσιο και δεν χρειάζεται να διορθωθεί. Οποιαδήποτε ρύθμιση που μπορεί να είναι επιθυμητή για ειδικές περιστάσεις, όπως το όργωμα σε μια πλαγιά, πραγματοποιείται ωστόσο εύκολα με τη χρήση ενός άξονα ή ενός στοπερ.
Ασφαλής λειτουργία υπό δύσκολες συνθήκες
Με το υδραυλικό σύστημα προστασίας από πέτρες Nova, τα μοντέλα Servo 3000 N και PN είναι κατάλληλα για δύσκολες συνθήκες εργασίας σε πετρώδες έδαφος. Οι κύλινδροι του συστήματος προστασίας από πέτρες είναι τοποθετημένοι μεταξύ των βραχιόνων στήριξης, όπου προστατεύονται από τη βρωμιά και τις ζημιές και ασκείται ήπια πίεση σε αυτούς. Το αποτέλεσμα είναι η ρυθμιζόμενη πίεση ενεργοποίησης από 1.200 έως 1.500 κιλά, η οποία αυξάνεται κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης, εξασφαλίζοντας την ταχεία επαναδιείσδυση. Κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησης, τα πτερύγια μπορούν να μετακινηθούν 42 εκ. προς τα πάνω και 20 εκ. προς τα πλάγια.
Ο μηχανισμός περιστροφής και η κατασκευή δοκού εγγυώνται μεγάλη διάρκεια ζωής και ασφαλή λειτουργία, σημειώνει η εταιρεία. Η καρδιά του μηχανισμού περιστροφής είναι ο κοίλος άξονας πάχους 110 χλστ., ο οποίος κινείται σε ευρέως διατεταγμένα έδρανα σε μια στιβαρή κεφαλή. Επιπλέον, η μεγάλη μονάδα περιστροφής εξασφαλίζει ήπια αναστροφή και μειώνει τις ασκούμενες δυνάμεις. Για μεγαλύτερη αντοχή, οι οπές στο πλαίσιο -120 x 120 x 10 χλστ.- έχουν μειωθεί και τα σημεία περιστροφής για τη ρύθμιση του πλάτους της αυλακιάς έχουν τοποθετηθεί εκτός της δοκού.
Οικονομία και αποτελεσματικότητα
Για την πλήρη αξιοποίηση της ελκτικής δύναμης του τρακτέρ και την αύξηση της ισχύος στο έδαφος, το σύστημα ενίσχυσης της ελκτικής δύναμης Traction Control μπορεί να ενσωματωθεί στην κεφαλή των μοντέλων με 5 αυλακιές. Εκεί, ένας υδραυλικός κύλινδρος μεταφέρει περισσότερο βάρος στον πίσω άξονα του τρακτέρ.
Η προκύπτουσα βελτιωμένη πρόσφυση μειώνει την ολίσθηση των πίσω τροχών του τρακτέρ, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και αυξάνοντας την απόδοση. «Η ποιότητα των εξαρτημάτων φθοράς, η ήπια αναστροφή και η άροση με πίεση αυλακιάς αυξάνουν ακόμη περισσότερο την αποδοτικότητα και τη σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας του Servo 3000», αναφέρει η κατασκευάστρια.
Να σημειωθεί ότι η Pöttinger προσφέρει πλάκες σε διάφορα σχήματα και με διάφορες ιδιότητες υλικών για όλους τους τύπους εδάφους και τις «στρατηγικές» οργώματος. Διατίθεται επίσης μια μεγάλη γκάμα πρόσθετων εργαλείων, όπως φρεζάκια και δίσκοι. Διατίθενται τροχοί με άξονα βάθους, τροχοί διπλού βάθους και τροχοί περιστροφής μεταφοράς σε διάφορα μεγέθη, που επιτρέπουν τον ακριβή έλεγχο του βάθους.