Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Profi

Έξυπνες επεμβάσεις «στην καρδιά» των 8700 S έκανε η Massey Ferguson

Τα νέα μοντέλα τροφοδοτούνται από εξακύλινδρους κινητήρες 8,4 λίτρων, οι οποίοι τηρούν τους νέους κανονισμούς ρύπων Stage V, αλλά με μια τεχνολογία που δεν απαιτεί καμία συντήρηση, όπως μας λέει η Massey Ferguson.

MF_8700S_1

Βασίλης Σοφός

224
0

Τα 6 μοντέλα τρακτέρ της σειράς-ναυαρχίδας 8700 S αναβαθμίζει η Massey Ferguson. Τα μοντέλα τροφοδοτούνται από εξακύλινδρους κινητήρες 8,4 λίτρων που συμμορφώνονται πλέον με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Stage V.

Η εταιρεία δούλεψε αρκετά όμως ώστε να καταφέρει να χρησιμοποιήσει ένα νέο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσίμων χωρίς να αλλάξει τον σχεδιασμό του καπό αλλά χωρίς να χρειάζεται ούτε χειριστής να επέμβει για λόγους συντήρησης.

«Τα νέα τρακτέρ της σειράς 8700S ανταποκρίνεται στους κανονισμούς Stage V χωρίς σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό, γεγονός που μας επιτρέπει να διατηρούμε το λεπτό, επικλινές καπό, το οποίο προσφέρει πολύ καλή ορατότητα, πέρα από την καλή απόδοση του κινητήρα και την εξοικονόμηση καυσίμου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Francesco Quaranta, αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ και διαχείρισης προϊόντων της Massey Ferguson.

Ο ίδιος λέει ότι ακολουθήθηκε ένας απλός αλλά έξυπνος τρόπο για να συμμορφωθεί ο κινητήρας με τους αυστηρούς κανόνες Stage V, χρησιμοποιώντας ένα νέο σύστημα, το λεγόμενο Exhaust After Treatment (EAT). Αυτό είναι ενσωματωμένο έξω από το καπό και βασίζεται στη βραβευμένη μονάδα του καταλύτη SCR, η οποία εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη σειρά 5700 S.

Η μόνη διαφορά είναι ότι εδώ εφαρμόστηκε ένας νέος καταλύτης και μια λεπτότερη απόληξη εξάτμισης. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο κινητήρας δεν χρησιμοποιεί ενεργό φίλτρο σωματιδίων DPF ή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), συστήματα τα οποία είναι πολύπλοκα και απαιτούν τακτική συντήρηση.

Πέρα από αυτό, η Massey Ferguson αναφέρει ότι με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση μειώνονται και τα λειτουργικά κόστη, αφού ούτε οι βαλβίδες χρειάζονται συντήρηση (υδραυλικές βαλβίδες) και τα διαστήματα σέρβις ορίζονται στις 600 ώρες. Σημειωτέον ότι όλα τα τρακτέρ της σειράς 8700S είναι εξοπλισμένα με τη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση Dyna-VT (CVT).

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προιόντα Τεχνολογία